همین چند سال پیش، گزینه های موجود در بخش 350 سی سی تا حد زیادی به دوچرخه های رویال انفیلد محدود می شد. این فضا با عرضه محصولات جدید هوندا، جاوا، یزدی، کی وی و اخیراً QJ موتور بسیار رقابتی تر شده است. موضوع دیگری است که رویال انفیلد همچنان با سهم بازار بیش از 80 درصد به تسلط خود ادامه می دهد. در آینده، تولیدکنندگان OEM مانند Triumph و Bajaj نیز انتظار میرود محصولات مربوطه خود را در بخش 350 سیسی عرضه کنند.
قهرمان دوچرخه های آینده
تصمیم هارلی دیویدسون برای ،وج از بازار هند به یک فرصت برای Hero MotoCorp تبدیل شده است. طبق همکاری آنها، Hero فروش و خدمات دوچرخه های هارلی دیویدسون را در سراسر کشور انجام می دهد. Hero همچنین توسعه شبکه نمایندگی های هارلی را مدیریت می کند.
در حال حاضر جزئیات زیادی در مورد دوچرخه 350 سی سی Hero-Harley در دسترس نیست. انتظار می رود که نمای یکپارچهسازی با سیستمعامل و زیبایی شناسی طراحی امضای هارلی داشته باشد. برای اطمینان از اینکه به ،وان یک محصول ارزان قیمت هارلی شناخته نمی شود، دوچرخه جدید از طریق شبکه نمایندگی هارلی فروخته می شود. دوچرخه جدید 350 سی سی تاریخ می آفریند، زیرا نشان دهنده ورود مجدد هارلی به بخش موتورسیکلت های میان وزن است. همانطور که ممکن است به یاد بیاورید، هارلی خیابان 750 و خیابان راد 750 را در سال 2021 متوقف کرده بود.

مشارکت Hero-Harley همچنین مست،م توسعه موتورسیکلت های کاملاً جدید است. اولین محصول جدید توسط نیرانجان گوپتا، مدیر مالی Hero MotoCorp تایید شده است. Hero-Harley همراه با محصولات انبوه، بخش ممتاز را نیز هدف قرار خواهد داد. یک پلتفرم کاملاً جدید نیز با همکاری هارلی در حال توسعه است.
موتور سیکلت اول هیرو هارلی – دوچرخه جدید 350 سی سی
Hero همچنین تمرکز خود را در فضای EV افزایش می دهد. اولین اسکوتر برقی ویدا برای فروش در دهلی، بنگالورو و جیپور موجود است. شهرهای بیشتری به صورت مرحله ای تحت پوشش قرار خواهند گرفت. Hero همچنین در حال توسعه یک موتور سیکلت الکتریکی با همکاری Zero Motorcycles مستقر در کالیفرنیا (ایالات متحده آمریکا) است. Hero تا 60 میلیون دلار در Zero Motorcycles سرمایه گذاری خواهد کرد که برای توسعه موتورسیکلت های الکتریکی استفاده می شود. Hero همکاری های مشابهی با Ather Energy و Gogoro نیز دارد.