این اشاره کرد که Cariad توسعه “عملکردهای رانندگی جزئی و بسیار خودکار” را تا سطح 4 خودمختاری انجام خواهد داد و به همکاری با بوش ادامه خواهد داد. در آینده نیز با Horizon Robotics در چین همکاری خواهد کرد.
خودروهای تجاری فول، واگن همچنین می گوید به زودی برنامه های خود را برای گسترش همکاری خود برای توسعه فناوری ناوگان خودروهای رانندگی خودران خود اعلام خواهد کرد.
TechCrunch گزارش می دهد که بسته های سخاوتمندانه وقف کاری به افرادی که توسط فورد یا فول، واگن استخدام نشده اند ارائه می شود. بیش از 2000 کارمند در سراسر جهان دارد، اگرچه در ماه جولای حدود 150 نفر را ا،اج کرد.
در سه ماهه سوم زیان 827 میلیون دلاری (1.27 میلیارد دلار استرالیا) را به ثبت رسانده است که عمدتاً به تعطیلی استارتاپ ایالات متحده نسبت داده شده است و 2.7 میلیارد دلار (4.15 میلیارد دلار استرالیا) کاهش ارزش غیر نقدی قبل از مالیات در سرمایه گذاری خود در این شرکت را به ثبت رسانده است. محکم
فول، واگن همچنین متعهد شده است که با این استارت آپ همکاری کند تا “به منظور ایجاد اشتغال مستمر برای کارکنان و توسعه بیشتر پروژه های امیدوار کننده در زمینه رانندگی خودران”.
قصد دارد شناسه خودمختار را ارائه کند. به نظر می رسد که افراد جابجایی وزوز تا حد زیادی تحت تأثیر قرار نگرفته اند.
این شرکت گفت که “مهندسین با استعداد از Argo AI را با از بین رفتن آن شرکت استخدام خواهد کرد”.
انتظار می رود مشتریان در سال 2025 بتوانند از سرویس اشتراک سواری MOIA برای رزرو یک شناسه مستقل استفاده کنند. Buzz در هامبورگ در سال 2025.
Argo AI که در سال 2016 تأسیس شد، یک میلیارد دلار (1.54 میلیارد دلار استرالیا) سرمایه گذاری از فورد دریافت کرد و متعاقباً 2.6 میلیارد دلار دیگر (4 میلیارد دلار استرالیا) – عمدتاً از فورد و فول، واگن – به دست آورد.
همچنین با توقف سرمایه گذاری در Argo AI، فول، واگن در عوض به بخش نرم افزاری خود، Cariad، تکیه خواهد کرد تا توسعه فناوری رانندگی خودکار سطح 3 را پیش ببرد.
“اولین عملکردها قرار است در سال 2023 اجرا شوند.”
این شرکت از سرمایهگذاری در فناوری رانندگی خودکار سطح 4 Argo AI به فناوریهای سطح 2+ و سطح 3 داخلی خود مانند ویژگیهای BlueCruise و ActiveGlide توسعه یافته تغییر خواهد کرد – اگرچه اظهارات آقای فارلی نشان میدهد که فورد میتواند فناوری سطح 4 را در مقطعی از شرکت دیگری ،یداری کند. .
استارتآپ رانندگی خودکار Argo AI تحت حمایت فورد و فول، واگن درهای خود را میبندد، زیرا فورد اذعان میکند که وسایل نقلیه کاملاً خودران «راه زیادی دور» هستند.
اخیراً رباتا،ی را برای استفاده از طریق شرکت اشتراک گذاری سواری Lyft در آستین، تگزاس در دسترس قرار داده است و همچنین برنامه های آزمایشی را در میامی و پیتسبورگ راه اندازی کرده است.