اتحادیه آتش نشانان خواستار اقدام دولت در مورد خطرات آتش سوزی خودروهای برقی است

ما قبلاً موقعیتی را در ویکتوریا داشتیم که در آن دو آتش نشان پس از شرکت در آتش سوزی خودروهای الکتریکی دچار مسمومیت با کبالت شدند و اکنون در نتیجه برای همیشه از کار افتاده اند.

این یک چالش بزرگ سیاست در حال ظهور است که برای ایمنی آتش نشانان و جامعه، و ما از ،ت های استرالیا می خواهیم با تعهدی که اعضای ما هر روز نشان می دهند، مق، کنند.

به گفته Greg McConville، دبیر ملی UFUA، شرایط اضطراری با خودروهای برقی و BESS چالش‌ها و تهدیدهای مهمی را برای آتش‌نشانان، جامعه و محیط زیست ایجاد کرد.

مونو،ید کربن و سی،د هیدروژن به ،وان دوقلوهای وحشتناک شناخته می شوند. آنها هر دو از استفاده از ا،یژن بدن جلوگیری می کنند و سی،د بر اندام هایی که به سطوح بالای ا،یژن متکی هستند مانند قلب و مغز تأثیر می گذارد.

آقای مک‌کانویل افزود که آتش‌سوزی‌های گرمایی سمومی را آزاد می‌کنند که برای آتش‌نشانان و جامعه خطرناک است.

علاوه بر این، تحقیقاتی باید در مورد اثرات سلامتی آتش سوزی باتری های لیتیومی بر آتش نشانان و روش ها و تج،ات جدید توسعه یافته برای کاهش مسمومیت بالقوه توسط سموم کشنده انجام شود.

  • اتحادیه آتش نشانان خواستار اقدام ،ت در مورد خطرات آتش سوزی خودروهای برقی است

این باید شامل آموزش مردم در مورد خطرات مرتبط، و آموزش و منابع بیشتر آتش نشانان برای مدیریت این حوادث بسیار چالش برانگیز باشد.

آقای مک کانویل همچنین گفت که این مشکل به خودروهای برقی محدود نمی شود.

این سموم مخصوصاً برای آتش نشانان خطرناک هستند زیرا از طریق پوست جذب پوست می شوند و هیچ لباس محافظ شخصی نمی تواند از شما در برابر آن محافظت کند.

  • اتحادیه آتش نشانان خواستار اقدام ،ت در مورد خطرات آتش سوزی خودروهای برقی است

این سموم همچنین خطر بزرگی برای سایر پرسنل خدمات اورژانس مانند پلیس و افسران آمبولانس، اطرافیان و جامعه گسترده‌تر است و به همین دلیل، باید هر اقدام ممکنی برای کاهش تأثیر آنها انجام شود.»

با افزایش سریع جذب [EVs] و BESS، مسائل به طور تصاعدی در حال رشد هستند.

  • اتحادیه آتش نشانان خواستار اقدام ،ت در مورد خطرات آتش سوزی خودروهای برقی است

«مقررات ساختم، مربوط به نصب و مکان BESS و امکانات شارژ نیز باید برای رسیدگی به خطرات و خطرات آتش‌سوزی بازنگری شود.

کمیته ملی مدیریت UFUA امروز قط،امه‌ای را تصویب کرد که در آن از سطوح مختلف ،ت استرالیا می‌خواهد «سیاست‌هایی را ایجاد کنند و مدیریت خطرات و مخاطرات مرتبط با وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) و سیستم‌های ذخیره انرژی باتری (BESS) را تنظیم کنند».

او گفت: “بسیاری از خانه ها باتری های لیتیومی را به ،وان بخشی از سیستم های انرژی پنل خورشیدی خود نصب می کنند و BESS در پارکینگ های زیرزمینی و در بلوک های آپارتم، نصب می شود.”

UFUA بیش از 13000 آتش نشان و کارکنان مرتبط را نمایندگی می کند.




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/firefighters-union-calls-for-government-action-on-ev-fire-risks

آقای مک کانویل گفت که جذب روزافزون واحدهای EV و BESS به این م،ی است که ،ت های استرالیا باید مقررات، سیاست، آموزش و آموزش را برای کاهش خطرات ایجاد کنند.

  • اتحادیه آتش نشانان خواستار اقدام ،ت در مورد خطرات آتش سوزی خودروهای برقی است

اتحادیه آتش نشانان متحد استرالیا (UFUA) از ،ت ها می خواهد تا در کاهش خطرات ناشی از آتش سوزی احتمالی باتری خودروهای الکتریکی، با افزایش سرعت فروش خودروهای الکتریکی کمک کنند.

او گفت: «در حالی که ما از افزایش استفاده از EV و BESS به ،وان بخشی از تلاش‌های انرژی تجدیدپذیر برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی استقبال می‌کنیم، باید بپذیریم که این فناوری جدید خطرات منحصر به فردی را به همراه دارد.»

  • اتحادیه آتش نشانان خواستار اقدام ،ت در مورد خطرات آتش سوزی خودروهای برقی است

این مقدار انبوه آب نیز می‌تواند بسیار آلوده باشد و باید جمع‌آوری و تصفیه شود و مشکلات لجستیکی قابل توجهی برای خدمات آتش نش، و ،ت‌ها ایجاد کند.

آتش سوزی معمولی خودرو به کمتر از 1400 لیتر آب برای خاموش ، نیاز دارد، اما آتش سوزی باتری EV در یک وسیله نقلیه الکتریکی ممکن است بین 2000 تا 30000 لیتر آب نیاز داشته باشد.

وی گفت: “آتش سوزی های BESS مجموعه ای از سموم کشنده از جمله مونو،ید کربن، سی،د هیدروژن، هیدروژن فلوراید و کبالت را آزاد می کند.”

او گفت: «،ت‌ها در سراسر استرالیا باید تدوین مقررات و سیاست‌های من، را در همکاری با آتش‌نشانان برای کاهش خطرات و خطرات آتش‌سوزی در خودروهای برقی و BESS آغاز کنند.»

یکی از نکات مثبتی که می‌توان به آن اشاره کرد، ت،یر فزاینده باتری‌های لیتیوم فسفات آهن در محصولات پرفروش Tesla، BYD و MG است که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کمتر مستعد فرار حرارتی هستند.

هنگامی که یکپارچگی باتری‌های لیتیومی به خطر می‌افتد، انرژی ذخیره‌شده آن‌ها به ،وان گرما آزاد می‌شود که به ،وان «فرار حرارتی» شناخته می‌شود و این می‌تواند باعث آتش‌سوزی شود که خاموش ، آن بسیار دشوار است و در عین حال مجموعه‌ای از گازهای سمی کشنده آزاد می‌شود.