قبل از ممنوعیت فروش ICE، مقررات سختگیرانهتر انتشار گازهای گلخانهای انجام میشود زیرا تولیدکنندگان انرژی بنزین را کاهش میدهند و فروش خودروهای الکتریکی خود را افزایش میدهند.
با توجه به ،یب انرژی کنونی اروپا، یک خودروی الکتریکی باید 70000 کیلومتر را طی کند تا ردپای کربن تولید باتری را جبران کند و با خودروهای هیب، سبک که قیمت آن نصف یک EV (خودروی الکتریکی) است، پیش بیاید. ” او اضافه کرد.
سازندگان طاقچه ای که بین 1000 تا 10000 خودرو در سال می سازند، اجازه خواهند داشت تا خودروهای بنزینی خود را به مدت 12 ماه دیگر بفروشند و در را برای یک سال دیگر از سوپراسپرت های لامبورگینی و فراری با قدرت ICE به شکلی باز کنند.
الیور زیپس، رئیس BMW، به نمایندگی از یک گروه لابی برای خودروسازان اروپایی، خواستار “شرایط چارچوبی است که برای دستیابی به این هدف در سیاست های اتحادیه اروپا منع، شده است.”
خودروسازان قبلاً اعلام کرده اند که قصد دارند به فروش خودروهای احتراق داخلی پایان دهند. ولوو و رنو متعهد شده اند که فروش ICE را تا سال 2030 پایان دهند، فول، واگن در سال 2033 در اروپا متوقف خواهد شد، در حالی که جگوار با تبدیل به برق الکتریکی تا سال 2026 رهبری این کار را خواهد داشت.
اتحادیه اروپا با پیشبینی کاهش 37.5 درصدی انتشار گازهای گلخانهای نسبت به سال 2021 در سال 2030، اکنون قصد دارد کاهش 55 درصدی را اعمال کند.
این اتحادیه اروپا در مقررات جدید قفل شده است که خواهد شد ممنوعیت فروش خودروهای بنزینی و دیزلی، SUV و ون از جانب 2035، اگرچه به تولیدکنندگان بوتیک امتیازاتی داده شده است.
علاوه بر حجم کم، خودروسازان به طور بالقوه قادر خواهند بود خودروهای احتراق داخلی را که «بعد از سال 2035 به طور انحصاری با سوختهای خنثی CO2 مطابق با قو،ن اتحادیه اروپا کار میکنند» ثبت کنند.
با این حال، مهاجمان سنگین صنعت به طور جه، با این حرکت موافق نیستند.
همین هفته گذشته او با این استدلال که «تصمیم جزمی که برای ممنوعیت فروش وسایل نقلیه حرارتی در سال 2035 اتخاذ شد، پیامدهای اجتماعی دارد که قابل مدیریت نیست» ادامه داد.
آقای زیپس گفت: «اینها شامل فراو، انرژی های تجدیدپذیر، یک شبکه زیرساخت شارژ خصوصی و عمومی یکپارچه و دسترسی به مواد خام است. اخبار خودرو اروپا.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/europe-details-petrol-diesel-ban-from-2035-with-low-volume-supercar-exemption
در ژانویه 2022، او هشدار داد که برنامه هایی برای دور شدن از احتراق داخلی تا سال 2035 خطرناک است.
برندهایی که کمتر از 1000 خودرو در سال تولید می کنند، در حال حاضر کاملاً از قو،ن نجات خواهند یافت.
پورشه به طور خاص به سوخت های مصنوعی (همچنین به ،وان eFuels شناخته می شود) به ،وان راهی برای زنده نگه داشتن احتراق داخلی در دنیایی که به شدت توسط آلاینده ها تنظیم می شود، اشاره کرده است.
کارلوس تاوارس، رئیس گروه Stellantis که شامل برندهایی از جیپ و دوج گرفته تا فیات و پژو است، در مورد سیاستهای اخیر خودروسازی اروپا صریح بوده است.
او در مصاحبه ای مش، گفت: «آنچه واضح است این است که برق رس، یک فناوری است که توسط سیاستمداران انتخاب شده است، نه توسط صنعت. Les Ec،s، Handelsblatt، Corriere della Sera و جهان – همانطور که از طریق رله می شود رویترز.