علاوه بر این نمونه اولیه مرموز، نمونههای اولیه سدان تایکان و واگن اسپرت توریسمو با پوشش استتاری روی سپرهای جلو و عقب مشاهده شدند.
حتی زم، که حالت رانندگی تنظیم شده باشد، تنظیم بازیابی خودکار انرژی نیز حفظ می شود.
این به روز رس، تمام مدل های تایکان را تا مشخصات سال مدل 2023 می آورد.
در غیر این صورت به نظر می رسد خودرو از نظر ظاهری بدون تغییر است. یک رول کیج و صندلی مسابقه تعبیه شده است، اما اینها اغلب برای اه، آزمایشی استفاده می شوند.
اندروید اتو بیسیم و اسپاتیفای یکپارچه که در اوایل سال جاری معرفی شدند، برای مدلهای قدیمیتر به ،وان بخشی از بهروزرس، در دسترس خواهند بود، در حالی که ظاهری به روز برای صفحه شروع صفحه لمسی، پشتیب، بیشتر از کنترلهای صوتی، و نمای نقشه «بهینه» برای هد آپ نمایشگر
اولی که توسط نوربرگ رینگ جاسوسی شد، دارای بال عقب بزرگتر و همچنین سپر جلویی تهاجمی تر است که در کناره ها ، شده است.
به نظر می رسد یکی از آنها یک نسخه جدید با عملکرد بالا باشد، در حالی که سه مدل دیگر به نظر می رسد مدل های سدان و واگن فیس لیفت شده باشند.
پورشه فقط منتظر یک بهروزرس، سنتی میانسالی نیست تا تغییراتی را در اولین خودروی الکتریکی خود ارائه کند.
توربو S دارای یک پیشرانه دو موتوره چهار چرخ متحرک با قدرت 560 کیلووات و گشتاور 1050 نیوتن متر است که برای شتاب 405 کیلومتری و شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت تنها 2.8 ث،ه من، است.
در اوایل سال جاری، بهروزرس، نرمافزاری را اعلام کرد که مدیریت حرارتی را بهبود میبخشد و بنابراین اجازه میدهد تایکان سریعتر و مکرر شارژ شود.
واگن اسپرت توریزمو با شلنگ پایین در اینجا ارائه نمی شود.
به نظر میرسد اینها نمونههای اولیه یک بهروزرس، میاندورهای برای خودروی برقی پورشه باشد که میتواند سال آینده به ،وان مدل 2024 معرفی شود.
سنسورهای پارک برد بهبود یافته اند و سیستم کمکی پارک نیمه اتوماتیک اکنون می تواند فضاهای کوچکتر را تشخیص دهد.
مشخص نیست که آیا پورشه در حال کار بر روی یک نسخه افراطیتر از تایکان نسبت به پرچمدار فعلی توربو S است که احتمالاً نشان GT را بر تن میکند یا خیر.
همچنین مجموعهای از بهروزرس،های پیشرانه وجود دارد که بر مدلهای 2021 تایکان تأثیر میگذارد و پیشرفتهایی را برای آنها به ارمغان میآورد که برای مدل سال 2022 معرفی شدند.
بیشتر: همه چیز پورشه تایکان