گزینه ای برای انتخاب بین 4X4 پاره وقت یا 4X4 تمام وقت وجود دارد. گزینه های گیرب، شامل 7 سرعته دستی یا 10 سرعته اتوماتیک است. مدلهای پایه دارای چرخهای 16 اینچی با ،تیکهای 255/70R16 هستند و Raptor دارای رینگهای 17 اینچی با ،تیکهای کامیون با سایز 37×12.5 R17 است.
اولین خودروی چهار درب شاسی بلند فورد برانکو هند در کویمباتور مشاهده شد
منبع: https://www.rushlane.com/indias-first-ford-bronco-suv-4-door-s،ted-12454425.html
، سوار بر یک برانکو در حال تاختن در حالی که روی یک موستانگ در حال دویدن است. دلیل پشت آن کاملا مشخص است. یکی برای سرعت خط مستقیم و دیگری برای تحمل چیزهای خشن ساخته شده است. ،ی که در حال تاختن است بر روی درب آن پیدا می شود. وقتی صحبت از درب عقب شد، برونکو یک چرخ یدکی روی درب عقب دارد، در حالی که برونکو اسپرت آن را زیر چکمهاش قرار داده است.
همه ما آرزوی سبک زندگی آفرود را داریم، اینطور نیست؟ این غلغلک دادن بیشتر مردم در سراسر جهان است. برخی از نمادینترین آفرودهای سبک زندگی نئورترو شامل جیپ ر،ر، فورد برانکو، مرسدس بنز ک، G، لندرور دیفندر و غیره هستند.
برای شروع، این یک فورد برانکو اسپرت نیست. موردی که در هند مشاهده شد، معامله واقعی است. فورد دو نسخه از Bronco را در چمن خانگی عرضه کرد. یکی Bronco است که یک نسخه هاردکور است که با هر دو گزینه 2 در و 4 در ارائه می شود. دوم اینکه ما فورد برانکو اسپرت را داریم. این هاردکور کمتر است، سقف قابل جابجایی ندارد، زبان طراحی متفاوتی دارد و به وضوح کوچکتر است.
مدل 2 در فورد برونکو از 32295 دلار (تقریباً 26.23 لک) برای تریم پایه و مدل 4 در از 36445 دلار (تقریباً 29.6 میلیون دلار) برای تریم پایه شروع می شود. تریم Raptor با مشخصات بالا از 73780 دلار (تقریباً 59.92 میلیون روپیه) شروع می شود و فقط با نسخه 4 در ارائه می شود. مشتریان می توانند بین موتور 4 سیلندر 2.3 لیتری اکوبوست و موتور 6 سیلندر 2.7 لیتری اکوبوست انتخاب کنند.

از زمان غیبت فورد در بازار هند، شایعه شده بود که فورد خودروهای CBU مانند موستانگ Mach-E و غیره وارد می کند. تا الان محقق نشده احتمال اینکه فورد برانکو از طریق مسیر CBU به هند آورده شود بسیار اندک بود. به هر حال هندی ها را از دریافت آن منع نکرده است. ما اکنون یک فورد برانکو در خاک هند داریم. بیا یک نگاهی بیندازیم.
اولین خودروی فورد برانکو هند از دبی از طریق کارنت به خاک ما آورده می شود و به ،وان یک ماشین بدجنس در جاده های ما پیاده می شود.

اگرچه آنها یک جایگاه ویژه در نظر گرفته می شوند و به طور کلی برخلاف ،یداران وسایل نقلیه لو،، ،یداران زیادی را جذب نمی کنند. با این حال، به نظر می رسد این طاقچه سودآور است زیرا بسیار محبوب هستند و با افزودن های جدید جذابیت بیشتری به دست می آورند. در هند، ما ک، G، Defender، Wrangler و موارد دیگر را دریافت می کنیم.
اولین فورد برانکو هند
فورد برونکو اسپرت در نسخه 2 در ارائه نمی شود. آمریکایی ها آن را 2 در می نامند زیرا آنها درب عقب را مانند ما درب نمی دانند. به دلیل رنگ تیرهتر روی ،مت شیشه، نمیتوان دید که خودروی LHD یا RHD است. از دبی از طریق کارنت به هند آورده شد و در جایی در کویمباتور مشاهده شد. به دلیل وسعت عظیم آن، حضور جاده ای بسیار زیادی داشت.