ل،وس میتواند از آن به،وان فرصتی برای جبران هزینههای ناشی از توسعه شکنجهآمیز LFA با قرار دادن نسخه ماساژ داده شده V10 خود در ابرخودروی خداحافظیاش استفاده کند. و حتی من را شروع نکنید که یک ویژه خداحافظی مرسدس-AMG با یک نسخه بدون محدودیت از موتور 6.2 لیتری V8 که اکنون از بین رفته است، چقدر خوب به نظر می رسد.
موتور V12 تنفس طبیعی نهایی لامبورگینی را تصور کنید، موتوری کاملاً بدون سر و صدا یا مقررات آلایندگی، که در بدنه ای وحشی تر از دیوانه ترین خودروهای مفهومی این برند پیچیده شده است.
نظر: برای من و شما احتراق داخلی قدیمی – که بنزین یا گازوئیل است – راز نیست – موتور در راه است.
بدیهی است که خودروسازان نیز باید سوار شوند – اما این باید آسانتر باشد.
یا یک ب ام و M1 مدرن، با قدرت یک موتور شش خطی با دور بالا که E46 M3 CSL افسانه ای را به یاد می آورد و بدنه ای الهام گرفته از M1 Hommage سال 2008 که به طرز غم انگیزی نادیده گرفته شده بود.
مرگ احتراق داخلی به م،ای پایان فریاد زدن موتورهای V10، V8 عضل،، و موتورهای شش سیلندر خطی است. این به م،ای مرگ صداها و احساساتی است که علاقه مندان همیشه هوس کرده اند.
چیزی که من پیشنهاد می کنم بسیار ساده است، اما نیاز به ،ید از هر دو طرف تنظیم کننده و خودروساز دارد.
اگر قیمت بر،ب هر کدام بتواند هزینه توسعه را به طور کامل پوشش دهد، نباید با پرداخت هزینه برای ساخت 100 ابرخودروی تشنه و پر سر و صدا مشکلی داشته باشند.
به هر حال، محدودیتهای تنگاتنگ آلایندگی ناوگان و تهدید جریمه برای عدم رعایت آنها است که خودروسازان را از ابرخودروهای بنزینی قدیمی با موتورهای جیغ میکشد. آنها را از درپوش جدا کنید، و ناگهان سازندگان می توانند به درستی مهندسان خود را رها کنند.
در مورد اینکه خودروها چگونه خواهند بود؟ این به این بستگی دارد که مهندسان و روسای توسعه چقدر می خواهند دیوانه باشند.
در بخش مقررات، اتحادیه اروپا باید برای تعداد کمی (به آن 100) خودروی بسیار خاص از هر سازنده، یک مجوز راهاندازی ایجاد کند، که اساساً آنها را از قو،ن آلایندگی و صدای رانندگی معاف میکند.
در یک دنیای ایدهآل، هر برند چیزی را که بیشتر به خاطر آن شناخته شده است میگیرد و بر روی آن میافزاید.
ابرخودروی ایده آل «آ،ین نوشیدنی» شما چگونه است؟
منبع: https://www.carexpert.com.au/opinion/last-drinks-،w-to-farewell-internal-combustion-in-style
قبل از اینکه ما خودروهای بنزینی و دیزلی را به ، د، در آسمان بسپاریم، آنها سزاوار اعزام من، هستند. من در مورد همه خودروهای ICE صحبت نمی کنم، زیرا هرچه ا،وبا، های درشت و کم قدرت زودتر از موتورهای الکتریکی با حرکت روان تغذیه شوند، بهتر است. من در مورد چیزهای واقعا خاص صحبت می کنم.
میدانم که بیشتر این خودروها احتمالاً هرگز جادههای عمومی را نخواهند دید، و به دست ،ی جز ثروتمندترینها نمیرسند، اما توزیع ثروت خودرو هرگز بهخصوص عادلانه نبوده است.
در مقطعی از هماکنون تا سال 2040، احتمالاً ا،ر بازارهای بزرگ جهان قو،نی را برای ممنوعیت فروش خودروهای ICE وضع خواهند کرد، و خودروسازان هماکنون برنامههای خود را برای پایان دادن به تولید مدلهای بنزینی و دیزلی خود با تشدید استانداردهای آلایندگی اعلام کردهاند.
حداقل به این ترتیب میتو،م از دور از آنها لذت ببریم و با دانستن اینکه سوپراسپرتهای بنزینی بدون سر و صدا در شب نمیروند، راحت بخوابیم.
اینها نسخههای ویژهای هستند که نشاندهنده اوج حملونقل شخصی با موتور احتراق داخلی هستند، بنابراین جمعیت عظیمی از کل،یونرهای خودرو که با تشنگی یکبار کمیسیون فراری و لامبورگینی را میگیرند، حاضرند هرچه لازم است بپردازند تا به دستشان برسد. .
همچنین به این م،ی است که قوس توسعه یک قرن موتور احتراق داخلی در حال پایان است. ممکن است به اوج ختم شود.