این برند می‌گوید: «چری جدید» باید به وضعیت امروز هیوندای نگاه کرد

اما چری “جدید” ظاهراً به دنبال – وام گرفتن عبارتی است که من در یک داستان اخیر ابداع کردم – مردان سیاه پوش خاطرات برند موجود با رگباری از محصولات جدید، با تکنولوژی بالاتر، و به طور واضح ایمن تر.

  • این برند می‌گوید: «چری جدید» باید به وضعیت امروز هیوندای نگاه کرد

او با اشاره به میراث برند کره ج،ی گفت: “آنها می توانند، اما من آنها را نیز به چالش می کشم تا آن را با هیوندای قدیمی نیز مقایسه کنند.”

برای زمینه، زم، که چری در ابتدا راه اندازی شد، دارای یک طرح استاندارد صنعتی 3 ساله/100000 کیلومتری بود.

خودروهای ما خودروهایی هستند که برای سال 2023 و پس از آن ساخته شده اند. Omoda 5 یک محصول کاملاً جدید است، بنابراین این محصولی نیست که در هیچ جای دیگری در بازار وجود داشته باشد. ما یک محصول بازیافتی نمی آوریم. آقای کورتیس گفت: ما یک خودروی کاملاً جدید با جدیدترین فناوری و ویژگی‌های ایمنی و خودرویی که از نظر قوای محرکه ناشناس است، وارد می‌کنیم. “این بخش واقعاً مهمی از استراتژی ما است.”

  • این برند می‌گوید: «چری جدید» باید به وضعیت امروز هیوندای نگاه کرد
    چری اومودا 5
  • این برند می‌گوید: «چری جدید» باید به وضعیت امروز هیوندای نگاه کرد

ما در واقع یک نمونه اولیه اینجا در استرالیا داشته ایم که در حال رانندگی در اطراف است، زیرا من دقیقاً به همین دلیل به ژوئن فکر می کنم. تا مطمئن شوید که وسیله نقلیه برای بازار محلی کالیبره شده است. نمی توانم به طور خاص بگویم چه چیزی اصلاح یا تغییر کرده است – اما این بخش اساسی از فرآیند توسعه است که ما برای اطمینان از من، بودن محصولاتمان برای بازار طی می کنیم.

علاوه بر این، آقای کرتیس اظهار داشت که این برند قصد دارد یک طرح گارانتی پیشرو در صنعت ارائه دهد و ضمانت هفت ساله ارائه شده توسط مدل‌های کیا، ام جی، سانگ یانگ و GWM هاوال را اساساً باید در ذهن مصرف‌کنندگان مورد توجه قرار دهد. .

او گفت: “ما قصد داریم بهترین در بازار باشیم – این جایی است که در مقابل معیار قرار می گیریم.” «حداقل باید هفت باشد [years of warranty] – شما به رقبا نگاه کنید، باید حداقل هفت باشد.

ممکن است تغییرات دیگری نیز در این خودرو وجود داشته باشد تا مطابق با سلیقه و ترجیحات خاص رانندگان استرالیایی باشد – نکته دیگری برای برندهای کره ج،ی، در آنجا، زیرا کیا و هیوندای هر دو آن را به ،وان یکی از ملاحظات توسعه کلیدی برای مدل‌های جدید تبدیل کرده‌اند. برای اوز نیز – اما آقای کرتیس تمایلی به اظهار نظر در مورد جزئیات ندارد.

جیمز کورتیس، مدیر بازاریابی چری استرالیا، می‌گوید که مردم آزادند در نظر داشته باشند که برند کجا بوده و در زمان راه‌اندازی آن کجا خواهد بود، و ملاحظات زمینه‌ای جالبی را ارائه کرد.

برند خودروی چینی ورودی – یا برگشتی – چریمی گوید مشتریان می توانند با خیال راحت به میراث برند نگاه کنند، اما اصرار دارد که امروز یک موجودیت کاملاً متفاوت است.

