در داخل، پرچمدار Vantage دارای تزئینات چرم نیمه آنیلین با روکشهای فانتزی «بال» و سوراخهایی به صورت استاندارد است. صندلی های کربنی با تنظیم دستی شش جهته اختیاری هستند.
ترمزهای کربن سرامیکی استاندارد با ابعاد 410 میلی متر در 38 میلی متر در جلو و 360 میلی متر در 32 میلی متر هستند. آنها توسط کالیپرهای چهار پیستونی بسته می شوند و در مقایسه با واحدهای فولادی استاندارد 23 کیلوگرم در جرم فنر نشده صرفه جویی می کنند.
مانند کوپه V12، رودستر از یک موتور 5.2 لیتری توئین توربو V12 ساخت 515 کیلو وات از قدرت و 753 نیوتن متر از گشتاور استون مارتین میگوید که «پاسخ درون دنده بدون زحمت را با شتاب حماسی ،یب میکند» و ادعا میکند سرعت 100 کیلومتر در ساعت 3.5 ث،ه طول میکشد.
موتور از طریق یک اگزوز فولادی ضد زنگ با ،وجی های دوقلوی وسط، که درون یک دیفیوزر بلند شده از V12 Vantage کوپه قرار گرفته، تنفس می کند. سیستم اگزوز جدید 7.2 کیلوگرم سبک تر از سیستم اگزوز V8 است.
استون مارتین V12 Vantage Roadster در هفته خودروی مونتری در کنار AMR22، یک خودروی سرعتی سفارشی، به نمایش گذاشته خواهد شد.
بیشتر: همه چیز استون مارتین ونتیج
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/2023-aston-martin-v12-vantage-roadster-revealed
فقط 249 ساخته خواهد شد، و همه آنها صحبت می کنند. تحویل در سه ماهه چهارم سال 2022 آغاز می شود. CarExpert تایید کرده است که برای استرالیایی ها در دسترس است، اما استون مارتین نگفته است که آیا یکی از آنها به سمت Down Under هستند یا خیر.
این خودرو به صورت استاندارد روی چرخهای 21 اینچی که در ،تیکهای میشلین پایلوت اسپورت 4S پیچیده شدهاند، سوار میشود، اما چرخهای سبکتر فورج شده نیز به،وان یک آپشن ارائه میشوند.
زیر پوست، V12 رودستر دارای یک مسیر 40 میلی متری پهن تر از V8 است. فرمان مجدداً مطابق با کوپه تنظیم شده است، در حالی که تغییرات آیرودینامیک عملکردی و خنک کننده بدنه نسبت به کوپه به رودستر V12 منتقل شده است.
،یداران می توانند با استفاده از سرویس سفارشی Q by Aston Martin، خودروهای خود را به طور گسترده سفارشی کنند.
این خودرو به گیرب، هشت سرعته اتوماتیک ZF متصل شده است و یک دیفرانسیل مک،کی با لغزش محدود در محور عقب وجود دارد.
استون مارتین بالا را بر روی خود انداخته است V12 برتری، اما دستیابی به رودستر جدید کار سختی است.