منطقی است که آئودی در حال توسعه یک نسخه عملکرد من، از Q6 باشد، با توجه به اینکه زیربنای آن (موسوم به PPE) با پورشه Macan EV آشکارا عملکرد محور است.
یک موتور دوگانه RS Q6 e-tron می تواند تا 440 کیلووات نیرو تولید کند. RS e-tron GT برای مرجع، 440 کیلووات قدرت (475 کیلووات در حالت تقویت) و 830 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که برای شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت 3.3 ث،ه خوب است.
چراغهای جلوی سطح ت،یمشده همان چیزی است که در نمونههای اولیه قبلی دیدهایم، و از آنچه از آئودی A6 بعدی انتظار داریم، در حالی که چراغهای عقب باریک امضای LED خود را با جدیدترین A3 به اشتراک میگذارند.
انتظار می رود خودروهای مبتنی بر PPE ویژگی هایی مانند فرمان تمام چرخ، سیستم الکتریکی 800 ولت با شارژ سریع تا 350 کیلووات و گشتاور بردار را ارائه دهند.
ع،های جاسوسی قبلی نیز نگاهی اجمالی به تنظیمات صفحه نمایش Q6 e-tron، متشکل از یک دسته ابزار دیجیتال بزرگ و مستقل و یک صفحه نمایش لمسی مرکزی به سبک تبلت، به ما داده است.
انتظار میرود Q6 e-tron طیفی از پیشرانههای تک موتوره چرخمحرک عقب و دو موتوره چهار چرخ محرک را با برد تا 480 کیلومتر ارائه دهد.
Q6 e-tron در خط تولید گسترده ای از شاسی بلندهای آئودی قرار خواهد گرفت که تا سال 2033 – و احتمالاً پس از آن در چین – شامل مدل های احتراقی می شود.
Q6 e-tron که در اینجا به صورت بالقوه یک مدل S یا RS است، سپر جلوی اسپرتتری نسبت به خودروی معمولی دارد که اخیراً آزمایش کردهایم. همچنین چرخهای بزرگتری دارد و کالیپرهای ترمز قرمز پشت آنها پنهان شده است.
تا زم، که Q6 e-tron را ببینیم که در ابتدا قرار بود در سال 2023 عرضه شود، ممکن است سال 2024 باشد.
آئودی در حال آزمایش یک نسخه سریعتر از آن برداشته شده است Q6 e-tron SUV در نوربرگ رینگ
گزارشهای اروپایی به نقل از منابعی در آئودی و پورشه نشان میدهند که چالشهای موجود در زیرمجموعه نرمافزاری گروه فول، واگن، کاریاد، مقصر هستند.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/2024-audi-rs-q6-e-tron-spied