“این یکی از چیزهای کلیدی است که خودروها پیشرفته تر می شوند، ما باید مطمئن شویم که این ویژگی های پیشرفته در یک محیط عملی کار می کنند. ما تلاش زیادی برای کالیبره ، مواردی مانند نظارت بر نقاط کور، ویژگی‌های کمکی حفظ مسیر انجام می‌دهیم. هر کاری که با دوربین ها و سنسورها انجام شود تا اطمینان حاصل شود که شرایط جاده استرالیا و وسایل نقلیه ای که ما ارائه می دهیم، به روشی که در نظر گرفته شده است، کار می کنند.

  • این برند می‌گوید: «چری جدید» باید به وضعیت امروز هیوندای نگاه کرد

برای ناآگاهان، چری برای اولین بار در سال 2011 توسط یک واردکننده مستقل، Ateco Automotive در استرالیا عرضه شد. تحت آن سرپرستی، شرکت J3 هاچ بک، J11 SUV جمع و جور، و خودروی شهری J1 را عرضه کرد که در آن زمان مقرون به صرفه ترین خودروی کشور با 9990 دلار رانندگی بود.

تاریخچه آن کمی طول،‌تر است، و مسلماً کمتر با رسوایی مواجه شده است، اما مسلماً به دلیل وجود برخی علامت‌های سوال در مورد کیفیت، در روزهای اولیه آن یک مفهوم منفی گسترده به این برند متصل شده بود.

او با اشاره به داستان اخیر منتشر شده در این مورد گفت: “در جاده ها متمایز خواهد شد… رنگ ها کاملاً متمایز از تیره تا روشن هستند و این به افراد امکان می دهد ماشین را مطابق با نیازهای خود شخصی سازی کنند.” CarExpert و این واقعیت که ماشین در بزرگراه سیدنی چشم خواننده ای را به خود جلب کرد.

“Omoda 5 وسیله نقلیه پرتاب ما است، یک SUV کوچک – یا چیزی که شما قطعاً آن را “کراس اوور” می نامید. چند تصویری که تا کنون منتشر کرده‌ایم – می‌تو،د از وب‌سایت ما دیدن کنید که خودرو را در هفت رنگ مختلف دارد. این زبان طراحی واقعاً زیبا، طراحی بسیار تهاجمی دارد.»

آقای کورتیس همچنین گفت که داشتن امتیاز ایمنی استاندارد – Omoda 5 در دسامبر 2022 موفق به دریافت امتیاز پنج ستاره Euro NCAP شد – برای مشتریان بالقوه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

گمان می‌رود خودرویی که در سیدنی مشاهده شد، برای تنظیم محلی سیستم‌های ایمنی پیشرفته مورد ارزیابی قرار گرفت و آقای کورتیس گفت که در حالی که داشتن این فناوری یک چیز است، اطمینان از اینکه برای مصرف‌کننده خوب کار می‌کند، به‌کلی ملاحظات دیگری است.

با این حال، این برند دوام نیاورد و در سال 2015 پس از تعدادی رتبه بندی ایمنی سخت و فراخوان برای قطعات مرتبط با آزبست کنار رفت.

Omoda 5 اولین مدلی خواهد بود که در استرالیا تحت ساختار تجاری جدید چری، که یک شرکت تابعه است، فروخته می شود. به این م،ی که خود چری کنترل سرنوشت برند را به صورت محلی در دست دارد، نه یک اپراتور شخص ثالث با در نظر گرفتن منافع آنها.

بیشتر: “هفت سال گارانتی کافی نیست!” – چری با هدف پوشش پیشرو در صنعت

  • این برند می‌گوید: «چری جدید» باید به وضعیت امروز هیوندای نگاه کرد
    چری تیگو 9




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/the-new-chery-s،uld-be-looked-at-،w-hyundai-is-today-،nd-says