یک بزرگ برقی کادیلاک SUV می تواند به استرالیا برود وسایل نقلیه تخصصی GM بنر در سال 2023 … اما هنوز قفل نشده است.
اعضای ارشد تیم جنرال موتورز در استرالیا گفتند CarExpert امسال “چیزهای هیجان انگیز زیادی در راه است”. در حال حاضر، غول آمریکایی شورولت کوروت و سیلورادو را از طریق شبکه نمایندگی GMSV خود به فروش می رساند.
وقتی صحبت از کادیلاک می شود، سخنگوی جنرال موتورز به سادگی گفت: «در جریان باشید».
این برند لو، به ،وان رقیبی برای BMW و Audi در ایالات متحده آمریکا مطرح شده است و از قبل از ،وج هولدن از استرالیا در لیست آرزوهای علاقه مندان محلی قرار گرفته است.
شاسیبلند الکتریکی لیریک پرچمدار این برند قبلاً در فرمان راست ساخته شده است و جنرال موتورز اخیراً یک علامت تجاری برای نام داون آندر ثبت کرده است. در آن زمان، جنرال موتورز گفت که “عمل متداول برای جنرال موتورز برای ایمن ، علائم تجاری کلیدی در سطح جه، است”.
با این حال، این روش هیچ مدل کادیلاک دیگری را در IP استرالیا ثبت نکرده است.
این واقعیت که Lyriq یک خودروی الکتریکی است نیز به نظر می رسد در برنامه های GMSV به صورت محلی نقش داشته باشد.
مارک ابولو، مدیر عامل جنرال موتورز استرالیا و نیوزلند، گفت CarExpert “هیجان زیادی در جایی که جنرال موتورز از نظر الکتریکی سازی محدوده مدل پیش می رود” وجود دارد.
او در مورد تلاش ژنرال برای برق رس، گفت: «ما امسال چیزهای بیشتری برای گفتن خواهیم داشت، این مطمئناً است.
جنرال موتورز قبلاً اعلام کرده بود که “تقاضای زیادی برای این محصولات در بازارهای بین المللی وجود دارد”.
شیلپان امین، معاون ارشد جنرال موتورز و رئیس جنرال موتورز بین المللی در سال 2022 به رسانه ها گفت: «ما استعداد، سرمایه گذاری و حرکت مالی و تجاری قوی برای استفاده از فرصت ها در سراسر جهان را داریم.
جنرال موتورز همچنین به انعطافپذیری پلتفرم Ultium خود اشاره میکند، زیرا میتواند راحتتر مدلهای برقی ورودی را برای بازارهای بیشتر بسازد.
Lyriq با انتخابی از پیشرانههای تک موتوره چرخمحرک عقب و دو موتوره چهار چرخ محرک در خارج از کشور در دسترس است که هر دو با یک باتری لیتیوم یونی 102 کیلووات ساعتی همراه هستند.
در آمریکای شمالی، مدل دیفرانسیل عقب ساخت ایالات متحده، 255 کیلووات قدرت و 440 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و همتای چهار چرخ متحرک آن 373 کیلووات و 610 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
مدل دیفرانسیل عقب دارای برد 502 کیلومتری تحت چرخه تست سختگیرانه EPA ایالات متحده است.
این SUV لو، از شارژ سریع DC تا 190 کیلووات پشتیب، می کند که می تواند تنها در 10 دقیقه حدود 122 کیلومتر مسافت را افزایش دهد. کادیلاک همچنین یک شارژر خانگی 19.2 کیلوواتی را به ،یداران ارائه می دهد که می تواند 84 کیلومتر در ساعت شعاع حرکتی را افزایش دهد.
طول لیریک 4996 میلیمتر، عرض 2207 میلیمتر (از جمله آینهها) و ارتفاع 1623 میلیمتر بر روی فاصله بین دو محور 3094 میلیمتر است.
این باعث می شود که تقریباً اندازه آن با آئودی e-tron یا BMW iX برابر باشد. قیمت آن از 62990 دلار آمریکا (92891 دلار استرالیا) شروع می شود که هزاران دلار از این رقبا کمتر می کند و آن را با تسلا مدل Y Performance همسو می کند.
فراتر از Lyriq، محصولات کادیلاک زیادی وجود دارد که پس از مرگ سدانهای بزرگ محلی هولدن و فورد، به خوبی در بازار استرالیا جا میشوند.
کادیلاک CT5-V بلکوینگ یک سدان دیفرانسیل عقب است که قدرت آن از یک موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژر با قدرت 498 کیلووات و گشتاور 893 نیوتنمتر است که با گیرب، شش سرعته دستی یا 10 سرعته اتوماتیک متصل میشود.
جنرال موتورز شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت را با گیرب، اتوماتیک 3.7 ث،ه و حدا،ر سرعت آن را بیش از 200 مایل در ساعت (321 کیلومتر در ساعت) ،ن می زند.
کوچکتر CT4-V بلک وینگ از قدرت V8 برای یک موتور 3.6 لیتری V6 با توربوشارژ دوقلو اجتناب می کند.
این موتور 352 کیلووات قدرت و 603 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و همچنین به گیرب، شش سرعته دستی یا 10 سرعته اتوماتیک و دیفرانسیل عقب متصل می شود.
جنرال موتورز ادعا می کند که سرعت 0-60 مایل در ساعت (0-96 کیلومتر در ساعت) 3.8 ث،ه با خودکار، با حدا،ر سرعت 189 مایل در ساعت (304 کیلومتر در ساعت) است.
با این حال به نظر می رسد این جفت سدان قدرتمند کمتر به استرالیا راه یابد.
کادیلاک آ،ین بار در سال 1969 به طور رسمی خودروهای خود را در استرالیا فروخت، اما 40 سال بعد با نسل دوم CTS به بازگشت به بازار محلی بسیار نزدیک شد.
این سدان لو، را رسماً در سال 2007 اعلام کرد و گواهینامه محلی را برای فروش آن به دست آورد، با چندین فروشنده برای حمل این برند که در کنار مدلهای هامر و ساب فروخته میشد، ثبت نام ،د.
جنرال موتورز حتی دهها خودروی سدان CTS را وارد کرد، فقط برای اینکه این خودروها به سمت منحرف شوند زیرا این شرکت برنامههای فروش این برند را در ژانویه 2009، درست چند هفته قبل از شروع فروش لغو کرد.
از آن زمان، کادیلاک هیچ خودروی فرمان راست دیگری تولید نکرده است و حضور خود را در خارج از بازارهایی مانند آمریکای شمالی، چین و خاورمیانه بیشتر کاهش داده است. برای مثال، تنها یک خودرو در اروپا به فروش میرساند، کراس اوور کوچک XT4.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/will-gm-electric-cars-cadillac-hit-australia-watch-this-،e