هدف EVX این است که از این فناوری برای تغییر آنچه که از آن به ،وان چشم انداز شارژ طول، مدت یاد می کند استفاده کند، جایی که یک خودروی الکتریکی حداقل 1-2 ساعت پارک می شود.
EVX نرخ شارژ این نقاط را تایید نکرده است، اما در وب سایت خود دو نقطه شارژ طول، مدت متفاوت را که میتوانند توسط کناره نصب شوند، فهرست کرده است، که هر دو یک سوکت شارژ تک یا دوگانه با 7 کیلووات یا 22 کیلووات ارائه میدهند.
ARENA ،ت فدرال متعهد شده است 871,000 دلار بودجه برای آزمایشی که پیش بینی می شود در مجموع بیش از 2 میلیون دلار هزینه داشته باشد.
با این حال، حداقل در نیو ساوت و،، قبلاً فعالیت قابل توجهی در فضای شارژر EV کنار کناری وجود داشته است.
هر گونه نصب شارژر در کنار کربس نیاز به امضای شوراهای محلی دارد، و باید دید که آیا EVX میتواند به هدف بلندپروازانه خود در بازه زم، مشخص دست یابد یا خیر.
این شرکت همچنین دو نقطه شارژ دیواری را ارائه می دهد. همه به گونه ای طراحی شده اند که محتاطانه باشند و با مناظر ،یب شوند.
این یک همکاری هیجان انگیز برای EVX است. ادغام ما از فناوری و محصول Connected Kerb اولین مورد برای استرالیاییها است و شیوه شارژ خودروهای الکتریکی را متحول خواهد کرد – بهویژه در برنامههای کاربردی در کنارههای عمومی، که منطقهای بسیار مورد نیاز است.
این شرکت در حال حاضر دارای 10000 نقطه شارژ عمومی در خیابان در سراسر بریت،ا است و قراردادهایی برای اضافه ، 30000 نقطه دیگر تا پایان سال 2022 بسته شده است.
Connected Curb یک نقطه شارژ ایجاد کرده است که سوکت را با “مبلمان خیاب،” مانند ستونها ادغام میکند، در حالی که بسته برق و داده را در یک جعبه فولادی محافظ در زیر زمین نگه میدارد.
پستهای کنار جادهای موجود در شرکت انرژی نیو ساوت و،، از طریق قرارداد جدید با استارتآپ استرالیایی JOLT، به ،وان شارژرهای برقی عمومی «رایگان و سریع» تبدیل خواهند شد.
علاوه بر این که ARENA از طرف ،ت فدرال برای این آزمایش خاص متعهد شد، ،ت ایالتی نیو ساوت و، در بودجه سال 2022-2023 خود، بودجه بیشتری را برای شارژرهای EV به مبلغ 38 میلیون دلار دیگر متعهد شد.
دو ارائهدهنده زیرساخت شارژ وسایل نقلیه الکتریکی در حال همکاری برای راهاندازی 1000 نقطه شارژ در 24 ماه آینده در خیابانهای استرالیا هستند.
EVXکه توسط دو برقکار استرالیایی تاسیس شد، با مستقر در بریت،ا همکاری خواهد کرد حاشیه متصل برای استفاده از فناوری شارژ کناری دومی.
این سازمان میگوید زیرساخت غیرفعال زیرزمینی اجازه میدهد تا نقاط شارژ بالای زمینی بدون سرمایهگذاری زیرساختها یا پستهای اضافی نصب شوند.
این آزمایش توسط شرکت خدمات شهری Intellihub مستقر در استرالیا و نیوزلند انجام می شود و توسط Schneider Electric پشتیب، می شود که شارژرهای EV 7.4 کیلوواتی من، برای ” شارژ راحت و شارژ یک شبه” را تامین می کند.
Origin Energy همچنین شارژرهای EV را با انرژی تجدیدپذیر تامین خواهد کرد و خدمات شارژ توسط EVSE مدیریت خواهد شد.
ما می د،م که در دسترس بودن نقاط شارژ عمومی خودروهای برقی یکی از موانع اصلی برای گذار از خودروهای بنزینی یا دیزلی به سمت وسایل نقلیه الکتریکی است و ما وظیفه خود را بر این گذاشته ایم که در رفع این مانع در اینجا پیشگام باشیم. استرالیا.
در محله را، سیدنی، تعدادی شارژر EV بر روی ماشین های پارکینگ نصب شده است.
این بودجه مبتنی بر ،ت ایالتی شامل 10 میلیون دلار برای تأمین مالی مش، 500 نقطه شارژ کناری، 10 میلیون دلار برای تأمین مالی مش، 125 ساختمان آپارتم، متوسط تا بزرگ با بیش از 100 جای پارک خودرو برای ارتقای برق شارژ EV، و 18 میلیون دلار برای EV بیشتر است. کمک هزینه شارژ سریع برای سرعت بخشیدن به راه اندازی ایستگاه ها.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/aussie-s،up-wants-to-install-1000-kerbside-ev-chargers
این شرکت میگوید این نوع شارژ شکاف موجود در زیرساختهای موجود را پر میکند، بهویژه برای دارندگان خودروهای برقی که پارکینگ خارج از خیابان ندارند.
آژانس انرژی های تجدیدپذیر استرالیا (ARENA) اعلام کرده است که بودجه آزمایشی 50 شارژر خودروی الکتریکی (EV) را برای نصب بر روی تیرهای برق کنار حاشیه در 9 منطقه شورای محلی تأمین می کند.
“من فکر می کنم باید یک تغییر ذهنیت وجود داشته باشد. شون مکگینتی، یکی از بنیانگذاران EVX، گفت: استرالیاییها عادت کردهاند سوخت خودروهای خود را در یک لحظه دریافت کنند، اما با انتقال به خودروهای برقی در مقیاس، زیرساختهای شارژ EV باید هم سناریوهای سریع و هم طول، مدت را ارائه دهند.
Intellihub گفت که پتانسیل 190000 شارژر برقی برقی در کنار حاشیه در سراسر استرالیا وجود دارد، و همچنین ،ن زده است که تنها یکی از شارژرهای خیاب، می تواند به 10 خانواری که دسترسی به پارکینگ خارج از خیابان ندارند خدمات رس، کند.