اگر ،ی حضور ذهنی دارد، باید از افسر بپرسد که به طور خاص ادعا میشود که شما کجا سرعت گرفتهاید و چگونه سرعت شما را ارزیابی کردهاند.
به طور کلی، چهار روش وجود دارد که توسط آن افسران پلیس سرعت را ارزیابی میکنند (در حال حاضر به استثنای دوربینهای سرعت ثابت و متحرک)، که در اینجا به ترتیب دقت نزولی فهرست شدهاند:
- LiDAR که یک پرتو لیزر را پرتاب می کند و توسط افسر به سمت یک هدف خاص مشخص می شود.
- رادار داخل خودرو متصل به ماشین پلیس که از طریق پرتو داپ، عمل می کند
- سرعت چک، که یک افسر پلیس شما را تعقیب می کند و با استفاده از سرعت سنج خود سرعت شما را ارزیابی می کند، که اساسا سرعت آنها را نشان می دهد و ممکن است مال شما نباشد.
- ،ن افسر پلیس، که بر اساس شواهدی است که یک افسر پلیس ارائه می دهد مبنی بر اینکه به نظر آنها شما با سرعت خاصی حرکت می کنید. در این مورد هیچ اندازه گیری عینی سرعت شما وجود ندارد.
مقاله ای که نوشته شده است فقط برای اطلاع و علاقه شما است و فقط بر اساس قانون نیو ساوت و، است. در نظر گرفته شده است که جامع باشد، و به ،وان مشاوره حقوقی به حساب نمی آید و نباید به آن استناد کرد.
لطفاً توجه داشته باشید که هر موردی متفاوت است و مواردی که من مطرح میکنم ممکن است مربوط به شرایط شما نباشد، اما ممکن است کاربرد کلی داشته باشد و شما باید به دنبال مشاوره خاص متن، با شرایط خود باشید. همچنین اگر گیج شده باشد یا توضیح بخواهم با کمال میل با هر ،ی تلفنی صحبت خواهم کرد.
اغلب، زم، که آزمایش به پایان میرسد، از زم، که آنها به جاده میروند یا زم، که چراغهای خود را در صورت روبهروی شما روشن میکنند، یا اگر سرعت و مسافت در LiDAR به شما نشان داده میشود، تقریباً کار میکنیم.
برای شما مفید است که با تلفن خود از محل وقوع حادثه و در صورت داشتن ظرفیت ناوبری ماهواره ای یا تلفن خود، از طول جغرافیایی و عرض جغرافیایی دقیق ع، بگیرید.
باز هم از آن نقطه نظر ع، بگیرید. به هر چیزی که ممکن است مانع دید افسر در ردیابی وسیله نقلیه شما شده باشد، توجه کنید.
شما عموماً تمام حقایق کنار جاده را نمی د،د، پس چرا روی یک مین احتمالی قدم بگذارید؟