به این ترتیب، چیزی شبیه طرح «ماشین ارواح» در نمایشگر هدآپ «برای کمک به موقعیت مک، خودرو در حین رانندگی» ویژگیای است که او میخواهد اضافه کند، در حالی که «آب و هوا برای سه هفته» به وضوح چیزی است که باید از آن اجتناب کرد.
آلفارومئو اولین برندی خواهد بود که از معماری الکترونیکی جدید Stellantis استفاده میکند، اما این برند همهچیز در فضای داخلی با تکنولوژی بالا استفاده نمیکند.
در مصاحبه با اتوموبیلژان فیلیپ ایمپاراتو، مدیر عامل آلفارومئو گفت که “به کاری که مرسدس بنز با فناوری دیجیتال خود انجام می دهد احترام می گذارد”، اما معتقد است “مشتریان او به دنبال صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی با عرض یک متر در خودروهای خود یا 200 سیستم کمک دیجیتال برای روشن و خاموش ، نیستند.”
نسل بعدی جولیا اولین آلفای تمام برقی خواهد بود که قرار است در سال 2025 معرفی شود. علاوه بر استفاده از معماری STLA Medium، “اولین خودرویی خواهد بود که معماری الکترونیکی کاملا جدید گروه Stellantis، STLA Brain را به کار خواهد گرفت”.
هر زمان که این برند تصمیم به ارائه فناوری رانندگی خودکار داشته باشد، در هنگام راهاندازی به رانندگان این گزینه را پیشنهاد میکند که «من میخواهم رانندگی کنم» و «میخواهم رانندگی شوم»، بنابراین هیچ ابهامی در مورد اینکه آیا خودرو حالت نیمه خودران است یا تحت کنترل کامل انسان است وجود ندارد.