
بروزرسانی: 03 اردیبهشت 1404
گزارش تست مسافت پیموده شده برای Hero Mavrick 440

با توجه به جابه جایی و عملکردی که ارائه می دهد، نتایج تست مسافت پیموده شده Hero Mavrick 440 در شرایط واقعی چشمگیر است.
تولید کننده پیشرو موتورسیکلت در هند، Hero MotoCorp، نیازی به معرفی ندارد. این شرکت میراثی بی نظیر در هند و خارج از کشور با پیشنهادات تحرک بودجه خود دارد. قابلیت اطمینان، مقرون به صرفه بودن، دسترسی، بهره وری سوخت و هزینه های جاری مقرون به صرفه، نقطه قوت اصلی Hero و مسافران مقرون به صرفه آن است.
اکنون Hero برای اولین بار با Mavrick 440 یک دوچرخه بزرگ من، را در کارنامه خود دارد. اما چقدر مسافت پیموده شده (بهینه سازی مصرف سوخت) می توان از اولین دوچرخه بزرگ Hero انتظار داشت؟ Hero MotoCorp نمونه ای از بررسی را برای Rushlane ارائه کرده است و در اینجا آنچه Mavrick 440 توانست در ،یبی از شهر (با ترافیک) و بزرگراه ها سوار شود را مشاهده می کند.

گزارش مسافت پیموده شده Champion Maverick 440
با نمونه بررسی ارائه شده توسط Hero MotoCorp، من یک سفر طول، آ، هفته را به تنهایی آغاز کردم تا اولین دوچرخه بزرگ هیرو را امتحان کنم. من موتور سیکلت را از محلم در پونا به چاتراپاتی سامباجی ناگار بردم، سپس به نشیک و تنها در دو روز به پونا برگشتم. Mavrick 440 با یک موتور 440 سی سی روغن خنک که 27 ، بخار و گشتاور 36 نیوتن متر تولید می کند، عملکرد بسیار بالایی دارد و به جعبه دنده 6 سرعته متصل است.

کنجکاو بودم بدانم Hero Mavrick 440 چقدر مصرف سوخت دارد. بنابراین، من روش صحیح را از تانک به تانک دنبال کردم. م،ن بنزین ماوریک تا لبه پر شده بود و از ترافیک شهری و بزرگراهی عبور می کرد، از جمله برخی نقاط بد جاده در طول مسیر. پس از پیمودن 192.5 کیلومتر، دوباره م،ن را تا لبه پر کردم، در همان مکان قبلی، تا قرائت تقریباً دقیقی داشته باشم.

همانطور که در تست مسافت پیموده شده ما مشاهده شد، Hero Mavrick 440 برای طی ، 192.5 کیلومتر 4.48 لیتر سوخت مصرف کرد. این یک نتیجه شگفت انگیز بود زیرا مسافت پیموده شده (بهره وری سوخت) رقم چشمگیر 42.96 کیلومتر در لیتر بود. لازم به ذکر است که ا،ر این سفرها در بزرگراه ها و با محدودیت سرعت 100 کیلومتر در ساعت انجام شده است.

حدود 10 درصد از این مسافت 192.5 کیلومتری در شهر با ترافیک معقول در چاتراپاتی سامباجی ناگار و اطراف آن بود. حتی در بزرگراه ها، م،اسیون دریچه گاز طبیعی بود و من آن را زیاد فشار نمی دادم. میانگین سرعت در بزرگراه ها در این سفر بین 90 تا 100 کیلومتر بر ساعت بوده است.
مسافت پیموده شده خوب است؟
جالب اینجاست که وقتی م،ن تا لبه پر می شد، خوشه ابزار دوچرخه برد 451 کیلومتری را نشان می داد. من احساس کردم که نشانگر سوخت به طور کلی در زمان من با این موتور سیکلت ناسازگار است. در شهر مخصوصا در ترافیک پونا حدود 25 کیلومتر تا 30 کیلومتر بر لیتر کروز می کردم که برای موتورسیکلتی با این حجم و کارایی قابل قبول است.

بخش موتورسیکلت تک سیلندر ممتاز زیر 500 سی سی در حال محبوبیت است و با چندین پیشنهاد در چندین برند پر شده است. رویال انفیلد Himalayan 450 و Guerrilla 450 را روانه بازار کرده است، دو Bajaj-KTM دارای 390 Duke، 390 Adventure، RC 390 و Husqvarna Svartpilen 401 هستند و Bajaj-Triumph دارای S،d \u200b\u200bT4، S،d \u200b\u200bX04 و Scramble 400 است.
شراکت Hero MotoCorp و Harley-Davidson به ترتیب با Mavrick 440 و X440 جشن را به هم می زند. Hero Mavrick 440 پیشنهادی مقرون به صرفه تر است، در حالی که هنوز همان اخلاق اولیه X440 را ارائه می دهد، بدون فاکتور برند و برخی ،اصر زیباتر. با قیمت گذاری به ،وان نقطه قوت اصلی خود، Mavrick 440 حتی از Royal Enfield's Cl،ic 350 کمتر است.
منبع: https://www.rushlane.com/hero-mavrick-440-mileage-test-report-real-world-fuel-efficiency-12513690.html