اجزای نرم افزار تصمیم گرفته شده است، [and it will be done] بیشتر در خانه ما چند صد نفر را استخدام کرده ایم و شایستگی های زیادی را در خانه به ارمغان آورده ایم. آقای استرول گفت: هنوز هم باید تجربه استون مارتین با EV باشد.
استون مارتین قبلاً گفته بود که تحویل مشتریان این خودروهای اسپورت در سه ماهه سوم سال جاری آغاز خواهد شد و اولین نمونه در حال تولید است.
او گفت: “ما یک بخش جدید بالاتر از GT ایجاد کرده ایم.” “سطح واقعی لو، با سطح بالایی از عملکرد. یک چیز جدید.”
علاوه بر جایگزینی برای Vantage فعلی، DB11 و DBS و انواع Volante تبدیل شونده آنها – که تعداد آنها را به شش می رساند – استون مارتین به مدلی “بالاتر از GT” اشاره کرد.
آقای استرول همچنین تایید کرد که این شرکت در مسیر عرضه اولین خودروی الکتریکی خود در سال 2025 است و جزئیات بیشتر در روز بازار سرمایه در 27 ژوئن فاش خواهد شد.
“اما شما یک چشم انداز واقعی روشن از سفری که من در سه سال گذشته ساخته ام، خواهید دید که اکنون واقعاً آشکار می شود.”
جایگزین DB11 که انتظار میرود DB12 نامیده شود، قبلاً مورد آزمایش قرار گرفته است.
چنین مدلی می تواند گونه ای از یکی از این خطوط موجود باشد.
نمونه اولیه دارای نمای جلویی تهاجمیتر از خودروی فعلی است که بیشتر با شاسیبلند داغتر DBX707 که سال گذشته معرفی شد و با چراغهای جلو که ظاهراً از سوپراسپرت One-77 الهام گرفته شده است، مطابقت دارد.
به طور خلاصه، آقای استرول گفت که بهروزرس،ها باعث میشود آنها «آنچه که آن ماشینها همیشه باید احساس می،د» خواهند ساخت.
انتظار میرود جایگزینهای Vantage، DB11 و DBS نسخههای بهروز شده خودروهای فعلی باشند.
در داخل، خودروهای به روز شده در نهایت یک صفحه نمایش لمسی خواهند داشت که رابط قدیمی مرسدس بنز COMAND را که از یک ، پد استفاده می کند، لغو می کند.
لارنس استرول، رئیس استون مارتین گفت: «به نظر میرسد که رنگ خشک یا رشد علف را تماشا میکنیم، اما بعد از سه سال، ما نسل بعدی خودروهای اسپرت خود را دریافت کردهایم و در 24 ماه آینده هشت خودرو را عرضه خواهیم کرد.» فایننشال تایمز آینده اج، خودرو، در اظهارات گزارش شده توسط اتوموبیل.
آقای استرول گفت اتوموبیل خودروهای اسپرت موتور جلو در سال گذشته سیستم تعلیق، موتورها و گیرب،های بهروز شده را به همراه طراحی داخلی و خارجی بهشدت اصلاحشده و فناوری جدیدتر دریافت میکنند.
ما فناوری جدید را وارد خواهیم کرد، عملکرد تیم F1 خود را در تجارت ادغام خواهیم کرد، و به تجمل عالی ادامه خواهیم داد. [of cars today]”
آقای استرول در اوایل سال جاری گفت: «ما تمام سبد محصولات آینده، نسل جدید خودروهای اسپورت… برنامه هیب، خود و تا رسیدن به BEV تمام الکتریکی خود را به شما نشان خواهیم داد.
اگر همه چیز تغییر نکرده باشد، انتظار می رود Vantage و DB11 یک موتور 4.0 لیتری V8 با توربوشارژ دوقلو را که از مرسدس-AMG تهیه شده است، حفظ کنند و DBS با 5.2 لیتری V12 توئین توربو خود باقی بماند.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/aston-martin-readying-fleet-of-new-front-engine-sports-cars-report
استون مارتین طی دو سال آینده هشت خودروی اسپرت موتور جلو جدید را روانه بازار خواهد کرد.
این خودروساز همچنین خط تولید موتور وسط خود را فراتر از Valkyrie و Valhalla هیب، توسعه خواهد داد.
اگرچه اساساً بدن مانند قبل باقی می ماند. بریدگی پشت قوس چرخ جلو باقی می ماند، همانطور که ستون شناور در عقب کابین که برای بهبود جریان هوا بدون هیچ گونه اسپوی، بزرگ طراحی شده است، باقی می ماند.
“شما محصولاتی را که من به آنها اشاره می کنم به صورت بصری خواهید دید. بنابراین، نه تنها ما در مورد آنها بحث می کنیم، بلکه به صورت بصری مدل هایی از آنها را خواهید دید. برخی از آنها قبلا ساخته خواهد شد. برخی نمونه اولیه خواهند بود.
آقای استرول به خبرنگاران گفت که از نظر بیرونی، “هیچ شباهتی به خودروهای فعلی وجود ندارد” به جز “مقداری حمل و نقل” در انتهای عقب.