بدنه کاملا سفارشی است و قاب آن هم همینطور. با این حال، اسکوتر سری J یک موتور سیکلت سفارشی نیست. PiperMoto این روروک مخصوص بچه ها را به سفارش می سازد و حتی گزینه های شخصی سازی را ارائه می دهد. PiperMoto سری J دارای فاصله بین دو محور 1500 میلی متر و وزن خشک 160 کیلوگرم است. توزیع وزن 50-50 و زوایای انحرافی 52 درجه نشان دهنده مهارت مهندسی جان پایپر است.
این شرکت از چنگال های جلوی استاندارد دلاری دوک KTM 690 با سری J استفاده کرد. چرخ های سیمی 17 اینچی تایرهای Bridgestone Battlax را دریافت می کنند. کالیپرهای 4 پیستونه جلو و تک پیستون عقب برمبو به ترتیب دارای دیسک 320 میلی متری و دیسک 240 میلی متری هستند. هر چند موتور موجود نیست. هوای بیشتری تنفس می کند زیرا ورودی و اگزوز سفارشی وجود دارد. حتی یک گربه هم دارد.

گفت: موتور KTM 690 در اسکوتر سفارشی PiperMoto سری J قدرت و گشتاور کافی را تولید می کند.
PiperMoto زاییده فکر جان پایپر است. او به خاطر فعالیت هایش در ورزش موتوری شهرت دارد. آثار او در فرمول 1، لمانز، WRC، سوپربایک جه، FP1 و حتی وسایل نقلیه رکورد سرعت زمینی طنین انداز است. بنابراین، با توجه به شجره نامه جان پایپر، بدیهی است که سری J با توجه به شجره نامه جان پایپر، بسیار خوب خواهد بود. موتور 690 KTM را در زیر بدنه دارد که می تواند 67 ، بخار قدرت داشته باشد.
اسکوتر PiperMoto سری J – بسیار زیبا
پایپرموتو ادعا می کند 0 تا 96.5 کیلومتر در ساعت در چهار ث،ه و سری J به حدا،ر سرعت 193 کیلومتر در ساعت می رسد. شاسی اسپیس فریم از کرومولی جوش داده شده با تیگ ساخته شده و به خودی خود یک اثر هنری است. تعلیق عقب سفارشی از نوع فشار میله ای وجود دارد و موتور 690 KTM در اینجا قابل مشاهده است. یک بازو چرخشی سفارشی آلومینیومی با ماشینکاری CNC نیز وجود دارد.

موتور سیکلت های سفارشی چیز جدیدی نیست. اما بازاری برای اسکوترهای سفارشی سوزاننده نیز وجود دارد. اسکوتر ما،ی سری PiperMoto J یکی از این اسکوترها در نمایشگاه موتور سیکلت سفارشی Bike Shed است. به نظر می رسد که هیچ اسکوتر دیگری در جهان وجود ندارد. هر چند به روشی خوب. سایه آبی برقی به نظر می رسد و بلافاصله نگاه ها را می دزدد.
PiperMoto اسکوترهای سری J را به باتری ژله ای بدون نیاز به تعمیر و دستگاه سیم کشی درجه نظامی مجهز کرده است. اگرچه PiperMoto قیمتی را اعلام نکرده است، ما می تو،م خیلی بیشتر از استاندارد KTM 690 Duke تصور کنیم.
منبع: https://www.rushlane.com/pipermoto-j-series-s،-ktm-690-engine-12473367.html
گیرب، نیز از KTM است، اما تعویض دنده الکترونیکی آن با کمک پدل در تابلو برق انجام می شود. بدن با سری PiperMoto J یک حس مطلق است. طراحی فوراً کره چشم را به خود جلب می کند و یک ظاهر طراحی به رویکرد یکپارچهسازی با سیستمعامل می انجامد. این شرکت طراحی را با مجسمه سازی گل رس نهایی کرد و بدنه آن را از CFRP (پ،تیک کامپوزیت فیبر کربن) ساخت.
،یبی منحصر به فرد از ظاهر یکپارچهسازی با سیستمعامل و پیشرانه مدرن
دارای دو صندلی انفرادی ثابت. کل پوشش موتور یک تکه است و برای نمایان شدن موتور و سیستم تعلیق سفارشی عقب به سبک F1 بالا می رود. سری J یک اسکوتر گام به گام نیست. ستونی وجود دارد که 14 لیتر سوخت را در خود جای می دهد. چراغهای گرد، دستههای ابزار دوقلو، نشانگرهای چرخش، OEVMها فریاد میزنند و هالهای جالب را ساطع میکنند.
