خط فیس لیفت کیا سلتوس با تریم HTX که بیشترین VFM را دارد بسیار چشمگیر است، در حالی که بیشترین ،یبات پیشرانه را نیز ارائه می دهد.
در بالای HTX، HTX+ شارژ بی سیم، صفحه نمایش ابزار بزرگتر 10.25 اینچی، تهویه صندلی جلو، صندلی راننده برقی، شیشه برش UV روی شیشه جلو و پنجره ها، سیستم بلندگوی Bose با 8 بلندگو را اضافه می کند. GTX+ و بالاتر جایی است که کیا مجموعه ADAS خود را با 17 ویژگی همراه با دوربین 360 درجه ارائه می کند.
HTX همچنین تنها تروم است که هر دو MT و AT را با موتور 1.5 لیتری دیزل ارائه می دهد. کتابچه راهنمای توربو بنزینی فقط با HTK+ و HTX+ ارائه می شود، در حالی که گزینه DCT از HTX+ به بعد شروع می شود. Diesel MT از پایه HTE شروع می شود و تا HTX+ می رود، در حالی که GTX+ و X Line دیزل فقط AT دارند. اگر به تنظیمات اگزوز دوگانه جدید علاقه دارید، انواع توربو بنزینی (GTX+ به بعد) تنها دوستان شما هستند.
بهترین نوع کیا سلتوس – بیشترین ارزش برای پول
فیس لیفت کیا سلتوس از زمان عرضه خود اولین به روز رس، را ارائه می کند و یک آپدیت خوب است. بروشور در حال حاضر منتشر شده است، که نشان می دهد کدام نوع بسته بندی چه چیزی است. شروع قیمت ها از روپیه 10.9 لک (سابق) برای پایه HTE 1.5 NA بنزین MT و تا Rs. 20 میلیون برای X Line 1.5L دیزل AT با مشخصات بالا. موتور بنزینی 1.5 لیتری NA تا تریم HTX ارائه می شود و تنها تریمی است که iVT را نیز ارائه می دهد.
کیا سلتوس HTK+ همچنین دارای کنترل تهویه مطبوع خودکار تک منطقه ای، کروز کنترل، ORVM های تاشو برقی، مه گیر عقب، برف پاک کن ماشین لباسشویی عقب، سینی بسته و غیره است. HTK+ ا،ر نیازهای هندی های متوسط را برآورده می کند و باید برای ،یداران با بودجه کافی ثابت شود. اما به نظر می رسد HTX برای ،یدار، که به دنبال ارزش فلش هستند، به روز رس، من،ی است.
تریم پایه HTE دقیقاً کم نیست. هر چهار شیشه برقی، دریچه های AC عقب، چراغ های جلو پروژکتور، دسته ابزار تمام دیجیتال، آفتابگیر درهای عقب، 3 درگاه شارژ Type-C، تنظیم ارتفاع صندلی راننده، و قابلیت تنظیم پشتی سر صندلی های جلو قابل توجه هستند. HTK یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 8 اینچی با اتصال تلفن بی سیم نیز اضافه می کند.
سایر ،اصر با GTX+ شامل تمام ارتقاء طراحی جلو و عقب با GT Line، آلیاژهای 18 اینچی، اگزوزهای دوگانه با توربو بنزین، فضای داخلی تمام مشکی با درج های سفید اسپرت، فرمان کف تخت، پدال های اسپرت، ترمز دستی الکترونیکی و برف پاک کن های حساس به باران و غیره است. اگر این به اندازه کافی پر زرق و برق نیست، کیا تریم X Line را نیز ارائه می دهد.
به جز یک نمایشگر هدآپ 8 اینچی، ارتقاء عملکردی زیادی با X Line وجود ندارد. با این حال، تعداد زیادی ارتقاء طراحی وجود دارد که مخصوص X Line هستند، هم در بیرون و هم در داخل. با نگاهی به تمام ویژگیها، فکر میکنیم کیا باید ADAS را از HTX+ به بعد ارائه میکرد. به غیر از آن، HTX هنوز هم به مراتب بیشترین VFM را دارد.
منبع: https://www.rushlane.com/new-kia-seltos-v،ts-best-value-for-money-12474569.html
HTX سانروف پانوراما، چراغهای جلو LED، نشانگرهای دور متوالی، چراغهای عقب LED متصل، چراغهای مه شکن LED، آلیاژهای 17 اینچی، صندلیهای چرمی، داشبورد روکش چرمی، تکیهگاه و لنتهای در، چراغهای داخلی LED بهصورت استاندارد، تصفیهکننده هوا، سیستم تهویه مطبوع با صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی، چراغهای داخلی LED به صورت استاندارد، چراغهای عقب LED متصل، چراغهای مه شکن LED متصل ، IRVM کم نور خودکار، تنظیم فرمان تلسکوپی، تمام شیشه های خودکار و غیره. انواع خودکار HTX دارای شیفترهای دست و پا، انتخاب حالت رانندگی و حالت های کنترل کشش نیز هستند.
آیا HTX بهترین نوع کیا سلتوس است؟
نه تنها این، بلند،ا، کنترلهای صوتی روی فرمان، چراغهای مه شکن پروژکتور، چراغهای جلوی خودکار، دوربین عقب و ORVMهای قابل تنظیم الکتریکی، قابلیتهای زیادی را اضافه میکنند. تریم HTK+ سانروف پانوراما، چراغهای داخلی LED، LED DRL با انواع بنزینی توربو و رینگهای آلیاژی 16 اینچی، لامپهای حالت، ورود بدون کلید، استارت دکمهای، استارت موتور از راه دور و موارد دیگر را برای سایر نسخهها اضافه میکند.