
بروزرسانی: 04 اردیبهشت 1404
آئودی RS Q6 e-tron 2024 جاسوسی شد
منطقی است که آئودی در حال توسعه یک نسخه عملکرد من، از Q6 باشد، با توجه به اینکه زیربنای آن (موسوم به PPE) با پورشه Macan EV آشکارا عملکرد محور است.
یک موتور دوگانه RS Q6 e-tron می تواند تا 440 کیلووات نیرو تولید کند. RS e-tron GT برای مرجع، 440 کیلووات قدرت (475 کیلووات در حالت تقویت) و 830 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که برای شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت 3.3 ث،ه خوب است.
چراغ های جلوی سطح ت،یم شده همان چیزی است که در نمونه های اولیه قبلی دیده ایم، و از آنچه از آئودی A6 بعدی انتظار داریم، در حالی که چراغ های عقب باریک امضای LED خود را با جدیدترین A3 به اشتراک می گذارند.
انتظار می رود خودروهای مبتنی بر PPE ویژگی هایی مانند فرمان تمام چرخ، سیستم الکتریکی 800 ولت با شارژ سریع تا 350 کیلووات و گشتاور بردار را ارائه دهند.
ع، های جاسوسی قبلی نیز نگاهی اجمالی به تنظیمات صفحه نمایش Q6 e-tron، متشکل از یک دسته ابزار دیجیتال بزرگ و مستقل و یک صفحه نمایش لمسی مرکزی به سبک تبلت، به ما داده است.
انتظار می رود Q6 e-tron طیفی از پیشرانه های تک موتوره چرخ محرک عقب و دو موتوره چهار چرخ محرک را با برد تا 480 کیلومتر ارائه دهد.
Q6 e-tron در خط تولید گسترده ای از شاسی بلندهای آئودی قرار خواهد گرفت که تا سال 2033 - و احتمالاً پس از آن در چین - شامل مدل های احتراقی می شود.
Q6 e-tron که در اینجا به صورت بالقوه یک مدل S یا RS است، سپر جلوی اسپرت تری نسبت به خودروی معمولی دارد که اخیراً آزمایش کرده ایم. همچنین چرخ های بزرگ تری دارد و کالیپرهای ترمز قرمز پشت آن ها پنهان شده است.
تا زم، که Q6 e-tron را ببینیم که در ابتدا قرار بود در سال 2023 عرضه شود، ممکن است سال 2024 باشد.
آئودی در حال آزمایش یک نسخه سریعتر از آن برداشته شده است Q6 e-tron SUV در نوربرگ رینگ
گزارش های اروپایی به نقل از منابعی در آئودی و پورشه نشان می دهند که چالش های موجود در زیرمجموعه نرم افزاری گروه فول، واگن، کاریاد، مقصر هستند.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/2024-audi-rs-q6-e-tron-spied