آخرین هات هچ نهایی

هنوز هم تنها گزینه است و با تطبیق دور خودکار همراه است

طراحی کلی نه تنها در مقایسه با مدل قبلی تمیز شده است، بلکه دارای آیرودینامیک بهبود یافته است. ،مت جلویی دارای یک سد هوای بزرگتر است که این،و، تو در تو قرار دارد. هود آلومینیومی جدید دارای یک اسکوپ هود چند منظوره است که هم نیروی رو به پایین را بهبود می بخشد و هم به ،وان یک هواگیر عمل می کند و موتور را خنک نگه می دارد. اسپوی، عقب جدید، آلومینیومی دایکاست، به طور خاص طراحی شده است تا ،مت عقب را کاشت نگه دارد و در عین حال کشش را به حداقل کاهش دهد.

صندلی‌های آلکانترای قرمز و شیفتر آلومینیومی از جمله ویژگی‌های بارز Type-R هستند

هوندا هنوز قیمت رسمی را اعلام نکرده است، اما با نگاهی به سیویک تایپ R 2022 که قیمت اولیه آن کمی کمتر از 40000 دلار بود، می‌توان انتظار داشت که هوندا سیویک تایپ R 2023 قیمت اولیه حدود 42000 دلار داشته باشد. اگرچه ممکن است برای یک هاچ بک زیاد به نظر برسد، سیویک تایپ R با میراث و مهندسی من، پشت آن عرضه می شود. در واقع، هوندا نمی توانست در جشن 50 سالگی هوندا سیویک کار بهتری انجام دهد.

قابل توجه ترین ویژگی ها امضا، برای صندلی های سطلی نوع R، قرمز، آلکانترا است. طراحی داشبورد با لهجه‌های مشکی مات بسیار تمیزتر است تا تابش نور خورشید در پیست مسابقه را به حداقل برساند. متریال ها نسبت به قبل مجلل تر هستند و یک صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی 9 اینچی معرفی شده است. کابین خلبان، بدیهی است که راننده محور است و دکمه حالت رانندگی به طور مستقیم درست در کنار شیفتر قرار گرفته است.

جدا از اینکه قدرتمندترین سیویک Type-R تاکنون است، جادارترین آن نیز هست و قیمت آن از مدل فعلی بیشتر نیست.

نسل دهم سیویک تایپ R می تواند در کمتر از 4.9 ث،ه از حالت س، به سرعت 60 مایل در ساعت (97 کیلومتر در ساعت) برسد. البته، برخلاف خودروهای چهار چرخ متحرک، همچنان باید برای آن کار کنید، اما زم، که آن را میخکوب می‌کنید، سودمندتر می‌شود. علاوه بر این، Civic Type R اکنون با رینگ‌های 19 اینچی که در ،تیک‌های میشلین Pilot Sport 4S پیچیده شده‌اند، عرضه می‌شود. آنها به طور خاص برای تعادل بین کشش عالی و طول عمر انتخاب شده اند. داشتن چرخ‌های 19 اینچی به این م،ی است که گزینه‌های بیشتری از نظر ،تیک‌های با کارایی بالا دارید.

شاسی و آیرودینامیک اصلاح شده

آن از آلومینیوم دایکاست ساخته شده و نیروی رو به پایین را فراهم می کند و در عین حال کشش را به حداقل می رساند

هوندا سیویک تایپ R 2023: آ،ین هات نهایی نهایی - تصویر 1092805

طراحی داخلی تمیزتر با مواد مجلل تر

Honda Civic Type R 2023: The Last Ultimate Hot Hatch - تصویر 1092794

هوندا سیویک تایپ R همیشه فقط دیفرانسیل جلو بوده است. در مواقعی که برخی از رقبای آن مانند فول،‌واگن گلف R و تویوتا GR کرولا از سیستم چهار چرخ متحرک استفاده کرده‌اند، هاچ‌بک ژاپنی قدیمی باقی می‌ماند. با این اوصاف، دیفرانسیل لغزش محدود و درخشان هوندا و مهندسی محض پشت سیویک Type-R ثابت کرده است که فرمان گشتاور نباید مشکلی ایجاد کند.

هوندا سیویک تایپ R 2023: آ،ین هات نهایی نهایی - تصویر 1092806

آلکانترا به طور سخاوتمندانه ای در تمام فضای داخلی استفاده شده است، از جمله روی دسته های درب، که بسیار خوب به نظر می رسند. یکی از مکان هایی که ممکن است انتظار پیدا ، آلکانترا را داشته باشید، فرمان است، اما هوندا به دلیل دوام بیشتر، به احتمال زیاد تصمیم گرفته آن را با چرم بپیچد. تعویض دنده آلومینیومی لمس خوبی است زیرا به مدل های ک،یک Type-R بازمی گردد.

