اولین تیزر رسمی رویال انفیلد Himalayan 450

سیستم ترمز دارای ترمزهای دیسکی در دو طرف خواهد بود که به صورت استاندارد با ABS دو کاناله یکپارچه شده است. در مقایسه با ABS قابل تعویض دستی ارائه شده در هیمالیا فعلی، مدل جدید عملکرد خودکار خواهد داشت. به محض اینکه کاربر حالت سواری خارج از جاده را انتخاب کند ABS عقب به طور خودکار خاموش می شود. حالت های سواری دیگری مانند جاده و باران نیز وجود خواهد داشت.

رویال انفیلد هیمالیا 450 جدید تمس، شد

خوب، این اولین تیزر رسمی هیمالیا جدید است که عموماً با نام هیمالیا 450 شناخته می شود. اگرچه تیزر فقط چراغ جلوی LED جلویی را نشان می دهد، قاطرهای آزمایشی قبلی که در استتار کامل مشاهده شده بودند، تغییرات طراحی را نشان دادند. این تغییرات شامل تغییرات در پوشش چراغ جلو، شیشه جلو، منقار جلو، م،ن سوخت و پانل های جانبی است. هیمالیا 450 در مقایسه با مدل فعلی به اگزوز سرسخت‌تری مجهز شده است.

هیمالیا جدید یک موتور 450 سی سی خواهد بود که می تواند نزدیک به 40 ، بخار حدا،ر قدرت و 45 نیوتن متر حدا،ر گشتاور تولید کند. این باعث می شود که در مقایسه با خودروهایی مانند KTM 390 Adventure و BMW G 310 GS، دستگاه قدرتمندتری باشد. هیمالیا در شکل فعلی خود 24.3 ، بخار قدرت و 32 نیوتن متر تولید می کند. یکی دیگر از به روز رس، های کلیدی گیرب، 6 سرعته است که جایگزین واحد 5 سرعته موجود می شود.

نمای جانبی رویال انفیلد هیمالیا 450
نمای جانبی رویال انفیلد هیمالیا 450

یکی از دوچرخه‌های همه‌جانبه محبوب در کشور، رویال انفیلد هیمالیا 411 انتظار می‌رود با مدل قدرتمندتر 450 سی‌سی جایگزین شود. هیمالیا جدید قابلیت های بهتری برای کروز بزرگراهی و گشتاور اضافی برای محیط های خارج از جاده خواهد داشت. عرضه به احتمال زیاد در سال 2023 انجام خواهد شد.

مواردی مانند قفسه های چمدان جلو و عقب تا حد زیادی ی،ان خواهند بود. ممکن است تغییرات جزئی در راستای مشخصات دوچرخه وجود داشته باشد. از نظر عملکرد، قفسه‌های چمدان را می‌توان قوی‌تر کرد تا ظرفیت حمل بار را افزایش دهد. صندلی‌های اسپلیت پله‌آپ آشنا به نظر می‌رسند، ،مت دم عقب نیز آشنا است.

رویال انفیلد و MD آنها امروز یک ویدیوی جدید جالب را در حساب های اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته اند. در نگاه اول به نظر می رسد هیمالیا در جایی در منطقه لاداخ در حال عبور از رودخانه است. طولی نمی کشد که متوجه می شوید این هیمالیا نیست که در حال حاضر به فروش می رسد. اما یه چیز دیگه این ویدیو دارای شرح است – تست 1، 2، 3..

ویدئو @royalenfield pic.twitter.com/1mNE045xZl

هیمالیا 450 جدید مجهز به چنگال USD در جلو، هندلینگ و کنترل بهتری در سرعت های بالا خواهد داشت. در عقب، دوچرخه دارای سیستم تعلیق مونو شوک خواهد بود. هیمالیا 450 جدید که بر روی چرخ های 21 اینچی جلو و 17 اینچی عقب سوار می شود، از نظر ابعادی مشابه مدل فعلی خواهد بود.

در حالی که هیمالیا جدید شکل اصلی مدل قبلی خود را حفظ کرده است، تغییرات کمی وجود دارد که به دوچرخه هویت منحصر به فردی می بخشد. انتظار می رود سال آینده راه اندازی شود، اکنون به طور رسمی تیز شده است.

Royal Enfield Himalayan 450 Teased

سایر به روز رس، های کلیدی شامل ویژگی هایی مانند دریچه گاز سواری با سیم خواهد بود. دستگیره های گرمکن نیز می تواند به ،وان یک گزینه ارائه شود. این هنگام سوار شدن در مناطق سردتر مفید خواهد بود. کاربران همچنین می‌توانند از بین گزینه‌های متعدد برای فرمان و محافظ دستی انتخاب کنند. احتمالاً اولین نمایش در EICMA 2022 در نوامبر سال جاری انجام می شود، در حالی که راه اندازی می تواند در نیمه اول 2023 اتفاق بیفتد. نسخه Scram نیز در دست ساخت است.




منبع: https://www.rushlane.com/royal-enfield-himalayan-450-first-official-teaser-12433982.html

ارگونومی سواری کم و بیش ی،ان به نظر می‌رسد، حتی اگر ممکن است تغییراتی در موقعیت فرمان و پایه‌ها وجود داشته باشد. از آنجایی که یک دوچرخه همه‌جانبه است، برای طراحان ایجاد تعادل بین نیازهای کروز بزرگراهی و مسیرهای خارج از جاده کمی دشوار است. هیمالیا طی سال‌ها شاهد پیشرفت‌های مداوم بوده است و می‌توان انتظار داشت که با مدل جدید 450 سی‌سی، راحتی سواری بهتر باشد.

موتور هیمالیا 450 و مشخصات

تلاش مداوم رویال انفیلد برای بهبود محصولات خود بار دیگر با هیمالیا 450 کاملاً جدید آشکار خواهد شد.

تیزر رسمی رویال انفیلد Himalayan 450 2023
Royal Enfield Himalayan 450 2023 – Render

— RushLane (@rushlane) 22 آگوست 2022