آنچه فورد اکسپلورر قبلا بود
انتشار: تیر 29، 1401
بروزرسانی: 04 اردیبهشت 1404

آنچه فورد اکسپلورر قبلا بود

یکی دیگر از جنبه هایی که فورد اورست 2023 معیار را تعیین می کند مربوط به مجموعه فناوری جامع آن است. به طور استاندارد، همه نسخه ها با جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC 4 عرضه می شوند که در F-150 و Mustang Mach-E عرضه شد. این صفحه نمایش لمسی پرتره قرار دارد که در 12 اینچ برای انواع Titanium+ و 10.1 اینچ برای انواع پایین تر موجود است. این به یک خوشه گیج کاملا دیجیتالی متصل می شود که اندازه آن 12.4 اینچ برای انواع Titanium+ و 8 اینچ برای بقیه خط است.

به همین ترتیب، فضای داخلی آن مکان بسیار پیشرفته تری برای حضور است. این بخش، که متشکل از خودروهایی مانند تویوتا فورچونر و نیسان ترا است، به خاطر ارائه فضای داخلی ممتاز شناخته شده نیست، اما فورد اورست 2023 معیاری را در این زمینه تعیین می کند. ، هم. پ،تیک های سخت کمتر و بیشتر در بین هستند زیرا تمام نقاط لمسی مانند داشبورد و بالای درها اکنون با مواد نرم و یا سطوح چرمی تکمیل شده اند. علاوه بر این، این نوع تیت،وم+ حتی با تزئینات نقره ای مات و چوب مصنوعی عرضه می شود. در حالی که یک بار دیگر مزدا CX-9 را از نظر حس ممتاز از جایگاه خارج نخواهد کرد، اورست جدید حداقل معیار در این بخش است.

با توجه به افزایش اخیر محبوبیت شاسی بلندهای بدنه روی فریم سایز متوسط \u200b\u200bمانند تویوتا 4 رانر، به نظر می رسد که فورد بی م،ی است که اورست را وارد بازار کند. در واقع، مواد تشکیل دهنده اورست جدید ما را به یاد چیزی می اندازد که ا،پلورر قبلاً به یک پلت فرم مبتنی بر خودروی یکپارچه تغییر می کرد. با وجود این پلتفرم T6، اورست بسیار شبیه به کراس اوورها از قبل است.

شاسی بلندها و کراس اوورها این روزها بسیار کم شده اند، اما تنها تعداد کمی از آنها قابلیت آفرود واقعی را ارائه می کنند در حالی که برای استفاده خانوادگی کاربردی هستند. ا،ر این وسایل نقلیه در هر انتهای طیف قرار می گیرند، اما اورست موفق می شود هم ناهموار و هم توانا باشد و در عین حال کاربردی و راحت برای استفاده روزانه باشد. اگر این یک فرصت از دست رفته برای فورد به نظر نمی رسد، پس من نمی دانم چیست.

تیم مهندسی استرالیایی فورد به خصوص به بهبود قابل توجه اورست افتخار می کند و آنها حق دارند که باشند. کابین بسیار ،ت و ،ت است و اکنون معیار ک، ما از این نظر است. به ندرت هیچ صدایی از جاده یا باد در داخل کابین نفوذ می کند، و حتی هنگام عبور از آسفالت ناهموار، سیستم تعلیق با لطافت و ،زش کمتری که در یک SUV بدنه روی فریم انتظار دارید، ضربه ها را با ظرافت جذب می کند. این تقریباً به همان کراس اوورهایی است که می تو،د در حال حاضر در بخش دریافت کنید.

همه این ویژگی ها به طور منسجمی طراحی شده و به خوبی در خودرو ادغام شده اند. به همین دلیل، فناوری هایی که اورست در این بخش پیشگام است، نه تنها کاملاً مدرن هستند، بلکه در مورد قابلیت استفاده نیز ماهیت دومی دارند.

