آیا کادیلاک ممکن است به استرالیا بازگردد؟

این باعث می شود که تقریباً اندازه آن با آئودی e-tron یا BMW iX برابر باشد. قیمت آن از 62990 دلار آمریکا (92891 دلار استرالیا) شروع می شود که هزاران دلار از این رقبا کمتر می کند و آن را با تسلا مدل Y Performance همسو می کند.

مدل دیفرانسیل عقب دارای برد 502 کیلومتری تحت چرخه تست سختگیرانه EPA ایالات متحده است.

  • آیا کادیلاک ممکن است به استرالیا بازگردد؟

با توجه به علاقه شدید، ایجاد هیجان برای برخی ثبت نام ها غیرعادی نیست.

جنرال موتورز در حال حاضر هیچ گونه علامت تجاری محلی دیگری برای محصولات کادیلاک ندارد. به ،وان مثال، جستجو در IP استرالیا هیچ لیستی را برای مثال Escalade نشان نمی دهد. همچنین هیچ لیستی برای سایر خودروهای جنرال موتورز که از پایه های الکتریکی Ultium این خودروساز استفاده می کنند وجود ندارد.

  • آیا کادیلاک ممکن است به استرالیا بازگردد؟
  • آیا کادیلاک ممکن است به استرالیا بازگردد؟

این نشان می‌دهد که می‌تواند یک مدل ،ده‌فروشی عمدتاً آنلاین مانند تسلا، پولستار و ،س را اجرا کند.

  • آیا کادیلاک ممکن است به استرالیا بازگردد؟

به نظر نمی رسد این تغییر در بالا برنامه های جنرال موتورز برای اروپا را تغییر داده باشد، زیرا این شرکت در انتصاب خانم مک کوید خاطرنشان کرد که GM Europe تبدیل به یک استارت آپ زیرک و غیرسنتی برای حمل و نقل خواهد شد که مجموعه ای از خودروهای برقی در هسته آن قرار دارد. .

Lyriq با مجموعه‌ای از پیشرانه‌های تک موتوره دیفرانسیل عقب و دو موتوره چهار چرخ محرک در دسترس است که هر دو با باتری لیتیوم یونی 102 کیلووات ساعتی همراه هستند.

این سدان لو، را رسماً در سال 2007 اعلام کرد و گواهینامه محلی را برای فروش آن به دست آورد، با چندین فروشنده برای حمل این برند که در کنار مدل‌های هامر و ساب فروخته می‌شد، ثبت نام ،د.

از آن زمان، کادیلاک هیچ خودروی فرمان راست دیگری تولید نکرده و حضور خود را در خارج از بازارهایی مانند آمریکای شمالی، چین و خاورمیانه کاهش داده است. برای مثال، تنها یک خودرو در اروپا به فروش می‌رساند، کراس اوور کوچک XT4.

  • آیا کادیلاک ممکن است به استرالیا بازگردد؟

سخنگوی GM Specialty Vehicles که خودروهای جنرال موتورز را در استرالیا و نیوزیلند وارد و توزیع می کند، گفت: «نام و لوگوی Cadillac Lyriq اخیراً علامت تجاری شده است که باعث گمانه زنی ها شده است.

  • آیا کادیلاک ممکن است به استرالیا بازگردد؟

طول لیریک 4996 میلی‌متر، عرض 2207 میلی‌متر (از جمله آینه‌ها) و ارتفاع 1623 میلی‌متر بر روی فاصله بین دو محور 3094 میلی‌متر است.

این ،وماً تأیید نمی‌کند که فروش خودروهای جنرال موتورز فرمان راست از سر گرفته می‌شود، زیرا جنرال موتورز قبلاً محصولات وارداتی آمریکایی با فرمان چپ را در بریت،ا فروخته است.

آقای سامارا در ماه جولای گفت: شورلت یک برند جه، است، کادیلاک یک برند جه، است، هامر یک برند جه، است، بنابراین ما برندهای جه، داریم که برای اه، من، هستند.

  • آیا کادیلاک ممکن است به استرالیا بازگردد؟

دو پرونده جداگانه برای پلاک وجود دارد که هر دو تاریخ بایگ، آنها 14 نوامبر 2022 است.

رئیس سابق جنرال موتورز اروپا، محمود سامارا، در ماه ژوئیه گفت: “ما بسیار مطمئن هستیم که بازیکن قابل توجهی خواهیم بود”، البته بدون ذکر هیچ هدف یا مدل پیشنهادی. جاکلین مک‌کویید جایگزین او شد.

اما ما هیچ اطلاعیه‌ای در مورد کادیلاک نمی‌دهیم و تمرکزمان روی شورلت سیلورادو و شورولت کوروت است.

این SUV لو، از شارژ سریع DC تا 190 کیلووات پشتیب، می کند که می تواند تنها در 10 دقیقه حدود 122 کیلومتر مسافت را افزایش دهد. کادیلاک همچنین یک شارژر خانگی 19.2 کیلوواتی را به ،یداران ارائه می دهد که می تواند 84 کیلومتر در ساعت شعاع حرکتی را افزایش دهد.

Lyriq اولین خودرو از چندین خودروی برقی کادیلاک خواهد بود که این شرکت سه شاسی بلند الکتریکی را تایید کرده و پرچمدار فوق لو، Celestiq را در سال جاری معرفی کرده است. یک جفت سدان برقی مقرون به صرفه تر نیز در دست ساخت هستند.




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/could-cadillac-be-returning-to-australi،

جنرال موتورز یک علامت تجاری در استرالیا برای آن ثبت کرده است کادیلاک لیریک، اولین خودروی الکتریکی برند پرچمدار خود.

جنرال موتورز حتی ده‌ها خودروی سدان CTS را وارد کرد، فقط برای اینکه این خودروها به سمت منحرف شوند زیرا این شرکت برنامه‌های فروش این برند را در ژانویه 2009، درست چند هفته قبل از شروع فروش لغو کرد.

این یک روش معمول برای جنرال موتورز است که علائم تجاری کلیدی را در سطح جه، ایمن کند. جنرال موتورز چندین برند را ثبت کرده است تا از آنها در برابر استفاده غیرمجاز محافظت کند.

آقای سامارا خاطرنشان می‌کند که جنرال موتورز اروپا مانند یک استارت‌آپ سریع عمل می‌کند، حالا که هیچ عملیات Opel/Vauxhall برای خدمت به ،وان لنگر وجود ندارد.

در آمریکای شمالی، مدل دیفرانسیل عقب ساخت ایالات متحده، 255 کیلووات قدرت و 440 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و همتای چهار چرخ متحرک آن 373 کیلووات و 610 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

اما جنرال موتورز اکنون تایید کرده است که قصد دارد پس از فروش برندهای اوپل و وا،هال در سال 2017، بار دیگر به یک “بازیگر قابل توجه” در بازار اروپا تبدیل شود.

کادیلاک آ،ین بار در سال 1969 به طور رسمی خودروهای خود را در استرالیا فروخت، اما 40 سال بعد با نسل دوم CTS به بازگشت به بازار محلی بسیار نزدیک شد.

«آنچه در مورد انتقال به خودروهای برقی بسیار زیبا است، انعطاف‌پذیری است که می‌تو،م با آن پلتفرم‌ها ارائه دهیم. برای مقاصد اروپایی من، خواهد بود.»

در بازار چین، جایی که Lyriq نیز تولید می شود، مشخصات کمی متفاوت است.