به ،وان یک تولید کننده اصلی مانند TVS و Bajaj، می تو،م انتظار داشته باشیم که اسکوترهای برقی هوندا در برابر خطرات آتش سوزی EV ایمن و غیرقابل نفوذ باشند که برخی استارتاپ های برقی مستعد آن هستند. هوندا قبلاً یک عمودی جدید به نام هوندا پاور پک انرژی هند را راه اندازی کرده است. وظیفه آن تولید باتری های قابل تعویض برای خودروهای الکتریکی دو و سه چرخ در هند است.
هوندا اکتیوا 7G جدید تیز شده است
این تصمیم درست پس از راه اندازی یک جنگنده خیاب، CB300F توسط شرکت گرفته شد که همه ما امیدوار بودیم یک اسکوتر ما،ی Forza 350 باشد. بنابراین، بالا،ه یک چیز خوب پس از عرضه CB300F وجود دارد، نه؟ این خبر بزرگی است و بیایید آن را تجزیه کنیم.
اسکوتر برقی هوندا
همه ما این تصور را داشتیم که هوندا احتمالاً در سال 2025 یا بعد از آن پا به بخش اسکوترهای برقی خواهد گذاشت. اما، این یک اتفاق بزرگ است، هوندا اکنون فاش کرده است که اسکوترهای برقی را در نظر گرفته اند و محصول خود را در اوایل سال 2023 عرضه خواهند کرد. این تصمیم توسط Atsu، Ogata، MD، رئیس و مدیر عامل HMSI فاش شد.
منطقی هم هست همانطور که Activa در حال حاضر انتخاب واقعی در اسکوترها است. یک خودروی الکتریکی دوشیزه با نام این افسانه ممکن است آن را به یک انتخاب واقعی در اسکوترهای برقی تبدیل کند. میلیونها هندی قبلاً خود را با برند Activa مرتبط میکنند. مانند Bolero Neo، زیرا نام TUV300 درگ بود. بسیار خوب، ماهیندرا با استفاده از حروف و اعداد به جای کلمات، استراتژی نامگذاری عجیبی دارد.
هوندا اکتیوا الکتریک – چه انتظاری داریم؟
به نظر می رسد آشنایی اولویت هوندا است و از این رو به یک “اکتیوا آینده نگر” اشاره می شود. احتمالاً نام Activa را دریافت می کند. هوندا همچنین مطمئن خواهد شد که عملکرد من،ی داشته باشد و برد آن خیلی زیاد نباشد، زیرا میتوان باتری را با یک باتری کاملاً شارژ شده در یک لحظه تعویض کرد و از این رو اضطراب برد و مشکلات شارژ کند باتری را کاهش داد. هنگام راه اندازی، Activa electric با TVS iQube، Ola S1 Pro، Ather 450X، Simple One و بسیاری دیگر رقابت خواهد کرد.
برای شروع، اولین خودروی برقی هوندا ممکن است از فناوری باتری قابل تعویض استفاده کند که در بالا ذکر شد. این اساساً به این م،ی است که کاربر مالک باتری نیست و فقط آن را اجاره می کند. بنابراین، هزینه های اولیه اولیه مرتبط با خودروهای الکتریکی ممکن است از این طریق نفی شود. از این رو افراد بیشتری را به سمت خودروهای الکتریکی جذب می کند.
هوندا یک مطالعه آزمایشی کامل را در سال 2021 در Thane، ماهاراشترا انجام داد. 200000 کیلومتر مسافت طی کرد و در مجموع 7000 باتری تعویض کرد. هوندا با HPCL و Bengaluru Metro برای ایجاد ایستگاه های مبا،، از بنگالورو، شریک شده است. انتظار می رفت که در ماه مه 2022 شروع به کار کند. این ممکن است دلیل اسکوتر برقی هوندا بنلی e باشد که در هند مشاهده کردیم.
به گفته کارشناسان صنعت، بازار خودروهای برقی هند احتمالاً در سالهای 2017 و 2025 با CAGR 77 درصدی افزایش خواهد یافت. هوندا ممکن است بلیت را دیر ،یده باشد، اما گرفتن این قطار برقی بسیار مهم است. یاماها، شما بعدی؟
همانطور که هوندا قبلا ذکر کرده بود تصور می شد اسکوترهای برقی هوندا یک امکان دور هستند. این شرکت ژاپنی حتی توسعه فناوری سوخت انعطافپذیر را برای بخش موتورسیکلتهای مسافربری هندی کمهزینه آغاز کرده بود. در حال حاضر، هوندا رهبر بلامنازع اسکوترهای ICE در هند است.
هوندا در حال حاضر پیشرو در بخش اسکوترهای ICE با Activa است که رکوردهای فروش مانند ساعت را ش،ته است.
تصویر برای هدف تصویرسازی
HMSI برای توسعه اولین اسکوتر برقی خود تیمی از مهندسان هوندا موتورسیکلت ژاپن را تشکیل می دهد. اوگاتا همچنین گفت که HMSI به مدت 6 ماه با هوندا ژاپن در تماس بوده است و آنها در حال حاضر در اسکوترهای برقی تخصص دارند. اوگاتا همچنین اشاره کرد که HMSI در حال ایجاد یک «اکتیوا آیندهنگر» است و اشاره میکند که اولین خودروی الکتریکی هوندا در هند ممکن است نام Activa را در خود داشته باشد. این با Activa 7G متفاوت است که اخیراً منتشر شد.