توزیع فروش هوندا در آگوست 2024
انتشار: مهر 05، 1403
بروزرسانی: 02 اردیبهشت 1404

توزیع فروش هوندا در آگوست 2024


هوندا شاینهوندا شاین
هوندا شاین

هوندا 2 وی،ز هند عملکرد فروش بالایی را در آگوست 2024 با رشد کلی 12.21 درصد در سال به ثبت رساند.

هوندا 4,91,678 دستگاه در بازار داخلی فروخت، در مقایسه با 4,38,163 دستگاه در آگوست 2023. این رشد چشمگیر ناشی از ،یبی از عملکرد ثابت و برخی از مدل های قابل توجه بود که شاهد افزایش قابل توجه تقاضا بودند.

ش،ت فروش هوندا در آگوست 2024 - Activa و Shine بر بازار تسلط دارند

هوندا اکتیوا همچنان پرفروش ترین اسکوتر در خط تولید بود و جایگاه خود را در بازار حفظ کرد. رشد 5.86 درصدی نسبت به سال قبل را به ثبت رساند و موقعیت خود را به ،وان محبوب مشتری تثبیت کرد و 46.26 درصد در کل فروش این برند سهم داشت. در کنار Activa، مدل های Shine 125 و SP125 نیز عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان دادند و رشد قابل توجه سالانه 31.15 درصدی داشتند. این مدل ها با هم 30.45 درصد در کل فروش هوندا در آگوست 2024 سهم داشتند.

توزیع فروش هوندا در آگوست 2024 - مقایسه سال به سالتوزیع فروش هوندا در آگوست 2024 - مقایسه سال به سال
تفکیک فروش هوندا در آگوست 2024 - مقایسه سال به سال

هوندا دیو، یک موتورسیکلت محبوب در میان راکبان جوان، نیز با رشد 19.83 درصدی نسبت به آگوست 2023، با رشد قابل توجهی در فروش مواجه شد. این افزایش مداوم تقاضا نشان دهنده جذابیت قوی آن در بازار است. در همین حال، هوندا یونیکورن، یک مدل تثبیت شده در بخش اسکوترهای متحرک، جایگاه خود را با نوسانات جزئی در فروش حفظ کرد، اگرچه تعداد آن در مقایسه با سال قبل تقریبا ثابت ماند و با اندکی کاهش 0.07 درصدی مواجه شد.

شاین 100 که به ،وان گزینه ای مقرون به صرفه تر معرفی شد، با کاهش فروش قابل توجهی مواجه شد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26.72 درصد کاهش داشت. با این حال، سایر مدل های سطح پایه مانند Dream و Livo رشد چشمگیری داشته اند، با افزایش فروش Dream به میزان 51.09 درصد، در حالی که Livo رشد سالانه 62.27 درصدی را ثبت کرده است. این اعداد نشان دهنده موفقیت هوندا در جذب مشتریان با بودجه بیشتر است.

تفکیک فروش هوندا در آگوست 2024 - در مقایسه با ماه قبلتفکیک فروش هوندا در آگوست 2024 - در مقایسه با ماه قبل
فروش هوندا در آگوست 2024 - در مقایسه با ماه قبل

یکی از بهترین مدل ها SP160 بود که رشد چشمگیر 113.26 درصدی را تجربه کرد. این مدل در بازار جذابیت قابل توجهی پیدا کرده است و دوچرخه سوار، را که به دنبال دوچرخه ای قدرتمند و مقرون به صرفه هستند به خود جذب کرده است. از سوی دیگر، در رده دوچرخه های لو،، Hness 350 افت شدید 52.18 درصدی را به ثبت رساند. با وجود این کاهش، مدل هوندا CB350 بهبود یافته است و به ارقام فروش جدید برای مجموعه این برند در آگوست 2024 کمک کرده است.

مدل های هورنت و ماجراجویی رشد بی سابقه ای را تجربه می کنند

هوندا هورنت 2.0 نیز به ،وان یک برنده غافلگیرکننده ظاهر شد و به رشد قابل توجه 773.05 درصدی نسبت به سال قبل دست یافت. این نشان دهنده علاقه فزاینده به گزینه های حرکتی اسپرت در بین سوارکاران است. علاوه بر این، CB200X، یک موتورسیکلت ماجراجویی نسبتا جدید، اعداد امیدوارکننده ای را برای ماه آگوست منتشر کرد و به موفقیت هوندا در گسترش دامنه خود افزود.

مدل های لو، هوندا مانند XL750، اگرچه مختص بخش های خاص هستند، اما به عملکرد کلی فروش کمک ،د. این شرکت همچنین فروش اندکی از محصولات لو، خود، از جمله مدل هایی مانند GL1800 را گزارش کرد، زیرا تمرکز آن بر ایجاد علاقه در بخش های موتورسیکلت ممتاز و ماجراجویی در بازار هند است.


منبع: https://www.rushlane.com/،nda-sales-breakup-aug-2024-activa-،ne-dio-unicorn-cb-350-12507369.html