نوشا اشاره می کند که این فقط برای او یک روپیه هزینه داشته است. 40000 برای ساخت اولین نمونه اولیه خود. از آنجایی که انتخاب های بد زیادی در مورد این نمونه اولیه وجود داشت، او اشاره می کند که اگر مجبور شود دوباره این کار را انجام دهد و آن را بفروشد، فقط یک روپیه هزینه دارد. فقط 35000 او همچنین ادعا می کند که سفارش های متعددی از سراسر کشور و حتی خارج از کشور وجود داشته است. او مایل است در آینده ترمزهای احیا کننده را به آن اضافه کند.

به همان اندازه که عجیب به نظر می رسد، توزیع وزن در این طراحی وحشتناک خواهد بود زیرا تمام جرم آن در بالا قرار دارد. من خودروهای برقی را از پایه در کارگاه های وسایل نقلیه الکتریکی و هیب، ساخته ام زیرا مهندس خودرو هستم. من خیلی کارها را متفاوت انجام می دادم. اما فقط من هستم. شما چی فکر میکنید؟ آیا این اسکوتر برقی عجیب و غریب را می ،ید؟
به نظر می رسد سایر اجزای قاب نیز ضایعات ف،ی باشند. اگرچه ناوشا میگوید همه چیز از ضایعات است، اما به نظر میرسد که موتور توپی، باتری و کنترلکننده از یک EV متفاوت تهیه شدهاند. اجزای سیستم تعلیق نیز ممکن است از سایر اسکوترهای برقی بلند شوند. اندازه چرخ ها احتمالاً 10 اینچ است که به طور گسترده در دسترس است.
با این حال یک چیز باقی می ماند و بسیار ستودنی است. این از مواد ضایعاتی ساخته شده است. و به همین دلیل، به پسر کمک کنید تا از مواد زائد به خوبی استفاده کند و یک نمونه اولیه کار جمع کند. توجه: این محصول نهایی نیست و در فروش نیست.