هوندا سیویک تایپ R 2023: آ،ین هات نهایی نهایی - تصویر 1092807

سیویک Type-R 2023 کمتر و عریض تر از مدل قبلی است و بدنه آن نیروی رو به پایین بیشتری تولید می کند و درگ را کاهش می دهد.

Honda Civic Type R 2023: The Last Ultimate Hot Hatch - تصویر 1092796
هوندا سیویک تایپ R 2023: آ،ین هات نهایی نهایی - تصویر 1092804
هوندا سیویک تایپ R 2023: آ،ین هات هچ نهایی - تصویر 1092800

برای جزئیات بیشتر در مورد هوندا سیویک Type-R جدید، انگشت خود را به سمت بالا بکشید

آیرودینامیک بهینه و شاسی سفت تر

دستی 6 سرعته اصلاح شده

بال عقب جدید

سیویک تایپ R همیشه درگیر درگیری راننده بوده است و بخش بزرگی از آن داشتن توانایی تعویض دنده ها توسط خود است. نسل یازدهم هات هاچ هنوز تنها با یک گزینه گیرب، عرضه می شود – نسخه بهبود یافته گیرب، شش سرعته دستی با تنظیم دور اتوماتیک. متاسفانه حتی خودروی راننده ای مانند سیویک Type-R در دام ترمزهای الکترونیکی الکترونیکی افتاده است. احتمالاً این بدان م،است که شما نمی‌تو،د ترمز دستی را بچرخ،د، که بخشی از لذت یک هاچ‌بک داغ است. ما دوست داشتیم ترمز دستی خوب، قدیمی و دستی را ببینیم که بازمی‌گردد، اما این همان چیزی است که هست.

قابل کنترل ترین خودروی دیفرانسیل جلو که تاکنون تولید شده است

هوندا سیویک تایپ R 2023 در مقایسه با نسل قبلی هم عریض تر و هم کمتر است. ،مت جلویی خودرو، به ویژه، یک پنل بدنه واحد با سیویک استاندارد ندارد. هوندا هنوز ابعاد دقیقی را در اختیار ما قرار نداده است، اما به ویژه ناحیه بین چراغ‌های جلو و قوس چرخ‌ها نشان می‌دهد که نسخه عملکردی هاچ‌بک چقدر گسترده‌تر است.

قدرتمندترین سیویک تایپ R تا کنون

دیفیوزر عقب جدید، همانطور که انتظار دارید، عظیم است و همچنان از اگزوز سه گانه تایپ R استفاده می کند که بخش می، آن برای کاهش صدای بوم از زم، که به حدا،ر سرعت می رسید، استفاده می کند. در مورد حدا،ر سرعت، انتظار می‌رود سیویک تایپ R 2023 حداقل به سرعت 170 مایل در ساعت (274 کیلومتر در ساعت) برسد. قدرت توقف به ترمزهای برمبو سپرده شده است که در نوع R استاندارد هستند. شاسی به ،وان بخشی از تلاش هوندا برای تولید یک هاچ بک داغ که تا حد امکان به خودروهای تورینگ نزدیک است، سفت تر شده است.

فضای داخلی هدفمند، طراحی شده با استفاده از مسیر

با توجه به اینکه سیویک تایپ R 2023 تازه وارد جعبه شده است، هوندا هنوز تمام جزئیات را در اختیار ما قرار نداده است. ما می د،م که نسل یازدهم همچنان از همان K20C1، 2.0 لیتری توربوشارژ چهار خطی که از سیویک تایپ R 2015 می شناسیم، استفاده خواهد کرد. با این حال، می د،م که قدرت آن از هر سیویک تایپ R قبلی بیشتر است. اگرچه چقدر بیشتر، هنوز یک راز است. با قدرت پایه 306 تا 316 ، بخار (228 تا 236 کیلووات)، بسته به بازار، و 295 پوند فوت (400 نیوتن متر)، ما انتظار داریم حداقل 10 پونی اضافی از مدل 2023 فشرده شود.

هنوز، به طور انحصاری، با یک دفترچه راهنما

سیویک تایپ R به وضوح نشان می دهد که تمام تجارت در جلو اتفاق می افتد. صندلی عقب دقیقاً مانند سیویک استاندارد است به استثنای دوخت قرمز و کمربند ایمنی قرمز. علاوه بر این، صندلی‌های ردیف دوم کاملاً جادار هستند و شاهد رشد این مدل هستند. آنچه که چشمگیرتر است فضای بار است که به نظر می رسد حتی سخاوتمندانه تر از گلف R است. علاوه بر این، صندلی ها در فاصله 60-40 جمع می شوند و ظرفیت بار را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

گرانتر از مدل ،وجی نخواهد بود

منبع: هوندا


منبع: https://www.tops،d.com/cars/2023-،nda-civic-type-r-the-last-ultimate-،t-hatch-ar196863.html