هنوز هم تنها گزینه است و با تطبیق دور خودکار همراه است
طراحی کلی نه تنها در مقایسه با مدل قبلی تمیز شده است، بلکه دارای آیرودینامیک بهبود یافته است. ،مت جلویی دارای یک سد هوای بزرگتر است که این،و، تو در تو قرار دارد. هود آلومینیومی جدید دارای یک اسکوپ هود چند منظوره است که هم نیروی رو به پایین را بهبود می بخشد و هم به ،وان یک هواگیر عمل می کند و موتور را خنک نگه می دارد. اسپوی، عقب جدید، آلومینیومی دایکاست، به طور خاص طراحی شده است تا ،مت عقب را کاشت نگه دارد و در عین حال کشش را به حداقل کاهش دهد.
صندلیهای آلکانترای قرمز و شیفتر آلومینیومی از جمله ویژگیهای بارز Type-R هستند
هوندا هنوز قیمت رسمی را اعلام نکرده است، اما با نگاهی به سیویک تایپ R 2022 که قیمت اولیه آن کمی کمتر از 40000 دلار بود، میتوان انتظار داشت که هوندا سیویک تایپ R 2023 قیمت اولیه حدود 42000 دلار داشته باشد. اگرچه ممکن است برای یک هاچ بک زیاد به نظر برسد، سیویک تایپ R با میراث و مهندسی من، پشت آن عرضه می شود. در واقع، هوندا نمی توانست در جشن 50 سالگی هوندا سیویک کار بهتری انجام دهد.
قابل توجه ترین ویژگی ها امضا، برای صندلی های سطلی نوع R، قرمز، آلکانترا است. طراحی داشبورد با لهجههای مشکی مات بسیار تمیزتر است تا تابش نور خورشید در پیست مسابقه را به حداقل برساند. متریال ها نسبت به قبل مجلل تر هستند و یک صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی 9 اینچی معرفی شده است. کابین خلبان، بدیهی است که راننده محور است و دکمه حالت رانندگی به طور مستقیم درست در کنار شیفتر قرار گرفته است.
نسل دهم سیویک تایپ R می تواند در کمتر از 4.9 ث،ه از حالت س، به سرعت 60 مایل در ساعت (97 کیلومتر در ساعت) برسد. البته، برخلاف خودروهای چهار چرخ متحرک، همچنان باید برای آن کار کنید، اما زم، که آن را میخکوب میکنید، سودمندتر میشود. علاوه بر این، Civic Type R اکنون با رینگهای 19 اینچی که در ،تیکهای میشلین Pilot Sport 4S پیچیده شدهاند، عرضه میشود. آنها به طور خاص برای تعادل بین کشش عالی و طول عمر انتخاب شده اند. داشتن چرخهای 19 اینچی به این م،ی است که گزینههای بیشتری از نظر ،تیکهای با کارایی بالا دارید.
شاسی و آیرودینامیک اصلاح شده
طراحی داخلی تمیزتر با مواد مجلل تر
هوندا سیویک تایپ R همیشه فقط دیفرانسیل جلو بوده است. در مواقعی که برخی از رقبای آن مانند فول،واگن گلف R و تویوتا GR کرولا از سیستم چهار چرخ متحرک استفاده کردهاند، هاچبک ژاپنی قدیمی باقی میماند. با این اوصاف، دیفرانسیل لغزش محدود و درخشان هوندا و مهندسی محض پشت سیویک Type-R ثابت کرده است که فرمان گشتاور نباید مشکلی ایجاد کند.
آلکانترا به طور سخاوتمندانه ای در تمام فضای داخلی استفاده شده است، از جمله روی دسته های درب، که بسیار خوب به نظر می رسند. یکی از مکان هایی که ممکن است انتظار پیدا ، آلکانترا را داشته باشید، فرمان است، اما هوندا به دلیل دوام بیشتر، به احتمال زیاد تصمیم گرفته آن را با چرم بپیچد. تعویض دنده آلومینیومی لمس خوبی است زیرا به مدل های ک،یک Type-R بازمی گردد.
سیویک Type-R 2023 کمتر و عریض تر از مدل قبلی است و بدنه آن نیروی رو به پایین بیشتری تولید می کند و درگ را کاهش می دهد.
برای جزئیات بیشتر در مورد هوندا سیویک Type-R جدید، انگشت خود را به سمت بالا بکشید
آیرودینامیک بهینه و شاسی سفت تر
دستی 6 سرعته اصلاح شده
بال عقب جدید
سیویک تایپ R همیشه درگیر درگیری راننده بوده است و بخش بزرگی از آن داشتن توانایی تعویض دنده ها توسط خود است. نسل یازدهم هات هاچ هنوز تنها با یک گزینه گیرب، عرضه می شود – نسخه بهبود یافته گیرب، شش سرعته دستی با تنظیم دور اتوماتیک. متاسفانه حتی خودروی راننده ای مانند سیویک Type-R در دام ترمزهای الکترونیکی الکترونیکی افتاده است. احتمالاً این بدان م،است که شما نمیتو،د ترمز دستی را بچرخ،د، که بخشی از لذت یک هاچبک داغ است. ما دوست داشتیم ترمز دستی خوب، قدیمی و دستی را ببینیم که بازمیگردد، اما این همان چیزی است که هست.
قابل کنترل ترین خودروی دیفرانسیل جلو که تاکنون تولید شده است