هوندا یک استراتژی تهاجمی برای برقیسازی به کار گرفته است و قصد دارد تا سال 2030 30 خودروی الکتریکی را در سراسر جهان عرضه کند.

در ،مت عقب، Prologue دارای نشان هوندا با حروف سبک است. همچنین دارای نشان e: نام سری است که برای تمام خودروهای الکتریکی آینده هوندا استفاده خواهد شد. از دیگر ویژگیهای کلیدی میتوان به چراغهای عقب خطی، نوار مشکی عریض و روکش ف،ی اشاره کرد.

نمای جانبی با چرخ های بزرگ 21 اینچی و فاصله بین دو محور طول،، حس شکوهی را القا می کند. در مقایسه با هوندا CR-V جدید، فاصله بین دو محور Prologue 203 میلی متر طول و 127 میلی متر در عرض افزایش می یابد. پانلهای درها دارای انحنای صاف هستند و SUV با رنگ مشکی متضاد روکش میشود. Prologue دارای رنگ انحصاری North S،re Pearl خواهد بود که از زیبایی طبیعی مرتبط با دریاچه تاهو در کالیفرنیا الهام گرفته است.

شاسی بلند برقی هوندا پرولوگ برای اولین بار در آمریکای شمالی در سال 2024 به فروش خواهد رسید. تطبیق پذیری یکی از کلیدهای USP خواهد بود، با قابلیت هایی برای رفت و آمدهای روزمره و همچنین تعطیلات آ، هفته. هوندا اطمینان حاصل می کند که جنبه های عملکردی SUV الکتریکی Prologue با محدوده فعلی شاسی بلندهای مبتنی بر ICE برابر است.

ویژگی های هوندا پرولوگ SUeV
هوندا شاسیبلند Prologue را به،وان مدلی با «سبک نئو خشن» توصیف میکند. ایده پردازی SUV توسط تیم طراحی هوندا در LA انجام شده است. طراحی و استایل امروزی SUV با قابلیتهای SUV در محیطهای داخل جادهای و خارج از جاده مطابقت دارد. برخی از ویژگیهای کلیدی عبارتند از نوار مشکی برجسته در جلو، چراغهای جلوی LED براق، DRLهای LED نصبشده در بالا، سد بزرگ هوای مصنوعی و محفظه چراغهای مه شکن به صورت عمودی.
در حالی که جزئیات پیشرانه هوندا پرولوگ فاش نشده است، ممکن است به شورولت بلیزر EV نزدیک باشد. برد بلیزر تا 320 مایل (تقریباً 515 کیلومتر) ،ن زده می شود. حدا،ر قدرت آن 557 ، بخار است و می تواند در کمتر از 4 ث،ه به سرعت 0 تا 60 مایل در ساعت برسد. هوندا پرولوگ احتمالاً از ویژگیهای کمک ایمنی مانند ترمز اضطراری خودکار، ترمز عابر پیاده جلو، کمک حفظ خطوط با هشدار ،وج از خط، هشدار برخورد از جلو و نور بالای خودکار بهره میبرد.

هوندا پرولوگ با 4876.8 میلیمتر طول، 1988.82 میلیمتر عرض و 1643.38 میلیمتر ارتفاع، فضای کافی برای ایجاد احساس در خانه به مسافران خواهد داشت. فضای داخلی دارای تم منحصر به فرد زغالی و خا،تری روشن است که از تصویر برف تازه روی کوه ها الهام گرفته شده است. داشبورد بی عیب و نقص به نظر می رسد و دارای یک کنسول ابزار تمام دیجیتال 11 اینچی و یک سیستم سرگرمی اطلاعاتی با صفحه نمایش لمسی 11.3 اینچی است.
محدوده هوندا پرولوگ، مشخصات
تا سال 2030، هوندا برنامه هایی برای دستیابی به حجم فروش جه، EV 2 میلیون دستگاه دارد. در آمریکای شمالی، هوندا قصد دارد تا سال 2040 به فروش 100% خودروهای بدون آلایندگی دست یابد. طی 10 سال آینده، هوندا 5 تریلیون ین را برای برق رس، و فناوری های نرم افزاری مرتبط هزینه خواهد کرد.
منبع: https://www.rushlane.com/،ndas-first-electric-suv-makes-global-debut-ahead-of-launch-12451149.html
هوندا به ،وان بخشی از فشار الکتریکی خود، اولین شاسی بلند کاملاً الکتریکی خود را با نام Prologue رونمایی کرد. این با همکاری جنرال موتورز توسعه یافته است. Prologue از پلتفرم Ultium جنرال موتورز استفاده میکند که میتوان آن را با سایر SUVهای الکتریکی مانند شورولت بلیزر، کادیلاک لیریک و جیامسی هامر نیز مشاهده کرد.