دوچرخه 350 سی سی جدید Hero-Harley در حال حاضر در مرحله توسعه پیشرفته است. محصول جدید باید واقعاً خوب باشد، زیرا تقریباً غیرممکن بوده است که پیروان فرقهای و محبوبیت دوچرخههای رویال انفیلد را کاهش دهیم. پلاک نام هارلی می تواند یک عامل سودمند باشد، اما هنوز برای پیش بینی در مورد واکنش مصرف کنندگان به دوچرخه 350 سی سی Hero-Harley خیلی زود است.
در حالی که نسخه پر شده رقبایی مانند TVS Apache RR310 و BMW G310RR را هدف قرار خواهد داد، ADV با KTM 390 Adventure، Yezdi Adventure، Royal Enfield Himalayan و BMW G310GS بوق خواهد زد. انتظار می رود سال آینده عرضه شود.
اولین دوچرخه هیرو-هارلی که انتظار می رود تا مارس 2024 در نمایشگاه ها در دسترس باشد، رویال انفیلد را در بخش 350 سی سی به چالش خواهد کشید.
همین چند سال پیش، گزینه های موجود در بخش 350 سی سی تا حد زیادی به دوچرخه های رویال انفیلد محدود می شد. این فضا با عرضه محصولات جدید هوندا، جاوا، یزدی، کی وی و اخیراً QJ موتور بسیار رقابتی تر شده است. موضوع دیگری است که رویال انفیلد همچنان با سهم بازار بیش از 80 درصد به تسلط خود ادامه می دهد. در آینده، تولیدکنندگان OEM مانند Triumph و Bajaj نیز انتظار میرود محصولات مربوطه خود را در بخش 350 سیسی عرضه کنند.
قهرمان دوچرخه های آینده
Hero همچنین تمرکز خود را در فضای EV افزایش می دهد. اولین اسکوتر برقی ویدا برای فروش در دهلی، بنگالورو و جیپور موجود است. شهرهای بیشتری به صورت مرحله ای تحت پوشش قرار خواهند گرفت. Hero همچنین در حال توسعه یک موتور سیکلت الکتریکی با همکاری Zero Motorcycles مستقر در کالیفرنیا (ایالات متحده آمریکا) است. Hero تا 60 میلیون دلار در Zero Motorcycles سرمایه گذاری خواهد کرد که برای توسعه موتورسیکلت های الکتریکی استفاده می شود. Hero همکاری های مشابهی با Ather Energy و Gogoro نیز دارد.
منبع: https://www.rushlane.com/first-hero-harley-motorcycle-to-launch-in-2024-12453489.html
در حال حاضر جزئیات زیادی در مورد دوچرخه 350 سی سی Hero-Harley در دسترس نیست. انتظار می رود که نمای یکپارچهسازی با سیستمعامل و زیبایی شناسی طراحی امضای هارلی داشته باشد. برای اطمینان از اینکه به ،وان یک محصول ارزان قیمت هارلی شناخته نمی شود، دوچرخه جدید از طریق شبکه نمایندگی هارلی فروخته می شود. دوچرخه جدید 350 سی سی تاریخ می آفریند، زیرا نشان دهنده ورود مجدد هارلی به بخش موتورسیکلت های میان وزن است. همانطور که ممکن است به یاد بیاورید، هارلی خیابان 750 و خیابان راد 750 را در سال 2021 متوقف کرده بود.
مشارکت Hero-Harley همچنین مست،م توسعه موتورسیکلت های کاملاً جدید است. اولین محصول جدید توسط نیرانجان گوپتا، مدیر مالی Hero MotoCorp تایید شده است. Hero-Harley همراه با محصولات انبوه، بخش ممتاز را نیز هدف قرار خواهد داد. یک پلتفرم کاملاً جدید نیز با همکاری هارلی در حال توسعه است.
موتور سیکلت اول هیرو هارلی – دوچرخه جدید 350 سی سی
به غیر از دوچرخه جدید 350 سی سی، هیرو همچنین در تلاش است تا مجموعه خود را گسترش دهد. در میان مورد انتظارترین ها، Xpulse 400 و Xtreme 400S هستند که در اوایل سال جاری در تست های جاده ای مشاهده شدند. این دوچرخه های جدید می توانند به یک موتور 421 سی سی مجهز شوند که حدا،ر قدرتی در حدود 40 ، بخار تولید می کند.
تصمیم هارلی دیویدسون برای ،وج از بازار هند به یک فرصت برای Hero MotoCorp تبدیل شده است. طبق همکاری آنها، Hero فروش و خدمات دوچرخه های هارلی دیویدسون را در سراسر کشور انجام می دهد. Hero همچنین توسعه شبکه نمایندگی های هارلی را مدیریت می کند.