جزئیات جدید در مورد ماهیندرا BE 6e و XEV 9e
انتشار: آذر 01، 1403
بروزرسانی: 03 اردیبهشت 1404

جزئیات جدید در مورد ماهیندرا BE 6e و XEV 9e


معماری ماهیندرا ،و - BE 6e و XEV 9eمعماری ماهیندرا ،و - BE 6e و XEV 9e
معماری ماهیندرا اینگلو – BE 6e و XEV 9e

ماهیندرا پیش از عرضه SUV با مبدا الکتریکی در 26 نوامبر، جزئیات جدیدی را در مورد مهندسی INGLO به اشتراک گذاشته است.

ماهیندرا قرار است با شاسی بلندهای آینده BE 6e و XEV 9e که هر دو بر اساس معماری نوآورانه INGLO Electric Origin این برند ساخته شده اند، تحرک الکتریکی را متحول کند. INGLO که از ابتدا با فلسفه "منشا الکتریکی" طراحی شده است، یک پلت فرم هدفمند برای نسل بعدی خودروهای الکتریکی است که کارایی، ایمنی، عملکرد و پایداری را در اولویت قرار می دهد.

طراحی کف سبک و مسطح

هسته اصلی نوآوری INGLO بدنه لغزنده سبک وزن است که یک طراحی کف مسطح ارائه می دهد که تونل مرکزی را حذف می کند و فضای کابین را به حدا،ر می رساند. این طراحی راحتی، انعطاف پذیری صندلی و ثبات را افزایش می دهد. ماژولار بودن پلتفرم INGLO به ماهیندرا اجازه می دهد تا معماری را در مدل های مختلف تطبیق دهد و بدون افت کیفیت یا عملکرد، از BE 6e اسپرت به XEV 9e شیک منتقل شود.

معماری ماهیندرا ،و - BE 6e و XEV 9eمعماری ماهیندرا ،و - BE 6e و XEV 9e
معماری ماهیندرا اینگلو – BE 6e و XEV 9e

کارایی باتری و شارژ سریع

پلت فرم INGLO عملکرد باتری را با گزینه های 59 کیلووات ساعت و 79 کیلووات ساعت بازتعریف می کند. ماهیندرا با استفاده از شیمی باتری LFP پیشرفته و فناوری سلول به بسته، نه تنها دوام و ایمنی طول، مدت، بلکه برد استثنایی را نیز نوید می دهد. قابلیت شارژ سریع به باتری اجازه می دهد تا تنها در 20 دقیقه با استفاده از یک شارژر 175 کیلوواتی DC از 20% تا 80% شارژ شود.

معماری ماهیندرا ،و - BE 6e و XEV 9eمعماری ماهیندرا ،و - BE 6e و XEV 9e
معماری ماهیندرا اینگلو – BE 6e و XEV 9e

ایمنی و ثبات در خط مقدم است

ایمنی در پلت فرم INGLO بسیار مهم است. موقعیت پایین بسته باتری، پایداری و هندلینگ را افزایش می دهد و مرکز گرانش بالای خودروهای شاسی بلند را نشان می دهد. این شاسی که از فولاد بور بسیار قوی ساخته شده است، باتری را در ،مت پایینی بدنه ادغام می کند و یک قفس محافظ در اطراف محفظه سرنشین تشکیل می دهد.

معماری ماهیندرا ،و - BE 6e و XEV 9eمعماری ماهیندرا ،و - BE 6e و XEV 9e
معماری ماهیندرا اینگلو – BE 6e و XEV 9e

عملکرد بی نظیر

با یک پلتفرم اسکیت برد فوق سبک، INGLO کارایی را بدون به خطر انداختن عملکرد افزایش می دهد. پیشرانه جمع و جور سه در یک که ،یبی از موتور، اینورتر و گیرب، است، توان ،وجی 170 تا 210 کیلووات را به چرخ های عقب منتقل می کند و تجربه رانندگی پویا و هیجان انگیزی را تضمین می کند. ماهیندرا می گوید در شاسی بلندهای الکتریکی مبتنی بر INGLO، خودرو و راننده یکی می شوند.

معماری ماهیندرا ،و - BE 6e و XEV 9eمعماری ماهیندرا ،و - BE 6e و XEV 9e
معماری ماهیندرا اینگلو – BE 6e و XEV 9e

دینامیک ماشین هوشمند

BE 6e و XEV 9e که برای هندلینگ استثنایی طراحی شده اند، دارای سیستم تعلیق نیمه فعال، فرمان با قدرت بالا و فناوری ترمز با سیم هستند. افزودن حالت های رانندگی هوشمند، سازگاری روان با شرایط مختلف رانندگی را تضمین می کند.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=ulv7vebJVYw[/embed]

BE 6e و XEV 9e با چشم انداز جه، و قلب هندی نشان دهنده تعهد ماهیندرا به تعریف مجدد تحرک الکتریکی است. پلت فرم INGLO فناوری پیشرفته و نوآوری عملی را برای ایجاد یک SUV پویا، جادار و کارآمد ،یب می کند.

همانطور که ماهیندرا برای رویداد Unlimit India خود در 26 نوامبر آماده می شود، پیش بینی ها حول محور SUV منشاء الکتریکی ایجاد می شود. BE 6e و XEV 9e با وعده ایجاد استانداردهای جدید در بخش خودروهای الکتریکی، آماده هستند تا هند را به عصر جدیدی از خودروهای الکتریکی پایدار و با کارایی بالا هدایت کنند.


منبع: https://www.rushlane.com/mahindra-be-6e-and-xev-9e-new-details-battery-59-79-kwh-12512279.html