Ola Electric کمترین فروش خود را در آگوست 2024 ثبت کرد
انتشار: مهر 02، 1403
بروزرسانی: 03 اردیبهشت 1404

Ola Electric کمترین فروش خود را در آگوست 2024 ثبت کرد


مرکز خدمات شرکت اولا الکتریکالمرکز خدمات شرکت اولا الکتریکال
مرکز خدمات اولا الکتریک تصویر – آکشی بات

به طور متوسط، Ola Electric حدود 80000 شکایت در ماه دریافت می کند و این تعداد گاهی اوقات می تواند به 6000-7000 شکایت در روز برسد.

Ola Electric، تولید کننده اسکوتر برقی مستقر در بنگلور، به دلایل اشتباه در اخبار بوده است. فروش آن کاهش یافته است در حالی که شکایات مشتریان هر ماه به سطوح جدیدی افزایش یافته است. مشتریان از شبکه های اجتماعی خشم خود را از پاسخ تاخیری خدمات ابراز ،د و زمان انتظار برای تعمیرات بین 30 تا 45 روز بود.

مشتریان ناراضی اولا الکتریک

یکی از این مشتریان همچنین نمایشگاه این شرکت را در شهر کالابوراگی در ایالت کارناتاکا به آتش کشید. مشتری به عدم پشتیب، شدید از دوچرخه برقی اخیراً ،یداری شده خود و پاسخگویی کمتر تیم خدمات اشاره کرد. اما این حادثه 850 هزار روپیه خسارت به بار آورد و خوشبختانه در جریان آتش سوزی به ،ی آسیب نرسید.

فروش اسکوتر Ola Electric 2024 - کمترین میزان در ماه اوتفروش اسکوتر Ola Electric 2024 - کمترین میزان در ماه اوت
فروش اسکوتر برقی Ola در سال 2024 - کمترین میزان در ماه اوت

یک گزارش جدید نشان می دهد که Ola Electric که اسکوتر برقی S1 را در سه نوع S1X (2 کیلووات ساعت)، S1X و S1X Plus ارائه می دهد، هر ماه حدود 80000 شکایت از مشتریان دریافت می کند. این تعداد همچنین می تواند به 6000-7000 شکایت در روز برسد. در تلاش برای رسیدگی به این شکایات، این شرکت تیم جدیدی را ایجاد کرده است که به طور خاص بر عملیات خدمات پس از فروش تمرکز دارد. این تیم جدید متشکل از کارمندان سایر بخش ها مانند تولید و عملیات است.

اولا الکتریک از زمان تاسیس تا کنون 680000 اسکوتر برقی فروخته است. در حال حاضر در 430 ایستگاه خدمات در سراسر هند فعالیت می کند. با این حال، با هجوم شکایات، دوره انتظار برای تعمیرات به 30 تا 45 روز افزایش می یابد، در حالی که عدم پشتیب، مشتری منجر به نارضایتی زیادی در بین مشتریان شده است.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=CRGvOTJOPxw[/embed]

یکی از مشتریان 2-3 ماه اسکوتر برقی اش در مرکز خدمات ،اب شده بود. او به مشکلاتی مانند مشکل سنسور رک اشاره کرد که حل آن 3 ماه طول کشید. مسائل دیگری مانند ،ابی باتری، کاهش برد و گیر، چرخ ها نیز بخشی از این شکایات بود. مرکز خدمات دهلی در جاده نجفگر به ،وان "قبرستان اسکوتر" نامگذاری شده است. این مرکز به شدت کمبود پرسنل دارد و تنها 4 پرسنل خدمات تعمیرات را انجام می دهند، در مقابل نیاز به 10 تیم خدماتی.

کاهش فروش اولا الکتریک

همراه با افزایش شکایات مشتریان، این شرکت همچنین کاهش فروش خود را در آگوست 2024 اعلام کرد. سری S1 کمترین حجم فروش ماهانه خود را ثبت کرد و در جولای 2024 با 34 درصد کاهش به 27506 دستگاه رسید. سهم بازار این شرکت نیز از سهم قبلی 39 درصدی در بخش خودروهای دو چرخ برقی به 31 درصد کاهش یافته است. از سوی دیگر، رقبایی مانند باجاج خودرو با اسکوتر الکترونیکی چتاک (20 درصد سهم) و TVS موتور با iQube (19 درصد سهم) افزایش تقاضا را ذکر ،د.

علیرغم کاهش فروش و شکایات مشتریان، اولا الکتریک همچنان به تلاش های آینده خود ادامه می دهد. این شرکت اولین موتورسیکلت برقی رودستر خود را معرفی کرده است که در انواع رودستر پرو، رودستر و رودستر ای، عرضه می شود.

Ola Electric همچنین در حال برنامه ریزی برای تنوع بخشیدن به تجارت خود در بخش سه چرخ است زیرا ریکشا برقی سه چرخ برای اولین بار در بنگالورو مشاهده شد. این سه چرخ در قالب ریکشا خودکار برقی و سه چرخ برقی عرضه خواهد شد و احتمالا اولا راهی نام خواهد داشت. Ola Electric همچنین سلول باتری هند 4680 'Bharat' را معرفی کرده است که نوید شارژ سریعتر و ذخیره انرژی بیشتر را می دهد. این سلول در حال حاضر در کارخانه Ola's Gigafactory در حال تولید آزمایشی است.

منبع


منبع: https://www.rushlane.com/ola-electric-posts-lowest-2024-sales-in-aug-80000-complaints-per-month-12506926.html