به نظر می رسد بسیاری از ،اصر طراحی هارلی دیویدسون X350 از XR1200 الهام گرفته شده است. به خصوص در زیر فریم عقب که حال و هوای دوچرخه های ژاپنی دهه 90 را به نمایش می گذارد. حفاظهای متضاد رنگآمیزی نارنجی در جلو و عقب، محافظت و لذت زیادی را ارائه میدهند، در حالی که چراغهای جلوی گرد و ORVM حس دوچرخه ک،یک را ایجاد میکنند.
در تلاش برای ایجاد موتورسیکلت های ارزان قیمت و مقیاس پذیر، به نظر می رسد هارلی دیویدسون برخی از ویژگی های خود را با X350 از دست داده است. ما در مورد صدای موتور V-Twin و نرمی درایوهای تسمه صحبت می کنیم که هر دو مورد انتظار هارلی دیویدسون هستند. موتورسیکلت های جدید تولید شده با QJ دارای موتورهای دوقلوی موازی با درایو زنجیر هستند.
درایو تسمه ای دوقلو V-twin و درایو نرم و بدون ،زش مطمئناً با هارلی دیویدسون X350 آینده از دست خواهد رفت.

موتورسیکلت های X350 و X500 با QJMotor توسعه یافتند. در واقع، این موتورسیکلت های جدید در چین توسط QJ تولید و به سراسر جهان ارسال خواهند شد. در میان این دو، تنها X350 با قیمت اولیه 33388 یوان به بازار عرضه شده است که به نظر می رسد حدود روپیه است. 3.93 میلیون اولین واحدها در حال حاضر به نمایندگی ها رسیده اند. در زیر یکی از اولین ویدیوهایی است که بایت صوتی اگزوز جدید هارلی X350 و همچنین صدای چرخش موتور را به ما می دهد.
برای مدت طول،، هارلی دیویدسون برتری خود را در چمدان ها، هلی کوپترها و رزمناوهای با ظرفیت بزرگ داشت. هدف این شرکت تنوع بخشیدن به مجموعه خود و گسترش دامنه دسترسی به مخاطب، است که ترجیح می دهند چیزی اسپرت و ارزان تر ب،ند. مشارکت با OEM های کلیدی که در بازارهای استراتژیک منطقی تنظیم شده اند، نحوه رسیدن هارلی دیویدسون به این هدف است.
هارلی دیویدسون X350 اگزوز نوت – رامبل جدید در شهر
این شرکت احتمالاً این موتورسیکلت را به شدت تهاجمی هل می دهد. طرحهای جذاب EMI و با پیشپرداخت من، ۸۸۸۸ یوان (۱ میلیون روپیه)، همین موضوع را نشان میدهد. با قیمتهای تهاجمی مانند این، ما انتظار داریم که هارلی دیویدسون به زودی به هند برسد تا با تسلط رویال انفیلد در فضای میانوزن رقابت کند. راه اندازی هند هنوز اعلام نشده است، اما با توجه به همکاری با Hero MotorCorp، هارلی دیویدسون ممکن است از شبکه فروش گسترده دومی برای ارائه X350 و X500 در هند استفاده کند.
منبع: https://www.rushlane.com/harley-davidson-x350-exhaust-note-350cc-engine-revving-sound-12463263.html
ما هنوز مطمئن نیستیم که چرا هارلی دیویدسون دوقلو موازی با X350 را به جای V-Twin ساخته شده توسط QJ، که با QJ300 یا Keeway Benda V302 ارائه می شود، انتخاب کرد. به این ترتیب، هارلی میتوانست یک درایو V-twin و تسمه نیز ارائه دهد و تعمیر و نگهداری و ارتعاشات را کاهش دهد. چیزی که در عوض به دست می آوریم، یک موتور دوقلوی موازی 353 سی سی با 34 ، بخار قدرت است.

سایر ،اصر عبارتند از چراغهای جلو LED، یک اسپیدوی نیمه دیجیتال گرد، یک فرمان صاف و غیره. قطعات شامل دوشاخههای جلوی USD، تعلیق تکسوک عقب یکطرفه است که ما را به یاد کاوازاکی ER6N، رینگهای آلیاژی، دیسکهای گلبرگ دوتایی در جلو و یک دیسک تکی در عقب و خنککننده مایع در کنار پوششهای م،ن میاندازد.
هارلی دیویدسون X350 – اندازه و ویژگی ها
از نظر ابعادی، 2110 میلی متر طول، 785 میلی متر عرض، 1110 میلی متر ارتفاع و فاصله بین دو محور 1410 میلی متر است. وزن پایه 195 کیلوگرم است، در حالی که وزن ناخالص 255 کیلوگرم است. ،تیک جلو 120/70Z R17 است، در حالی که عقب یک ،تیک پهن 160/60Z R17 است. اگزوز زیر شکم نیز مرتب به نظر می رسد. ABS استاندارد است.