در یک نگاه گذرا، S1 عملاً از S1 Pro قابل تشخیص نیست. اما S1 Pro یک باتری بزرگ 3.9 کیلووات ساعتی دارد در حالی که S1 فقط با یک بسته 3 کیلووات ساعتی کار می کند. موتور همچنان همان اوج قدرت 5.5 کیلووات و گشتاور 58 نیوتن متر را دارد. اما با باتری کوچکتر، برد نیز کاهش می یابد. S1 اکنون می تواند 141 کیلومتر را طی کند در حالی که S1 Pro گواهینامه 181 کیلومتر را دارد. این در مقایسه با 300 کیلومتر در Simple One چیزی نیست. هر دو iQube و 450X gen 3 برد تایید شده حدود 140 کیلومتر را ارائه می دهند در حالی که Chetak فقط 95 کیلومتر مسافت را طی می کند.
وقتی ،ت به انعطافپذیری اندازه باتری میرسد، Simple One و iQube برتری ندارند زیرا هر دو بسته باتری آنها از مرز 4 کیلووات ساعت عبور میکنند. Simple One یک باتری 3.3 کیلووات ساعتی ثابت و همچنین یک باتری 1.5 کیلووات ساعتی قابل تعویض اختیاری دارد که ظرفیت کل را به 4.8 کیلووات ساعت می رساند. iQube دارای یک باتری ثابت 4.56 کیلووات ساعتی است. پس از آن S1 Pro با 3.9 کیلووات ساعت، 450X نسل 3 با 3.7 کیلووات ساعت. در حالی که Chetak و S1 هر دو یک بسته باتری 3 کیلووات ساعتی دارند.
سرعت و مشخصات
وقتی به وزن نگاه میکنیم، Chetak با ۱۳۲ کیلوگرم سنگینترین است و پس از آن iQube با ۱۲۸ کیلوگرم، هر دو Ola S1 و S1 Pro حدود ۱۲۵ کیلوگرم وزن دارند و سپس ۴۵۰X با وزن ۱۱۱.۶ کیلوگرم و Simple One با وزن ۱۱۰ کیلوگرم سبکترین هستند. در میان این دسته، Chetak به نظر می رسد بی الهام ترین باشد، زیرا هیچ ابزاری را که دیگران دریافت می کنند دریافت نمی کند و همچنین تقریباً در هر جنبه از رقبا عقب است. قیمت خودروهای برقی از شهری به شهر دیگر و یارانه های ایالتی متفاوت است که در ایالت ها متفاوت است. برای اطلاع از قیمت نهایی به سایت های شرکت مراجعه کنید.