این جیپ Trackhawk دارای قدرت Chiron است و به سوپراسپرت ها کابوس می دهد
به طور معمول، این پروژه ای است که هنوز تمام نشده است. مالک فکر میکند که میتواند حتی سریعتر باشد، زیرا در حال حاضر نقشه خیابان را اجرا میکند و نه یک نقشه مسابقه رادیکالتر. قدرت توقف به مجموعه ای از ترمزهای برمبو سپرده شده است. جیپ Trackhawk اصلاح شده مطمئناً صداهای من،ی را ایجاد می کند. این به اندازه کافی سریع است که می تواند یک موشک خمیده را در یک چهارم مایل ش،ت دهد و همچنان فضای داخلی کاملی دارد (نوعی)، که از نظر فنی، آن را به یک خودروی خانوادگی بسیار سریع تبدیل می کند که سطوح قدرت بوگاتی شیرون را دارد. با توجه به اینکه Hurricane inline-six به آرامی راه خود را به سمت موتورهای مدلهای Stellantis میپیچد، این سوال پیش میآید که آیا موتور جدید توئین توربو میتواند جایگزین V-8 Hemi قدیمی شود؟
اگر از طرفداران MOPAR هستید، ممکن است تصمیم مالک برای تعویض سوپرشارژر 2.4 لیتری با یک راه اندازی توربو دوقلو کمی عجیب باشد. در حالی که شراب نمادین سوپرشارژر از بین رفته است، تنظیمات توربو دوقلو با مجموعه ای از صداهای عالی منهای جلوه ،ی همراه است. خارج از جعبه، Trackhawk سریعتر از آن چیزی است که همیشه نیاز دارند. Trackhawk با قدرت 707 ، بخار (527 کیلووات) و 645 پوند فوت (875 نیوتن متر)، سرعت 0 تا 60 مایل در ساعت (97 کیلومتر در ساعت) 3.5 ث،ه را مدیریت می کند و حدا،ر سرعت آن 180 مایل در ساعت (290 کیلومتر در ساعت) است. .
این دوچرخه مزیت آیرودینامیکی آشکاری دارد و همچنین وزن خیس آن تنها 434 پوند (197 کیلوگرم) است که تقریباً 12 برابر سبک تر از جیپ است. با این حال، جیپ به لطف سیستم چهار چرخ متحرک و گیرب، هشت سرعته اتوماتیک کاملاً ساخته شده، هشت برابر قدرت بیشتر و گشتاور و کشش بیپای، دارد. راه حل های محرکه ناب.
TRC Invitational جایی است که این Jeep Trackhawk تغییر یافته نشان می دهد که چه چیزی دارد. وزن 5400 پوندی (2450 کیلوگرم) و شکل آجر مانند یک نقطه ضعف آشکار است، به خصوص در مقایسه با رقیب خود، که یک موتورسیکلت BMW S1000RR است. موشک کروچ باواریایی دارای یک موتور چهار خطی 999 سی سی است که 205 ، بخار (151 کیلووات) در 13000 دور در دقیقه و 83 پوند فوت (113 نیوتن متر) در 11000 RPM تولید می کند.
چرخهای پنج پره، چرخهای Weld و ،تیکهای میکی تام، نشان میدهند که این جیپ احتمالاً هرگز در طول عمر قابل پیشبینی خود جاده خاکی نخواهد دید. جایگاه پایینتر و افزودههای فیبر کربنی مانند اسپلیتر جلو، اسپوی، عقب و کاپوت جلو، گرند چروکی را از ریشههای اجدادی خود دورتر میکند. سایر مدهای ضروری برای این ساخت ، بخار بالا عبارتند از تقویت کننده، ا،ل عقب نه اینچی، میل محرک فیبر کربنی، جعبه انتقال داخلی، انژکتورهای بزرگتر، این،و،های ارتقا یافته و حتی حذف کننده صندلی عقب.
البته بزرگترین شاهکار گرند چروکی موتور آن است. هلکت V-8 6.2 لیتری توسط اصلاح شده است عملکرد EMP و اکنون 411 اینچ مکعب (673 لیتر) حجم دارد. موتور به طور کامل ساخته شده است و دارای یک راه اندازی توربو دوقلو سفارشی، متشکل از دو توربو دقیق 68 میلی متری است که در پایین پنهان شده اند. مالک میافزاید: «وقتی میخواهید روی آنها کار کنید، آنها نیز پنهان هستند».
یک اصلاح بحث برانگیز که برای بهتر شدن است
این نمونه اصلاح شده، همانطور که از ویدیو می تو،د متوجه شوید، یک چهارم مایل را به روشی تحت زمان 11.7 ث،ه و سرعت تله 116 مایل در ساعت (187 کیلومتر در ساعت) مدل استوک مدیریت می کند. راهاندازی توربوی دوقلو نه تنها برای قدرت بالا بهتر است، بلکه در این مورد خاص، 25 Psi (1.7 بار) کار میکند که بیش از دو برابر تقویت 11.6 psi (0.8 بار) موتور Hellcat است.
شیاطین مد
ساخت کیس برای یک غول 5400 پوندی روی نوار درگ
زم، که Dodge Demon به بازار آمد، ویژگی های جالب بسیاری را به همراه داشت. ما چیزهای واضحی مانند قابلیتهای چرخدار خارج از جعبه یا زمان 9.65 ث،ه یک چهارم مایل را ذکر نمیکنیم، زیرا مطمئن هستم که اینها حقایقی هستند که شما به خوبی با آنها آشنا هستید. با این حال، این Trackhawk دارای یک اصلاح است که در Demon استاندارد است. تهویه مطبوع را می توان برای خنک ، هوای وارد شده به داخل موتور به جای خنک ، فضای داخلی خودرو استفاده کرد. این Jeep Trackhawk دارای یک حالت مشابه است که به سیستم تهویه مطبوع اجازه می دهد تا فضای داخلی را دور بزند و در عوض موتور را خنک کند.