Triumph Speed \u200b\u200bT4 در مقابل Speed \u200b\u200b400
انتشار: مهر 01، 1403
بروزرسانی: 03 اردیبهشت 1404

Triumph Speed \u200b\u200bT4 در مقابل Speed \u200b\u200b400


Triumph S،d \u200b\u200bT4 و MY25 S،d \u200b\u200b400Triumph S،d \u200b\u200bT4 و MY25 S،d \u200b\u200b400
Triumph S،d \u200b\u200bT4 در مقابل S،d \u200b\u200b400 MY25

با نسخه مقرون به صرفه تر از محدوده سرعت Triumph، S،d \u200b\u200b\u200b\u200bT4، به این برند کمک می کند تا با رویال انفیلد ک،یک 350 پیشرو در ک، رقابت کند.

تولید کننده محبوب موتور سیکلت Triumph Motorcycles به طور فعال افق های محدوده مقرون به صرفه خود را گسترش داده است. اخیراً Triumph مقرون به صرفه ترین پیشنهاد خود را در قالب S،d \u200b\u200b\u200b\u200bT4 عرضه کرده است. گروه Bajaj-Triumph مدتی است که حملات خود را به محصولات رویال انفیلد شدت بخشیده است.

S،d \u200b\u200b400 به روز شده 2025 با Guerrilla 450 رقابت خواهد کرد و S،d \u200b\u200bT4 با Royal Enfield Cl،ic 350 که اخیراً به روز شده است رقابت خواهد کرد. در حالی که رقیب آشکار ک،یک 350 است، در مقایسه با S،d \u200b\u200b400 2025 تغییرات متعددی در S،d \u200b\u200bT4 در مقایسه با S،d \u200b\u200b400 به روز شده است. سال مدل 2025.

Triumph S،d \u200b\u200bT4 در مقابل S،d \u200b\u200b400 MY25Triumph S،d \u200b\u200bT4 در مقابل S،d \u200b\u200b400 MY25
Triumph S،d \u200b\u200bT4 در مقابل S،d \u200b\u200b400 MY25

Triumph S،d \u200b\u200bT4 در مقابل S،d \u200b\u200b400

تغییرات عمده ای در سیستم انتقال قدرت و اگزوز برای ایجاد یک موتور سیکلت جدید منحصر به فرد با S،d \u200b\u200bT4 از S،d \u200b\u200b400 وجود دارد. برای شروع، Triumph S،d \u200b\u200bT4 و S،d \u200b\u200b400 از یک پیشرانه اصلی استفاده می کنند. از این نظر، هر دوی آنها یک موتور تک سیلندر 4 ولتی DOHC 4 ولتی 398 سی سی دارند.

با این حال، Triumph روی این موتور 400 سی سی کار کرد تا دو طعم متفاوت را است،اج کند. در S،d \u200b\u200bT4، Triumph سیستم کنترل الکترونیکی دریچه گاز S،d \u200b\u200b400 را با یک سیستم دستی جایگزین کرد. S،d \u200b\u200bT4 همچنین در حالت تنظیم پایین تری عرضه می شود که حدا،ر قدرت 30.6 ، بخار در 7000 دور در دقیقه و حدا،ر گشتاور 36 نیوتن متر در 5000 دور در دقیقه تولید می کند.

Triumph S،d \u200b\u200bT4Triumph S،d \u200b\u200bT4
Triumph S،d \u200b\u200bT4

S،d \u200b\u200b400 MY25 با همان تنظیم قبلی 40 ، بخار در 8000 دور در دقیقه و 37.5 نیوتن متر در 6500 دور در دقیقه ادامه می یابد. هر دو خودرو دارای گیرب، شش سرعته هستند، اما درایو نهایی S،d \u200b\u200bT4 دارای حلقه زنجیر O Ring است، در حالی که S،d \u200b\u200b400 دارای حلقه زنجیر X است. Triumph همچنین نوت اگزوز S،d \u200b\u200bT4 را برای بی صداتر ، آن بازسازی کرده است.

به غیر از تغییرات پیشرانه، تغییرات ابعاد و اجزا نیز وجود دارد. با شروع ابعاد، اسپید T4 با فرمان 827 میلی متری و بدون آینه های جانبی در 1098 میلی متر در مقایسه با اسپید 400 به ترتیب 814 و 1084 میلی متر، کمی عریض تر است. S،d \u200b\u200bT4 همچنین دارای ارتفاع صندلی طول، تر 806 میلی متر و وزن 180 کیلوگرم است که 4 کیلوگرم سنگین تر از S،d \u200b\u200b400 است.

Triumph S،d \u200b\u200b400 مدل 25Triumph S،d \u200b\u200b400 مدل 25
Triumph S،d \u200b\u200b400 مدل 25

وقتی صحبت از قطعات به میان می آید، تفاوت اصلی قابل توجه این است که Triumph S،d \u200b\u200bT4 دارای یک چنگال 43 میلی متری تلسکوپی RSU در جلو است، در مقابل دوشاخه طلایی 43 میلی متری USD در S،d \u200b\u200b400. تفاوت قابل توجه دیگر این است که S،d \u200b\u200bT4 ،تیک های 140 باریک تر دارد، در حالی که S،d \u200b\u200b400 ،تیک های 150 ضخیم تر و درجه یک تر را حفظ می کند.

ویژگی های مختلف سواری

با S،d \u200b\u200b400 MY25، Triumph اهرم های قابل تنظیمی را ارائه می دهد که در S،d \u200b\u200bT4 وجود ندارد. برع،، S،d \u200b\u200bT4 اگزوز عمیق تری دریافت می کند که S،d \u200b\u200b400 ندارد. هر دو دوچرخه دارای ویژگی های دیگر و تنظیمات نور هستند. با S،d \u200b\u200bT4، می توان انتظار ویژگی های سواری راحت را داشت، در حالی که S،d \u200b\u200b400 از نظر عملکرد پرتنش باقی می ماند.


منبع: https://www.rushlane.com/triumph-s،d-t4-vs-s،d-400-specs-features-pricing-compared-12506878.html