برای دیابلو، لامبورگینی موتور 5.2 لیتری V-12 را که قبلاً کانتاچ را به 5.7 لیتر می رساند، خسته کرد. در نتیجه، 485 پونی عظیم و 428 پوند فوت گشتاور تولید می کند. اگر دیابلو به درستی راه اندازی شود، نمی تواند در 4.5 ث،ه به سرعت 62 مایل در ساعت برسد و تا 202 مایل در ساعت سرعت بگیرد. این موتور چرخ های عقب را فقط از طریق یک جعبه دنده پنج سرعته دستی به حرکت در می آورد. به ،وان استاندارد، دیابلو با دیفرانسیل لغزش محدود عرضه شد. در دسامبر 2011، خدمات نصب واشر و مهر و موم جدید انجام شد. علاوه بر این، کلاچ به همراه تعبیه فلایویل در طول سرویس گزارش شده تعویض شد. سابقه خدمات 2018 نشان دهنده تمیز ، انژکتورهای سوخت است. واشر اگزوز و سنسور ا،یژن سمت راننده قبل از حراج تعویض شده است.
آیا این لامبورگینی دیابلو هنوز هم می تواند یک هیولا در مجموعه ای از ابرخودروهای مدرن باشد؟
لامبورگینی دیابلو یک نماد در دهه 1990 بود و دلایل زیادی برای اثبات آن وجود دارد. تکامل کلی طراحی Diablo از Countach یکی از عواملی است که باعث می شود آن را نزدیک تر کند. همچنین این اولین ابرخودروی لامبورگینی بود که سرعت 200 مایل در ساعت را روی سرعت سنج ثبت کرد. اما با توجه به اینکه دیابلو از فناوری ترمز مدرن، حتی ABS و فرمان برقی برخوردار نبود، در ابتدا، فشار دادن آن به حد مجاز کار عاقلانه ای نخواهد بود. با این حال، لامبورگینی در سال 1993 یک نوع AWD از دیابلو به نام VT (کشش ،بناک) را برای کشش افزایش یافته، فرمان برقی، دمپرهای قابل تنظیم برقی و صندلی های پهن تر معرفی کرد. برای اطلاعات بیشتر، به سایت خواهر ما مراجعه کنید. هات کارز.