
بروزرسانی: 04 اردیبهشت 1404
آنچه فورد اکسپلورر قبلا بود
یکی دیگر از جنبه هایی که فورد اورست 2023 معیار را تعیین می کند مربوط به مجموعه فناوری جامع آن است. به طور استاندارد، همه نسخه ها با جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC 4 عرضه می شوند که در F-150 و Mustang Mach-E عرضه شد. این صفحه نمایش لمسی پرتره قرار دارد که در 12 اینچ برای انواع Titanium+ و 10.1 اینچ برای انواع پایین تر موجود است. این به یک خوشه گیج کاملا دیجیتالی متصل می شود که اندازه آن 12.4 اینچ برای انواع Titanium+ و 8 اینچ برای بقیه خط است.
به همین ترتیب، فضای داخلی آن مکان بسیار پیشرفته تری برای حضور است. این بخش، که متشکل از خودروهایی مانند تویوتا فورچونر و نیسان ترا است، به خاطر ارائه فضای داخلی ممتاز شناخته شده نیست، اما فورد اورست 2023 معیاری را در این زمینه تعیین می کند. ، هم. پ،تیک های سخت کمتر و بیشتر در بین هستند زیرا تمام نقاط لمسی مانند داشبورد و بالای درها اکنون با مواد نرم و یا سطوح چرمی تکمیل شده اند. علاوه بر این، این نوع تیت،وم+ حتی با تزئینات نقره ای مات و چوب مصنوعی عرضه می شود. در حالی که یک بار دیگر مزدا CX-9 را از نظر حس ممتاز از جایگاه خارج نخواهد کرد، اورست جدید حداقل معیار در این بخش است.
با توجه به افزایش اخیر محبوبیت شاسی بلندهای بدنه روی فریم سایز متوسط \u200b\u200bمانند تویوتا 4 رانر، به نظر می رسد که فورد بی م،ی است که اورست را وارد بازار کند. در واقع، مواد تشکیل دهنده اورست جدید ما را به یاد چیزی می اندازد که ا،پلورر قبلاً به یک پلت فرم مبتنی بر خودروی یکپارچه تغییر می کرد. با وجود این پلتفرم T6، اورست بسیار شبیه به کراس اوورها از قبل است.
شاسی بلندها و کراس اوورها این روزها بسیار کم شده اند، اما تنها تعداد کمی از آنها قابلیت آفرود واقعی را ارائه می کنند در حالی که برای استفاده خانوادگی کاربردی هستند. ا،ر این وسایل نقلیه در هر انتهای طیف قرار می گیرند، اما اورست موفق می شود هم ناهموار و هم توانا باشد و در عین حال کاربردی و راحت برای استفاده روزانه باشد. اگر این یک فرصت از دست رفته برای فورد به نظر نمی رسد، پس من نمی دانم چیست.
تیم مهندسی استرالیایی فورد به خصوص به بهبود قابل توجه اورست افتخار می کند و آنها حق دارند که باشند. کابین بسیار ،ت و ،ت است و اکنون معیار ک، ما از این نظر است. به ندرت هیچ صدایی از جاده یا باد در داخل کابین نفوذ می کند، و حتی هنگام عبور از آسفالت ناهموار، سیستم تعلیق با لطافت و ،زش کمتری که در یک SUV بدنه روی فریم انتظار دارید، ضربه ها را با ظرافت جذب می کند. این تقریباً به همان کراس اوورهایی است که می تو،د در حال حاضر در بخش دریافت کنید.
همه این ویژگی ها به طور منسجمی طراحی شده و به خوبی در خودرو ادغام شده اند. به همین دلیل، فناوری هایی که اورست در این بخش پیشگام است، نه تنها کاملاً مدرن هستند، بلکه در مورد قابلیت استفاده نیز ماهیت دومی دارند.
آیا فورد باید این را به آمریکای شمالی بیاورد؟
نمای بیرونی سخت و در عین حال اصلاح شده فورد اورست 2023 نه تنها نشان می دهد که یک SUV آماده ورود به مسیر است، بلکه برای بازدید از پارکینگ هتل نیز من، است. اورست جدید در مقایسه با مدل قبلی خود ظاهری باریک تر و عضل، تر دارد، با این حال توانسته یکی دو چیز را از آ،ین شماره GQ یاد بگیرد. این نوع تیت،وم + 4x4 دارای جزئیات کرومی من،ی است تا به جای ظاهری، ظریف به نظر برسد. همراه با برخی از جزئیات آن مانند چرخ های 20 اینچی، چراغ های LED روز C-clamp اطراف چراغ های LED ماتریس تطبیقی \u200b\u200bو تزئینات تمام عرض درب عقب که بر عرض این SUV تأکید می کند، اورست رفتار سخت اما پیچیده خود را به شدت نشان می دهد. خوب.
آنچه در داخل است مهم است
فورد اورست 2023 در فیلیپین با رنج قیمت 1799000 PHP (31937 دلار) برای ترند پایه با موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربو دیزل و 6 سرعته اتوماتیک در فیلیپین فروخته می شود، در حالی که این تیت،وم + 4x4 تریم برتر است. با موتور 2.0 لیتری توئین توربو دیزل و 10 سرعته خودکار آن با قیمت 2,495,000 PHP (44,292 دلار) به فروش می رسد که حتی از نظر آمریکای شمالی نیز قیمت های رقابتی دارند.
منبع: https://www.tops،d.com/cars/ford/2023-ford-everest-first-drive-what-the-ford-explorer-used-to-be-ar196827.html
کاملا! مطمئناً، ممکن است استدلال کنید که فورد برانکو در حال حاضر وظیفه آفرود بودن خشن را انجام می دهد، اما از آنجایی که با جیپ ر،ر رقابت می کند، این خودرو به اندازه وسایل نقلیه ای مانند فورد از کاربردی بودن و خانواده دوستی برخوردار نیست. ا،پلورر یا تویوتا هایلندر. علاوه بر این، تویوتا 4 رانر ده ساله در حال حاضر مانند کیک های داغ به فروش می رسد، که اساساً همان مواد تشکیل دهنده اورست را به اشتراک می گذارد - البته به شیوه ای بسیار قدیمی تر.
دیگر مواردی که Titanium+ 4×4 با آن عرضه می شود، مجموعه کاملی از فناوری پیشرفته کمک راننده است. در حالی که بیشتر آنها از مدل قبلی منتقل شده اند، اما جدید برای اورست 2023 مواردی مانند ترمز اضطراری خودکار عقب، دستیار پارک کاملاً خودکار، عملکرد توقف و حرکت برای کروز کنترل تطبیقی، مرکز خطوط، کمک فرمان فراری و همچنین وجود دارد. به ،وان یک ترمز جدید پس از برخورد برای ترمز اضطراری خودکار.