
بروزرسانی: 03 اردیبهشت 1404
KTM اولین موتورسیکلت AMT خود را روانه بازار کرد

با انبوهی از پیشرفت های فنی و مک،کی، KTM 1390 Super Adventure S Evo 2025 استانداردهای جدیدی را برای تورهای ماجراجویی تعیین می کند.
محصول شاخص KTM در محدوده Super Adventure، KTM 1390 Super Adventure S Evo 2025 نماد یک جهش تکاملی بزرگ است. همه چیز، از طراحی جسورانه گرفته تا عملکرد پیشرفته و ویژگی های فناوری پیشرفته، چیزهای جدید و هیجان انگیزی برای کشف وجود دارد.
2025 KTM 1390 Super Adventure S Evo – عملکرد پیشرفته
KTM 1390 Super Adventure S Evo مدل 2025 اساساً آنچه را که علاقه مندان عموماً از یک دوچرخه ماجراجویی انتظار دارند، بازتعریف می کند. صحبت از عملکرد، یکی از به روز رس، های اصلی گیرب، دستی خودکار (AMT) است. این اولین بار است که یک موتورسیکلت KTM AMT دریافت می کند. حتی بهتر از آن، کاربران این آزادی را دارند که دوچرخه را از طریق حالت دستی کار کنند یا گیرب، تمام اتوماتیک را انتخاب کنند. گیرب، AMT کنترل بهتری را در هنگام سواری در سرعت های پایین یا کروز نوید می دهد.

حجم موتور از 1301 سی سی به 1350 سی سی افزایش یافت. قدرت و گشتاور 173 ، بخار و 145 نیوتن متر است. این دوچرخه با آ،ین استانداردهای همولوژیست یورو 5+ مطابقت دارد. KTM 1390 Super Adventure S Evo 2025 به فناوری کاملاً جدید Cam،ft مجهز شده است. این ارتقا حدا،ر عملکرد و ارائه گشتاور را بهبود می بخشد.
یکی دیگر از ویژگی های کلیدی WP's Semi-Active Suspension Technology (SAT) است که با راه اندازی نوار متقاطع همراه است. این فناوری حساسیت را افزایش می دهد و اصطکاک را کاهش می دهد و رانندگی بسیار نرم را تضمین می کند. KTM 1390 Super Adventure S Evo دارای چرخ های 19 و 17 اینچی در جلو و عقب است.

،تیک های جدید دانلوپ م،ن با ابعاد 120/70 در جلو و 170/60 در عقب نصب شده اند. ،تیک ها دارای الگوی آج "تبر یخی" منحصر به فرد هستند که تخلیه آب را بهبود می بخشد و کشش را در جاده های بدون آسفالت بهبود می بخشد. عملکرد ترمز به لطف کالیپرهای جلوی جدید برمبو به همراه لنت های ترمز جلو جدید بهبود یافته است.

2025 KTM 1390 Super Adventure S Evo – پیشرفت تکنولوژیکی
بسته فناوری با یک صفحه نمایش 8.8 اینچی TFT کاملاً جدید که به صورت عمودی قرار گرفته است، به روز شده است. علاوه بر رابط کاربری بصری، صفحه نمایش TFT دارای یک فناوری القایی جدید است. به مسافران این امکان را می دهد که حتی در هنگام پوشیدن دستکش از صفحه نمایش استفاده کنند. صفحه نمایش TFT دارای خواص ضد انعکاس، اثر انگشت و ضد تابش نور است. ارتقای مهم دیگر، سنسور رادار جلوی نسل پنجم است که از بوش تهیه شده است. می تواند وسایل نقلیه جلویی را تشخیص دهد. با افزایش ایمنی، کاربران می توانند به حدا،ر سرعت بالاتری دست یابند. این دوچرخه دارای حالت های سواری باران، خیابان، اسپرت، آفرود و سفارشی است.

تجربه سواری پیشرفته
KTM 1390 Super Adventure S Evo 2025 دارای شیشه جلوی جدیدی است که می تواند تا 70 میلی متر تنظیم شود. شیشه جلوی جدید در تونل باد آزمایش شده است، حفاظت از باد را افزایش می دهد و می تواند سفرهای طول، را تحمل کند. یک چراغ جلو LED جدید استفاده شده است که از نظر بصری جذاب است و همچنین روشنایی بهتری را ارائه می دهد. KTM گزینه های سفارشی سازی مختلفی را نیز ارائه کرده است. تا دسته دنده، اهرم های کلاچ، موقعیت فرمان، شیشه جلو و صندلی گسترش می یابد.
تجربه سواری با فن های رادیاتور بالدار جدید و بهبود یافته که خنک کننده بهتر را تضمین می کند، افزایش می یابد. این صندلی از مواد تخصصی برای بهبود هدایت حرارتی استفاده می کند. ،وجی های هوای جانبی دوچرخه طوری طراحی شده اند که هوای گرم را از زانوهای موتورسوار دور کند. اکنون زیرپایی ها 8 میلی متر پایین تر هستند و هدف آن دستیابی به زاویه بازتر زانو برای بهبود راحتی سوار است. برای بهبود تجربه سواری ایستاده، گیره های پا 10 میلی متر به سمت بیرون کشیده شده اند.
منبع: https://www.rushlane.com/ktm-launches-first-amt-motorcycle-gets-8-8-inch-tft-front-radar-12509750.html