،مت جلویی به صورت عمده از یتی تولیدی گرفته شد، اما ا،ل عقب و سیستم تعلیق از فول، واگن کدی م، برای کنترل بهتر بارها استفاده شد.
این موتور یک توربو دیزل 2.0 لیتری 125 کیلوواتی بود که به سیستم چهار چرخ متحرک متصل شده بود.
در حالی که اندازه شاسی بلند Yeti 4223 میلیمتر بود، پیکاپ بسیار طول،تر بود و 4876 میلیمتر دماغه تا دم داشت – هنوز هم حدود 450 میلیمتر کوتاهتر از تویوتا هایلو، دو کابین – و دارای فاصله بین دو محور کشیده بود.
اما آیا میدانستید که اشکودا با مفهوم یک پیکاپ دو در کوچک با برخی ویژگیهای خودرو مانند هم بازی میکند؟
بیشتر: خودروهای مبتنی بر خودرو، پیکاپهای کوچکی که در خارج از کشور پررونق هستند
بیشتر: یوت های کوچک در استرالیا، تاریخچه ای کوتاه
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/did-you-know-skoda-made-a-yeti-ute-prototype
اشکودا نمونه اولیه پیکاپ را از اوا، سال 2012 تا سال 2013 آماده کرد.
از آنجایی که نتیجه عملی بود، به تولید انبوه نرسید، که مایه شرمساری به نظر می رسد. موافقید؟
ابعاد وان 1936 در 1170 میلی متر و عمق تخت 625 میلی متر بود.
علاوه بر این، هر بار که از خودروهای کامپکت مانند فورد ماوریک و هیوندای سانتا کروز در آمریکا فروخته میشود، از خوانندگ، میشنویم که غمگین هستند.
مارتین کادلک از مرکز توسعه بدنه تست اشکودا که در پروژه پیکاپ مشارکت داشت، اضافه کرد: «البته پانلهای بدنه در عقب توسط طراحان با این طراحی طراحی شدهاند.
سوبارو میگوید که مردم هنوز در مورد یک برامبی جدید میپرسند و حتی پروتون جامباک هم طرفداران خود را دارد.