به گفته آقای تاد، جزئیات کمی استرالیایی در مورد BYD Dolphin تاکنون تایید شده است، اما به گفته آقای تاد، احتمالاً نام محلی متفاوتی خواهد داشت، زیرا دلفین همان چیزی است که در بازار چین به آن می گویند.
طول آن حدود چهار متر است که تقریباً به اندازه فول، واگن پولو و تویوتا یاریس است، اگرچه فاصله بین دو محور آن 2.7 متر است.
در این تصاویر به اشتراک گذاشته شده در گروه فیس بوک خودروسازان استرالیا، دریچه الکتریکی در ،مت جلویی خود دارای پوشش استتاری است که تشخیص هرگونه تغییر ظاهری را دشوار می کند.
لهجه های قرمز روشن را می توان روی سپرها، آینه ها و ،مت پایینی خودرو مشاهده کرد. این لهجهها در رنگهای دیگر، مانند سبز لیمویی، در چین در دسترس هستند و به فضای داخلی نیز منتقل میشوند.
ویژگیهای ایمنی و کمک راننده موجود عبارتند از: ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی با توقف/برو، دستیار حفظ خطوط، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، دستیار ترافیک، و کمک پارک نیمهخودکار.
به گفته لوک تاد، مدیرعامل و مدیر عامل توزیع کننده محلی BYD EVDirect، تاریخ دقیق باز شدن سفارشات دلفین در فوریه سال آینده اعلام خواهد شد.
در واقع، تامین کننده EV و باتری تحت حمایت وارن بافت، سه میلیون فروش EV و PHEV در سطح جهان را در ماه گذشته تحت الشعاع قرار داد.
قیمتی بین 35000 تا 40000 دلار قبلاً حدس زده شده بود، اما با توجه به افزایش قیمت بستههای باتری لیتیوم یون و سایر عوامل، مشخص نیست که آیا این موضوع در حال حاضر دقیق است یا خیر.
بیشتر: زم، که BYD Atto 3 Standard Range, Seal, Dolphin به استرالیا خواهد رسید
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/2023-byd-dolphin-ev-hatch-spied-testing-in-australi،
سیستم تعلیق دلفین دارای ،ت های مک فرسون در جلو و پرتو پیچشی در عقب است.
نام تجاری «خودروهای انرژی جدید» BYD در حال حاضر با سرعتی سریع در حال گسترش است و خودروهای برقی خود را در اروپا، ژاپن و استرالیا عرضه می کند – جایی که شاسی بلند کوچک Atto 3 آن پس از چند بار سرعت پرتاب به فروش می رسد.
ما انتظار هیچ تغییر عمده ای در نمای بیرونی نداریم، اگرچه وجود استتار در اینجا و نه هیچ جای دیگری در خودرو قابل توجه است.
نام هایی از جمله EA1 و Atto 2 تاکنون حدس زده شده است، اما هنوز نامی برای بازار استرالیا اعلام نشده است.
اگرچه هر یک از این سه شرکت از شرکتهای مختلف هستند، اما همه از چین به اینجا صادر میشوند که به سرعت بخش قابل توجهی از بازار خودروهای برقی استرالیا را به خود اختصاص میدهد.
آقای تاد همچنین اخیرا تایید کرد که BYD یک دستگاه برقی در سال 2024 راه اندازی خواهد کرد که به ،وان رقیبی برای LDV eT60، به علاوه JAC T9 EV و (به طور بالقوه) جیلی رادار RD6 شکل خواهد گرفت.
در چین، هاچ بک کوچک با پیشرانه های دو موتوره و دو بسته باتری موجود است.
پیشرانه پایه در بازار چین 70 کیلووات نیرو و 180 نیوتن متر گشتاور تولید می کند، در حالی که موتور دیگر 130 کیلووات و 290 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
این برند افزود: «این برند از خلق مش، با کاربران استفاده میکند و به گرمی از تمام نمایندگیهای دارای امتیاز برای پیوستن به BYD برای تبلیغ آن استقبال میکند.
در داخل، یک دسته ابزار دیجیتال 5.0 اینچی و یک انتخاب از صفحه نمایش لمسی چرخشی مرکزی 10.1 یا 12.8 اینچی وجود دارد، در حالی که ویژگیهای راحتی و راحتی موجود شامل ورود و استارت بدون کلید، سقف شیشهای پانوراما و صندلی راننده برقی است.
BYD Dolphin اولین بار به صورت مفهومی در آوریل 2021 در نمایشگاه خودرو شانگهای معرفی شد و بعداً در سال 2021 به صورت تولیدی به نمایش درآمد.
BYD Dolphin رقیب هاچ بک های الکتریکی MG 4 و GWM Ora Good Cat خواهد بود که هر سه مدل در سال 2023 عرضه می شوند. دلفین در نیمه اول سال عرضه می شود.
BYD Auto میخواهد یک «ماتریس برند قدرتمند» متشکل از خودروهای با برند BYD، اسپینآف ممتاز Denza و یک نام تجاری لو، متمرکز بر SUV به نام Yang، ایجاد کند.
پس از BYD Dolphin، رقیب تسلا مدل 3 Seal قرار خواهد گرفت که قرار است در نیمه دوم سال 2023 در استرالیا عرضه شود.
را دنیای دلفین – که یکی از ارزانترین وسایل نقلیه الکتریکی استرالیا خواهد بود – در نیو ساوت و، مورد آزمایش قرار گرفته است.
به نظر می رسد این همان نمونه اولیه ای است که قبلاً در توییتر جاسوسی و پست شده بود، که برخی از تزئینات روی سپر جلوی آن وجود نداشت و سنسورهای آن در معرض دید قرار داشتند.
بسته های باتری به ترتیب 30.7 کیلووات ساعت و 44.9 کیلووات ساعت هستند که اولی از شارژ DC تا 40 کیلووات و دومی تا 60 کیلووات پشتیب، می کند. حدا،ر قابلیت شارژ AC در همه مدل ها 7 کیلو وات است، در حالی که همه مدل ها دارای پمپ حرارتی هستند.
BYD اخیراً یک SUV الکتریکی رقیب مرسدس بنز EQG را که تحت نام تجاری Yang، قرار می گیرد، به اشتراک گذاشته است، که آقای تاد گفت برنامه ای برای آوردن آن به استرالیا در آینده نزدیک وجود ندارد.
طبق گفته آقای تاد، این هاچ بک الکتریکی زیر Atto 3 قیمت گذاری خواهد شد که اخیراً قیمت آن 3630 دلار افزایش یافته است و اکنون قبل از هزینه های جاده ای از 48011 دلار شروع می شود.
این خودروساز چینی همچنین قصد دارد “برند جدید دیگری” را راه اندازی کند که در “هویت های حرفه ای و شخصی سازی شده، پوشش خودروهای خانوادگی و خودروهای لو،” تخصص دارد.