اما آنچه واقعا آئودی R8 را از رقبا متمایز می کند، قلب V-10 مشتق شده از هورکان آن است. R8 موفق می شود این عملکرد را در بسته ای بسیار عملی تر، محدودتر و کم ارزش تر ارائه دهد و آن را به بهترین راننده روزانه موتور وسط تبدیل کند. وقتی صحبت از هورکان شد، با قیمت 215000 دلار، محدوده لامبو از جایی شروع می شود که آئودی به پایان می رسد.
آئودی R8 – عملکرد، قیمت، و عکس
اکنون می تو،د بسته به نوع موتور از بین سه بسته بیرونی انتخاب کنید. این پکیج ها برجستگی های مختلفی را به اسپلیتر جلو، دامن های جانبی و دیفیوزر اضافه می کنند.
وقتی صحبت از مواد پوشش دهنده کابین می شود، ،یبی از چرم آلکانترا و ناپا وجود دارد که به صورت استاندارد روی صندلی های اسپرت عرضه می شود. اما برای ظاهری اسپرتتر، میتو،د فضای داخلی چرمی کامل Nappa را با دوخت الماس (5000 دلار) انتخاب کنید که در طیف رنگهای مختلف موجود است. طبق معمول، میتو،د کابین را با استفاده از طیف وسیعی از گزینههای Audi Exclusive سفارشی کنید. آنها عبارتند از:
- بسته کامل چرم (3000 دلار)
- دوخت کنتراست (500 دلار)
- پکیج داخلی کربن (3400 دلار)
- بسته پریمیوم (5900 دلار)
کابین مجازی بسیار قابل تنظیم، که شامل یک صفحه نمایش 12.3 اینچی است، طیف گسترده ای از اطلاعات را نشان می دهد، از جمله داده هایی که معمولاً در یک نمایشگر سرگرمی اطلاعاتی قرار داده شده در پشته مرکزی دریافت می کنید.
سیستم چهار چرخ متحرک کواترو می تواند تا 100 درصد نیرو را در شرایط رانندگی معمولی به عقب خودرو هدایت کند تا تجربه پویاتری را ارائه دهد. در شرایط لغزنده، سیستم می تواند تا 100 درصد نیرو را به چرخ های جلو بفرستد تا ،بندگی بهتری داشته باشد. انتخاب مدل دیفرانسیل عقب به اصلاح حدود 150 پوند کمک می کند.