
بروزرسانی: 03 اردیبهشت 1404
هوندا هند یک کارخانه موتور سیکلت الکتریکی است که از سال 2028 برای شروع تولید اختصاص داده شده است

در حالی که هوندا با موتور سیکلت و موتورسیکلت در هند (HMSI) از حزب دوچرخه موتور الکتریکی به تأخیر می افتد ، این شرکت قصد دارد در صدر باشد که موتور سیکلت های برقی در آن ارتباط دارند. به نظر می رسد که هوندا از سال 2028 ، از یک تولید کننده اختصاصی در هند ، تولید موتور سیکلت های برقی را آغاز خواهد کرد.
کارخانه موتور سیکلت هوندا در هند در هند
HMSI با نصب ابتکار عمل در هند ، قصد داشت تا امکانات تولید هند را به یک مرکز صادرات جه، تبدیل کند. امروز ، HMSI به ،وان دومین شرکت تولیدی بزرگ در کشور 2W \u200b\u200bظاهر شد و با رهبر بازار ، Hero Motocorp به سرعت شکاف را بست.
HMSI از طریق تأسیسات تولید الکتریکی در هند در هند ، قصد دارد سهم اصلی بازار در بزرگترین بازار جهان 2W را بدست آورد. علاوه بر این تسهیلات تولید موتور سیکلت برقی ، HMSI همچنین برنامه هایی را برای تقویت شبکه شارژ باتری کشور برای کاهش اضطراب ،یداران تهیه کرده است.
HMSI اقدامات من،ی را برای کاهش TCO (کل هزینه مالکیت) ،یداران انجام داده است ، که این یک چالش اساسی در ارتباط با معرفی موتور سیکلت های برقی خواهد بود. هوندا اظهار داشت که در تلاش است تا موتور سیکلت های برقی را در محدوده قیمت راه اندازی کند که TOC به مدت سه سال از املاک برابر با همتایان ICE خود خواهد بود.

از هم اکنون ، هوندا مدل ها و نام های دقیق موتور سیکلت های برقی آینده را که در هند تولید می شود ، تأیید نکرده است. هدف این است که طیف گسترده ای از مدل ها را با یک واحد مش، فراهم کنیم ، بنابراین هزینه های توسعه را کاهش می دهد.
همچنین ، هوندا با بسیاری از تولید کنندگان باتری در هند همکاری می کند تا مشخصات صحیح باتری ها و کاربردهای خود را طراحی و تهیه کند. یکی دیگر از ضمانت های پایدار ،ید قطعات ، چالش دیگری است که تولید کنندگان تج،ات اصلی در هند با آن روبرو هستند. با تهیه کنندگان محلی ، هوندا می تواند به سطوح بالایی از اماراتاسیون برسد ، که باعث کاهش هزینه های ورودی و به دست آوردن سود بالاتری می شود.
هوندا فعال E و QC1
Honda Motorcycles & S،s India Ltd به تازگی موتور سیکلت های برقی Maiden را به ،وان Activea E و QC1 راه اندازی کرد. اگرچه QC1 جهت گیری بیشتری به بودجه دارد ، اما Activea E پیشگام فعلی است و تنها ،ی است که از فناوری باتری قابل تعویض برخوردار است. از طرف دیگر QC1 با یک بسته باتری ثابت رابطه دارد ، اما یک ذخیره بی فایده دارد ، که کاملاً فاقد Activa E. است.

با QC1 و Activea E ، هوندا یک بازی EV در هند می گیرد. قیمت از 90K روپیه (EX-SH) برای QC1 و 1.17 Rs شروع می شود. حدا،ر دامنه با این دوچرخه های بخار 102 کیلومتر در یک بار (Activea E) با حدا،ر سرعت 80 کیلومتر در ساعت است. برنامه دقیق کارخانه موتور سیکلت هوندا هنوز مشخص نشده است.
منبع: https://www.rushlane.com/،nda-india-electric-motorcycle-plant-،uction-2028-12517147.html