آیا فورد باید این را به آمریکای شمالی بیاورد؟

نمای بیرونی سخت و در عین حال اصلاح شده فورد اورست 2023 نه تنها نشان می دهد که یک SUV آماده ورود به مسیر است، بلکه برای بازدید از پارکینگ هتل نیز من، است. اورست جدید در مقایسه با مدل قبلی خود ظاهری باریک تر و عضل، تر دارد، با این حال توانسته یکی دو چیز را از آ،ین شماره GQ یاد بگیرد. این نوع تیت،وم + 4x4 دارای جزئیات کرومی من،ی است تا به جای ظاهری، ظریف به نظر برسد. همراه با برخی از جزئیات آن مانند چرخ های 20 اینچی، چراغ های LED روز C-clamp اطراف چراغ های LED ماتریس تطبیقی \u200b\u200bو تزئینات تمام عرض درب عقب که بر عرض این SUV تأکید می کند، اورست رفتار سخت اما پیچیده خود را به شدت نشان می دهد. خوب.

آنچه در داخل است مهم است

فورد اورست 2023 در فیلیپین با رنج قیمت 1799000 PHP (31937 دلار) برای ترند پایه با موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربو دیزل و 6 سرعته اتوماتیک در فیلیپین فروخته می شود، در حالی که این تیت،وم + 4x4 تریم برتر است. با موتور 2.0 لیتری توئین توربو دیزل و 10 سرعته خودکار آن با قیمت 2,495,000 PHP (44,292 دلار) به فروش می رسد که حتی از نظر آمریکای شمالی نیز قیمت های رقابتی دارند.



منبع: https://www.tops،d.com/cars/ford/2023-ford-everest-first-drive-what-the-ford-explorer-used-to-be-ar196827.html

کاملا! مطمئناً، ممکن است استدلال کنید که فورد برانکو در حال حاضر وظیفه آفرود بودن خشن را انجام می دهد، اما از آنجایی که با جیپ ر،ر رقابت می کند، این خودرو به اندازه وسایل نقلیه ای مانند فورد از کاربردی بودن و خانواده دوستی برخوردار نیست. ا،پلورر یا تویوتا هایلندر. علاوه بر این، تویوتا 4 رانر ده ساله در حال حاضر مانند کیک های داغ به فروش می رسد، که اساساً همان مواد تشکیل دهنده اورست را به اشتراک می گذارد - البته به شیوه ای بسیار قدیمی تر.

دیگر مواردی که Titanium+ 4×4 با آن عرضه می شود، مجموعه کاملی از فناوری پیشرفته کمک راننده است. در حالی که بیشتر آنها از مدل قبلی منتقل شده اند، اما جدید برای اورست 2023 مواردی مانند ترمز اضطراری خودکار عقب، دستیار پارک کاملاً خودکار، عملکرد توقف و حرکت برای کروز کنترل تطبیقی، مرکز خطوط، کمک فرمان فراری و همچنین وجود دارد. به ،وان یک ترمز جدید پس از برخورد برای ترمز اضطراری خودکار.

به لطف پلت فرم T6 اصلاح شده و بدنه عمودی تر، فضای بیشتری در هر سه ردیف فورد اورست 2023 وجود دارد. این حتی با سانروف پانورامای تیت،وم + 4×4 که کمی فضای سر را اشغال کرده است. صندوق عقب فورد اورست حتی تا 39 لیتر پشت ردیف دوم افزایش یافت که برای شروع یک شاهکار چشمگیر است. اوه، و اورست جدید همچنان دارای صندلی های ردیف سوم تاشو برقی منظمی است.

فناوری شهودی است، نه طاقت فرسا

این اعتبار به دلیل مهندسی مجدد سنگین فورد در شاسی و سیستم تعلیق بدنه روی فریم است. با فشار دادن چرخ ها 50 میلی متر بیشتر از قبل، اورست حالت کاشته تری به اورست می دهد. علاوه بر این، مسیر عریض تر امکان مفصل بندی بهتر چرخ ها را هنگام رفتن به خارج از جاده فراهم می کند. همراه با تمام فناوری ها و ابزارهایی که اورست جدید با آن عرضه می شود، مانند حالت های رانندگی با قابلیت انتخاب الکترونیکی، دوربین 360 درجه و دیفرانسیل قفل الکترونیکی، رفتن به خارج از جاده با این SUV حتی برای رانندگان مبتدی آسان و شهودی می شود.

