همانطور که از نام آن پیداست، STLA Small برای خودروهای جمع و جور طراحی شده است و ممکن است برای جانشینان خودروهایی مانند فیات 500 امروزی، پژو 308 رقیب فول، واگن گلف و SUV های کوچکی مانند پژو 2008 استفاده شود.
وسایل نقلیه بزرگ STLA همچنین می توانند ظرفیت باتری 101-118 کیلووات ساعت را پشتیب، کنند و حدا،ر برد 800 کیلومتر را تسهیل کنند.
با استفاده از وسایل الکتریکی و وانت بارها مانند فورد F-150 لایتنینگ، شورولت سیلورادو EV، ریوین R1T و تسلا سایبرتراک آینده که همگی تبلیغات قابل توجهی ایجاد می کنند، طبیعی است که Stellantis از طریق برند Ram خود نیز خواهان جایگاه خود باشد. در کانون توجه
با این حال، در مقایسه با خودروهای احتراق داخلی معمولی، یک EV به قطعات کمتری برای تولید نیاز دارد.
این معماری می تواند جایگزین مدل های فعلی مانند پژو 508 و سیتروئن C5 ایرکراس باشد.
قاب STLA
نام “Stellantis” مفاهیم نجومی را تداعی می کند، و این شاید برای شرکتی من، باشد که از ادغام دو شرکت بزرگ در حال حاضر تشکیل شده است و اکنون جاه طلبی هایی برای رهبری صنعت خودروسازی جه، دارد.
با تصمیم شرکت برای کنار گذاشتن تدریجی تولید مدلهای احتراقی خود، این همچنین فرصتی را برای Stellantis فراهم میکند تا توسعه و تولید مدلهای الکتریکی آینده خود را حول مجموعهای از معماریهای یکنواخت، صرف نظر از اینکه کدام برند فروخته میشود، به شدت ادغام کند. زیر.
سال گذشته، Stellantis طیف وسیعی از وسایل نقلیه مبتنی بر STLA Large را برای خودروهای کرایس،، دوج، جیپ و رم تیز کرد. اینها شامل ماشین عضل، دوج فوق الذکر، و همچنین یک سدان بزرگ، و طیف وسیعی از SUVها از جمله یک “وسیله نقلیه فضای سفید” خارج از جاده “بسیار توانا” برای جیپ بود.
بیایید نگاهی به قابلیتهای فنی هر پلتفرم بیندازیم، و اینکه چه وسایل نقلیه آیندهای را میتو،م از هر کدام انتظار داشته باشیم.