در ،مت جلوی ایمنی یک حالت خودروی قاب سیم شفاف برای دید دوربین 360 درجه وجود دارد که به راننده اجازه میدهد راحتتر ببیند چه چیزی نزدیک به ،تیکهای خودرو است.
دیگر پول کل، نمی کند ل،وس LS از یک سرگرمی اطلاعاتی رنج میبرید که بهطور قابلتوجهی پایینتر از اعضای کمتر گروه برند است.
حالت رانندگی نیمه خودران Lexus Teammate اکنون از رانندگی در نقاط کور سایر وسایل نقلیه جلوگیری می کند. سیستم کمکی تغییر خط نیز در موقعیتهای بیشتری کار میکند و شامل یک نمایشگر و زنگ هشدار برای هشدار به راننده در مورد خودروهای اطراف است.
سایر ارتقاءها شامل پشتیب، از منابع صوتی با کیفیت بالا، کنترل باس و سه صدای دقیق تر و برنامه My Lexus گوشی هوشمند است که به راننده اجازه می دهد قبل از حرکت کابین را از راه دور خنک یا گرم کند، همچنین قفل و قفل ماشین را قفل و باز کند و از آن جلوگیری کند. افراد غیر مجاز از رانندگی با وسیله نقلیه
بیشتر: همه چیز ل،وس LS
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/2023-lexus-ls-update-revealed
این شرکت همچنین هندلینگ خودروی پرچمدار خود را به لطف یک بند جدید و سفت تر برای سیستم تعلیق عقب تغییر داده است.
ویژگیهای موجود عبارتند از Apple CarPlay بیسیم و سیمی، Android Auto سیمی، سیستم Sat Nav پیشگو که میتواند مقصد مورد نظر شما را بر اساس سابقه رانندگی گذشته حدس بزند، ستون دسترسی آسان از دکمههای روی صفحه در سمت راننده، و سیستم تشخیص صدا که با عبارات فعال سازی بیدار می شود، مانند “Hey Lexus”.
اگرچه ما نمی د،م که این نمایشگر جدید چند اینچی است، اما به نظر می رسد اندازه آن تقریباً به اندازه صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی در خودروی فعلی باشد.
با حذف تراک پد بسیار بد، تونل مرکزی اکنون کمی خالی به نظر می رسد، اما بخشی از فضا اکنون توسط یک سری دکمه برای گرمکن صندلی ها و فن ها، و همچنین گرمکن فرمان و کرکره شیشه عقب استفاده می شود.
بهنظر میرسد این بهروزرس، LS صرفاً به فناوری و بدون تغییر ظاهری مشخص محدود شده است. این تعجب آور نیست زیرا فیس لیفت نسل پنجم در اواسط سال 2020 قبل از ورود به Down Under در ژانویه 2021 در سطح جه، رونمایی شد.
پخش کننده CD/DVD نیز ،اب شده است، بنابراین ناحیه کمی پنهان زیر غلاف کنترل آب و هوا اکنون میزبان دو اسلات USB-C و مجموعه ای از دکمه های اضافی است.
بهروزرس،ای که یک شبه در ژاپن رونمایی شد، شامل یک سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی جدید و همچنین فناوری بهبود یافته کمک راننده است.
همچنین یک نگهدارنده زاویه دار گوشی هوشمند درست در جلوی بازوی کنسول مرکزی جدید است.
احتمالاً میتوان فرض کرد که واحد اطلاعات سرگرمی جدید همان سیستم عامل مورد استفاده در آ،ین NX و RX آینده را اجرا میکند.