KTM 390 Adventure R، Enduro R و SMC R 2025 در EICMA معرفی می شود
انتشار: مهر 11، 1403
بروزرسانی: 02 اردیبهشت 1404

KTM 390 Adventure R، Enduro R و SMC R 2025 در EICMA معرفی می شود


2025 KTM Adventure R، 390 Enduro R، 390 SMC R، 125 Adventure R، 125 SMC R2025 KTM Adventure R، 390 Enduro R، 390 SMC R، 125 Adventure R، 125 SMC R
KTM Adventure R 2025 آینده، 390 Enduro R، 390 SMC R، 125 Adventure R، 125 SMC R (بدون سفارش)

با خط به روز شده 390، KTM حضور خود را در بخش 350 سی سی به 450 سی سی افزایش می دهد و فروش را در مقابل پیشنهادات رویال انفیلد افزایش می دهد.

KTM به دلیل ارائه به روز رس، های جامع برای دوچرخه های خود شناخته شده است. آ،ین نمونه از آن مدل جدید 390 Duke است که در بازارهای جه، از جمله هند رونمایی شد. این خودرو دارای یک موتور جدید 399 سی سی است که این شرکت اکنون آن را با مدل های دیگری مانند KTM 390 Adventure R 2025 نیز عرضه خواهد کرد. این بار دو مدل 390 دیگر نیز وجود دارد.

یکی از آنها Enduro 390 R نام دارد که در هند نیز آزمایش شده است. سومین موتور سیکلت مرموز 399 سی سی، 390 SMC R نام دارد که ارتباط نزدیکی با 390 Enduro R دارد. جدای از این سه، KTM می تواند دوچرخه های بزرگتری را بر اساس پلت فرم 990 یا 1390 در EICMA 2024 به نمایش بگذارد.

2025 KTM 390 Adventure R

به غیر از سری 2025 دوچرخه های بزرگ 990 و 1390 KTM که در EICMA به نمایش گذاشته می شوند، سه محصول مرتبط با بازار هند وجود خواهد داشت. این سه موتورسیکلت آینده بر پایه پلت فرم کوچکتر 390 ساخته شده اند و به 390 Duke که قبلاً راه اندازی شده است می پیوندند.

اینها 390 Adventure R، 390 Enduro R و 390 SMC R هستند. در حالی که ما 390 Adventure را از گذشته می شناسیم، 390 Enduro R و 390 SMC R مدل های جدیدی هستند. قابل ذکر است که ما 390 قاطر تست Enduro R را دیده ایم، اما 390 SMC R کاملاً از آب درآمد.

Spied 2025 KTM 390 Adventure EnduroSpied 2025 KTM 390 Adventure Enduro
Spied 2025 KTM 390 Adventure Enduro

گمانه زنی ها نشان می دهد که می تواند یک نسخه Super Moto از این پلتفرم باشد، بسیار شبیه به مدل 390 Enduro R. Enduro دو اسپرت احتمالاً فقط یک چرخ جلوی 21 اینچی برای آفرودهای شدید خواهد داشت. این موتور سیکلت آفرود رویال انفیلد رقابت می کند.

با همه این موتورسیکلت ها می توان انتظار ظاهر و حس اسپرت تری را داشت. احتمالاً چراغ های LED، DRL، لبه های تیزتر، پ،تیک های تزریق شده رنگ و گرافیک واضح تر. KTM 390 Duke مدل 2024 از شاسی دو تکه استفاده می کند. دارای یک قاب اصلی ترلی جدید به همراه قاب عقب آلومینیومی است. ما می تو،م انتظار داشته باشیم که در این مدل های 390 نیز شاسی مشابهی وجود داشته باشد.

چه انتظاری دارید؟

فریم جدید نه تنها ظاهر را بهبود می بخشد، بلکه برای بهبود چابکی، استحکام پیچشی و بازخورد از شاسی نیز طراحی شده است. دوشاخه های WP Apex USD با میرایی قابل تنظیم و میرایی تراکم، شوک های پیستونی جداگانه WP Apex با تنظیم پیش بارگیری و تنظیم مجدد، رینگ های آلیاژی سبک وزن جدید، کالیپرهای ترمز شعاعی چهار پیستونی جدید و کالیپرهای عقب دو پیستونی از اجزای سازنده انتظار می رود.

KTM 390 Enduro (بالا) و 390 Adventure (زیر)KTM 390 Enduro (بالا) و 390 Adventure (زیر)
KTM 390 Enduro (بالا) و 390 Adventure (زیر)

از نظر ویژگی ها، می توان انتظار داشت فناوری ride-by-wire، صفحه نمایش 5 اینچی TFT با بلوتوث و ناوبری، درگاه شارژ USB C، تابلوی روشن، اهرم های ترمز و کلاچ قابل تنظیم و گیره های پا آلومینیومی را داشته باشیم. حالت های سواری نیز به همراه تعداد زیادی از کمک های الکترونیکی سوارکار وجود خواهد داشت.

همه این موتورسیکلت های 390 آینده، همان موتور 399 سی سی با حدا،ر قدرت 44 ، بخار و حدا،ر گشتاور 39 نیوتن متر را دارند. شیفتر دو طرفه، کلاچ دمپایی و گیرب، 6 سرعته احتمالاً از ویژگی های این خودرو هستند. مشخصات موتور ممکن است برای هر ماشین منحصر به فرد باشد.

پس از پنج سال طول،، KTM به EICMA بازگشته است و احتمالاً با به نمایش گذاشتن طیف چشمگیر موتورسیکلت های 390، 990 و 1390 آینده خود، یک نمایش بزرگ را به نمایش خواهد گذاشت. این شرکت در حال آماده شدن برای به نمایش گذاشتن برخی از فناوری های آینده خود مانند گیرب، AMT و خوشه ابزار 8.8 اینچی است. شایعاتی در مورد 125 Adventure R و 125 SMC R نیز وجود دارد که دیدن آنها جالب خواهد بود.


منبع: https://www.rushlane.com/2025-ktm-390-adventure-r-enduro-r-smc-r-to-debut-at-eicma-12477280.html