در حالی که مدلهای کواترو در هر دو مدل بدنه بهطور قابلتوجهی گرانتر هستند، جدای از سیستم چهار چرخ متحرک، کیتهای بسیار بیشتری بستهبندی میشوند. V10 قدرتمندتر است، ترمزهای سرامیکی کربنی استاندارد هستند، و شما انبوهی از اجزای بیرونی فیبر کربنی را به همراه صندلیهای پوستهای مسابقهای که با چرم ناپا تکمیل شدهاند، دریافت میکنید.
اگر کربن بیشتری میخواهید، آئودی همچنین پیشنهاد میکند میتو،د آن را روی اسپوی، لبه جلو، رکاب رکاب و دیفیوزر عقب (7200 دلار) تهیه کنید. همچنین میتو،د حلقهها و نشانهای آئودی را با رنگ مشکی براق و دو رنگ جدید متالیک، Kemora Grey و Ascari Blue انتخاب کنید.
رنگ | قیمت | |
---|---|---|
استاندارد | Ibis White | – |
وگاس زرد | – | |
اختیاری | فلورت نقره ای متالیک | 595 دلار |
کمورا گری متالیک | 595 دلار | |
آسکاری آبی متالیک | 595 دلار | |
Myt،s Black Metallic | 595 دلار | |
سوزوکا خا،تری متالیک | 595 دلار | |
تانگو قرمز متالیک | 595 دلار | |
دیتونا پرل گری | 595 دلار | |
کریستال آبی آرا | 1075 دلار | |
رنگ ویژه انحصاری آئودی | 3900 دلار |
طول | 174.4 اینچ |
---|---|
عرض | 80.2 اینچ |
ارتفاع | 48.7 اینچ |
فاصله بین دو محور | 104.3 اینچ |
ترخیص کالا از گمرک زمینی | 4.0 اینچ |
کیفیت و فناوری داخلی
با تشدید مقررات زیست محیطی، آئودی باید انتشار دی ا،ید کربن خود را کنترل کند. یک فیلتر ذرات جدید که به طور موثرتری انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد، به آئودی اجازه می دهد تا به ارائه R8 با موتور V10 ادامه دهد. همچنین این سوال پیش میآید که آینده R8 چقدر برقی خواهد بود؟ خیلی قبل از آن، RWD GT احتمالاً می تواند آ،ین نسخه از R8 با موتور احتراق داخلی باشد، اگر بخواهید، پایان خط برای V10 افسانه ای است.
در نهایت به کاربردی بودن و R8 8.8 فوت مکعب فضای ذخیره سازی در زیر کاپوت بسته می شود. همچنین مقداری انباری در پشت صندلی های داخل کابین وجود دارد. به طور کلی، مانند هر آئودی، کابین R8 ،یبی از مواد باکیفیت و مهارت با عملی بودن و اسپرت بودن است.
ظرفیت صندلی | 2 |
---|---|
اتاق سر | 38.5 اینچ |
فضای پا | 40.9 اینچ |
اتاق شانه | 55.1 اینچ |
اتاق بار | 8.0 فوت مکعب |
قیمت آئودی R8
جام R8 | R8 Spyder | |
---|---|---|
V10 Performance RWD | 148700 دلار | 160900 دلار |
V10 Performance Quattro | 199800 دلار | 213500 دلار |
آئودی همچنین بهبودهایی در سیستم تعلیق و فرمان انجام داده است. فرمان دینامیک اختیاری (1400 دلار) و نوار چرخشی فیبر کربنی در جلو (1100 دلار) دریافت می کنید. علاوه بر این، آئودی اسپورت، شاخه عملکرد این خودروساز، تغییراتی در نمایههای حالتهای انتخاب درایو آئودی ایجاد کرد تا آنها را بیش از پیش متمایز کند. در نتیجه، تفاوت های قابل توجهی بین حالت های درایو مشاهده خواهید کرد که عبارتند از:
- راحتی
- خودکار
- پویا
- شخصی
آئودی R8 2022 به صورت کوپه یا اسپایدر با همان قلب 5.2 لیتری V10 تنفس طبیعی، مش، با لامبورگینی هوراکان و با دو گزینه پیشرانه عرضه می شود.
- V10 Performance RWD
- V10 Performance Quattro
-
بنابراین، به طور خلاصه، در مقایسه با فیس لیفت های قبلی، آئودی واقعاً مقداری کار را روی R8 انجام داده است. مطمئناً، برخی بهروزرس،های مهمتر در فناوری داخلی خوب بود، اما فیس لیفت تقریباً به اندازه کافی ویژگیهای جدید را به همراه داشت تا R8 را در حال حاضر رقابتی نگه دارد.
منبع: https://www.tops،d.com/cars/2022-audi-r8-performance-price-and-p،tos-ar177797.html
خود را پیکربندی کنید آئودی R8 کوپه اینجا و آئودی R8 Spyder در اینجا.
مسابقه اصلی
برای اینکه متوجه شوید چرا R8 اصلاحشده تهاجمیتر به نظر میرسد و نشانههای ظاهری را از خودروی مسابقهای LMS GT3 میگیرد، نیازی به تلاش زیادی ندارید. جلوپنجره در مرکز صاف تر و عریض تر شد و دریچه های سپر نیز بسیار شبیه به خودروی مسابقه ای است. به نظر می رسد چراغ های جلو از نظر شکل و اندازه ی،ان هستند، اما شکاف های اضافی آنها را از قاب همرنگ بدنه جلوپنجره جدا می کند. چراغ های جلو لیزری LED (3500 دلار) نیز موجود است.