فورد همچنین موتور 2.3 لیتری اکوبوست توربو بنزینی را در زیر کاپوت اورست برای بازارهای خاص قرار می دهد. با در نظر گرفتن این موضوع، اگر فورد این نسخه از اورست را به بازار آمریکای شمالی عرضه نکند، فرصت از دست رفته بزرگی خواهد بود.

راحت در زم، که شما آن را می خواهید، سخت زم، که شما به آن نیاز دارید

این از لحظه ای که آن را در جاده باز بیرون می آورید مشهود است. در حالی که خودروی 10 سرعته به دلیل دنده های زیادش کمی سردرگم بود، این خودروی جدید قاطع تر و پاسخگوتر بود. کنار محفظه موتور بایستید و حتی صدای تق تق دیزل نیز کاهش یافته است. در مورد قدرت کشش، ارقام آن روی کاغذ قابل توجه است، اما در دورهای متوسط \u200b\u200bتا بالاتر، بخار را از دست می دهد. خوشبختانه، اینجاست که 10 سرعته اتوماتیک کار خود را انجام می دهد تا موتور را در زمان سبقت در نقطه شیرین خود نگه دارد. همچنین از نظر مصرف سوخت نیز بسیار کارآمد است، زیرا این SUV سایز متوسط \u200b\u200bتوانسته در طول آزمایش ما به سرعت 11.6 کیلومتر در لیتر (27.3 مایل بر گالن) دست یابد.

از آنجایی که من در فیلیپین زندگی می کنم، فورد اورست 2023 که در حال رانندگی آن هستیم برای منطقه ASEAN تهیه می شود. بنابراین، ما موتور 3.0 لیتری V-6 توربو دیزل قدرتمند آن را تجربه نکردیم زیرا در حال حاضر برای استرالیا رزرو شده است. در عوض، چیزی که در زیر کاپوت تیت،وم + نوع 4x4 که امروز در حال رانندگی آن هستیم، یک موتور 2.0 لیتری توئین توربو چهار سیلندر دیزلی است که 210 ، بخار قدرت و 368 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این از طریق یک سیستم چهار چرخ متحرک (4WD) از طریق یک اتوماتیک 10 سرعته ارسال می شود. در حالی که پیشرانه منتقل شده است، فورد موتور و گیرب، را برای اصلاح و رانندگی بهتر دوباره مهندسی کرده است.

آیا اورست همان چیزی نیست که کاوشگر قبلا بود؟

Apple CarPlay و Android Auto بی سیم در همه نسخه ها ارائه می شوند، در حالی که شارژ بی سیم فقط در تریم های بالاتر در دسترس است. استفاده از دو صفحه نمایش بصری است و در نحوه پاسخگویی بسیار پاسخگو هستند. حتی بهتر از این واقعیت است که در حالی که هدف فورد کاهش تعداد دکمه ها در اورست بود، آنها همچنان دکمه های سخت کنترل تهویه هوا را حفظ می ،د، بنابراین این نه تنها از فناوری پیشرفته برخوردار است، بلکه همچنان یک فضای داخلی بصری است. بله، من به شما نگاه می کنم، فول، واگن گلف Mk. 8.

و در نهایت، در مورد هندلینگ، فورد اورست 2023 مانند مزدا CX-9 یک SUV اسپرت نیست، اما حداقل بدنه هنگام عبور از پیچ ها ایمن می ماند. ما طرفدار فرمان برقی سبک و بی حس مدل قبلی نبودیم، اما حتی این مورد نیز توسط مهندسان فورد بی تأثیر نماند. فرمان برقی جدید اکنون کمی احساس بیشتری را ارائه می دهد، و زم، که در اورست آفرود می روید، این امر بیشتر مشهود است. فورد همچنین توانست کمی دقت را به فرمان اضافه کند، اگرچه هنوز این را با یک SUV اسپرت اشتباه نخواهید گرفت. ترمزها نیز بهبود یافته اند و حس پدال محکم تری را ارائه می دهند که به راحتی قابل تعدیل در مقایسه با احساس پدال اسفنجی مدل قبلی است.

یک نمای بیرونی ناهموار و در عین حال طراحی شده