آموزش سئو از صفر تا صد رایگان مقدماتی تا پیشرفته

موتورهای جستجو در هدف قرار دادن چیزی که مردم از پیشنهادهای شما به دنبالشان هستند منحصر به فرد عمل می‌‌‌کنند. در واقع موتورهای جستجو راه‌‌‌های ارتباطی هستند که این قضیه را عملی می‌‌‌‌کنند. موارد جستجو شده، همان کلماتی که کاربران آنها را در فرم جستجو تایپ می‌‌‌کنند دارای اهمیت فوق العاده‌‌ای می‌‌باشند.

سوالات پر تکرار سئو

آموزش سئو از صفر تا صد رایگان مقدماتی تا پیشرفته مطالعه دائم درباره آخرین تغییرات الگوریتم‌های گوگل و بروز بودن دانش سئو امری ضروری در حفظ رتبه‌های برتر برای سایت‌هاست. مطالعه مستمر درباره سئو و آپدیت‌های الگوریتم‌ گوگل ممکن است برای بسیاری از صاحبان کسب و کار میسر نباشد. یکی دیگر از بحث‌های رایج در تحلیل سئو سایت‌ها، طبقه‌بندی راهکارهای سئو و بهینه سازی وب سایت است. این طبقه‌بندی را معمولاً به صورت تکنیک های سئو کلاه سیاه (Black Hat) در برابر سئو کلاه سفید (White Hat) مطرح می‌کنند. موتورهای جستجو انواع مختلفی از محتوا را اعم از متن، تصویر و ویدئو در نتایج جستجو نمایش می دهند و هر یک از این ها بر اساس میزان ارتباط با خواسته کاربر می توانند در نتایج جستجو ظاهر شوند. به صورت تئوری هر چه قدر رتبه وب سایت شما در نتایج جستجو بالاتر باشد، ترافیک بیشتری برای وب سایت شما ایجاد خواهد شد و این موضع موجب رونق کسب و کارتان می گردد.

نتایجی که پس از جستجو به کاربر نمایش داده می‌شود نقش مهمی در فرآیند شناخت و تصمیم‌گیری او بازی می‌کند. به طور خلاصه گوگل به سایت هایی که از روش های درست سئو استفاده می کنند، پاداش داده و تنها سایت هایی که از تکنیک های سئو کلاه سیاه استفاده می کنند را جریمه می کند. بررسی کامل گوگل سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس و ابزار ردیاب رتبه شما می تواند به شما درک بهتری از مشکل بدهد. به این معنی که می توانید تصمیم آگاهانه ای در مورد مراحل بعدی اقدامات خود بگیرید. آخرین اما نه کم‌اهمیت ترین گزارش، گزارش های مرتبط با شناخت کاربران وب سایت است. بخش Performance علاوه بر نمایش کلمات کلیدی برتری که بیشتری ورودی را برای شما ایجاد می کنند، می تواند ابزاری برای کشف اطلاعات طلایی باشد.

جلوگیری از وجود صفحات تکراری (duplicate content)

سلام دوست عزیز
در حال حاضر گوگل، امکان نمایش ستاره را در صفحاتی که از جنس مقاله یا خبر هستند غیرفعال کرده است. سلام دوست عزیز
پاسخ به این مورد نیاز به بررسی دقیق داشته و نمیتوان به طور قطعی جواب داد. با توجه به اینکه شما مالک سایت نیستید عملا بررسی و رفع این مشکل برای شما مقدور نیست.

هر شرکت، فارغ از اندازه اش می تواند بهینه سازی موتور جستجو را تقویت کرده و سئو خو را بهبود بخشد. برای بیشتر بخش ها، اکثر مشتریان فقط صفحه اول گوگل، بینگ یا هر موتور جستجوی دیگر را بررسی می کنند. به همین دلیل هر کسب و کاری که می خواهد قابلیت رویت خودش را در موتور های جستجو و مشتریان خودش را افزایش دهد، باید تلاش کند که رتبه بندی SERP خودش را بهبود بخشد و در صفحه اول نتایج جستجو قرار بگیرد. با این حال، استفاده از داده‌های متا در صفحات ایندکس، کمتر قابل اطمینان بود؛ زیرا انتخاب واژگان در یک متاتگ توسط وب‌سایت‌ها، بالقوه می‌تواند یک نمایش غیردقیق از محتوای واقعی وب‌سایت باشد. داده‌های نادرست، ناقص و ناسازگار در متا تگ‌ها می‌تواند موجب رتبه‌بندی‌شدن صفحه برای جستجوهای غیرمرتبط گردد.

  • پیشنهاد می‌کنیم مقاله ویدیو را روی سایت خودم بگذارم یا آپارات در سری کلاف محتوا را مطالعه کنید.
  • چرا‌که سختی بیش‌تر یک کلمه، نشان دهنده این است که رقابت بر سر آن کلمه بیش‌تر است.
  • 1- محتوای شما حداقل 2000 کلمه داشته باشد.به نحوی که همه محتوای موردنیاز کاربر را فراهم کند.
  • اصطلاحات سئو داخلی و سئو خارجی بر اساس نوع اقدامات شما در وب سایت طبقه بندی می شوند.