این آئودی TT RS تنظیم شده ثابت می کند AWD همیشه در مسابقات درگ بهتر است

منبع: رسماً گاز گرفت


منبع: https://www.tops،d.com/cars/car-news/this-tuned-audi-tt-rs-proves-awd-is-always-better-in-drag-races-ar197613.html

TT RS از سال 1998 وارد بازار شده است و با قیمت پایه 73200 دلاری، اگر می خواهید عملکرد آئودی را بدون سرمایه گذاری روی R8 150000 دلاری تجربه کنید، یک خودروی اسپرت عالی است. اما مانند سایر کوپه های دو در، سزاوار توجه بیشتری نسبت به دنیای SUV های عملکردی است. به طور پیش فرض، این ماشین چشم نواز از یک موتور 2.5 لیتری تک توربو پنج خطی استفاده می کند، همان موتوری که در سدان RS3 وجود دارد. با این حال، ارقام قدرت برای یک کوپه دو در آلم، من، است، اما بهترین نیست، زیرا مدل پایه BMW M4 حدود 1000 دلار ارزان‌تر است اما بیش از 470 پونی دارد. مدل پنج خطی 473 ، بخار قدرت و 406 پوند فوت گشتاور دارد و تمام قدرت آن از طریق یک DCT هفت سرعته به هر چهار چرخ ارسال می شود. اما ما در اینجا به جز سهام صحبت می کنیم، بنابراین REPerformance این تکرار TT RS را ساخته است و Ecotune ECU را تنظیم کرده است. اولی یک هد سفارشی، یک کیت توربوی دقیق Nortech 7675، یک منیفولد ورودی Don Octane، یک LSD جلو از Wavetrac و یک کلاچ DCT HD1100NM اضافه کرده است. با تمام این تغییرات، TT RS اکنون 922 ، بخار قدرت تولید می کند که تقریباً سه برابر ارقام موجود است.

این آئودی TT RS تنظیم شده ثابت می کند AWD همیشه در مسابقات درگ بهتر است - تصویر 1101324

این آئودی TT RS تنظیم شده ثابت می کند AWD همیشه در مسابقات درگ بهتر است - تصویر 1101326

922 ، بخار TT RS با موتور ساخته شده در مقابل مک لارن 720S تیونینگ شده با 1000 ، بخار

بر روی کاغذ، 720S قدرتمندتر از TT RS است و تفاوت 78 ،ی را می توان در هنگام اجرای دو اتومبیل در مسابقات نورد مشاهده کرد. با این حال، جدا از ارقام قدرت بالاتر، 720S چند مزیت نسبت به TT RS دارد، مانند وزن کمتر بدنه و طراحی آیرودینامیک تر. دو عامل اخیر می توانند فاصله بین TT RS سریع تاول زده و 720S را هنگام دویدن های ایستاده یک چهارم مایلی کاهش دهند. اما، هشدار اسپوی،، هیچ یک از خودروها در اینجا برنده واضحی نیستند. با سیستم AWD و قدرت 922 ، بخار، TT RS یک دونده فوق‌العاده است و هر ابرخودروی دیفرانسیل عقب باید در شتاب خط مستقیم با آن هماهنگ شود.

طرف دیگر پیست دارای مک لارن 720S است، یک ابرخودروی سبک وزن با قابلیت های هندلینگ عالی و عملکرد عالی. شاسی مونوکوک فیبر کربنی زیربنای 720S است و از یک مرسدس AMG 4.0 لیتری توئین توربو V-8 نیرو می گیرد. 720S که در سال 2017 عرضه شد، خیره کننده است و راه اندازی آن یک مشکل مستقیم برای فراری 488 Pista بود. یک 720S معمولی با تنظیم موتور صفر، 710 ، بخار قدرت و 568 پوند فوت گشتاور را از طریق چرخ های عقب منتقل می کند. اما یکی برای مسابقه درگ تنظیم شده است و 1000 ، بخار قدرت تولید می کند. این امر توسط M-Engineering و MSL Performance امکان پذیر شده است. این تغییرات شامل لوله‌های پایین U،tanium Inconel، اگزوز تیت،وم U،tanium و تنظیم ECU M-Engineering Stage 2+ است. در مقایسه با TT RS، پیشرفت‌ها چندان قابل توجه نیستند و تنظیمات دیفرانسیل عقب ممکن است عملکرد 720S را در هنگام عرضه از حالت س، مختل کند.

به نظر شما چه ،ی پیروز خواهد شد؟

این آئودی TT RS تنظیم شده ثابت می کند AWD همیشه در مسابقات درگ بهتر است - تصویر 1101323