نمونه خیره کننده 1970 این افسانه آمریکایی اکنون در Bring a Trailer در حراجی است. با استفاده از رنگ غیرقابل انکار و کمیاب “Grabber Green”، عاشق شدیم. این نمونه 7000 مایلی آنقدر تمیز است که ممکن است در نمایشگاه فورد نیز باشد. مالک فعلی خودرو را بازسازی کرده است تا آن را در بالاترین کیفیت نگه دارد. جزئیات دقیق بیشماری وجود دارد تا ماشین را تا حد ممکن در دوره زم، صحیح نگه دارد.
ریشه های رقابت فورد در مقابل شورت
به دلیل قو،ن همسان سازی برای ما خوش شانس بود، آنها مجبور شدند انواع جاده ای ماشین مسابقه را بفروشند. Boss 302 Mustang با داشتن موتور 302 V-8 که اکنون یک واحد برنده قهرم، بود، یک بسته با کارایی بالا بود.
رنگ Grabber Green در اوایل دهه 2000 بازسازی شد. نوارهای مسابقه ای نمادین سیاه و سفید “چوب هاکی” نیز بازسازی شده است. Boss 302 مدل 1970 در رنگهای Grabber یکی از بهترین موستانگهای کارخانهای در تمام دوران است.
با این حال، برخی از اضافات مدرن وجود دارد که صاحبان بالقوه از آنها قدرد، خواهند کرد. این شامل ترمزهای دیسکی چهار چرخ و چرخهای مسابقه آمریکایی 17 اینچی است. این مثال شامل پنجرههای اختیاری پنجره عقب و شیفتر هرست است. حتی با یک موتور اضافی Boss 302 V-8 برای مالک جدید ارائه می شود.
در نتیجه قو،ن، فورد اولین موتور Boss 302 5.0 لیتری V-8 را برای استفاده انحصاری در موستانگ مسابقه ای ساخت. فورد در اولین فصل 1969 با ماشین مسابقه باس 302 دست و پنجه نرم کرد. با این حال، در فصل 1970، ماشین اولین قهرم، Trans-Am خود را به دست آورد و به Chevy ثابت کرد که “رئیس” است.
با 290 ، بخار از بلوک کوچک جامد بالابر، عملکرد آن مشهود است. نمای بیرونی خودرو فاقد اسکوپ های هوای تقلبی در موستانگ استاندارد بود. Boss 302 یکی از اولین خودروهای تولیدی بود که دارای اسپوی، جلو و بال عقب بود.
مانند یک رئیس توجه ما را جلب می کند
پنج روز مانده به حراج در حال حاضر با قیمت 28555 دلار، این قطعه از تاریخ آمریکا را از دست ندهید. میانگین قیمت فروش باس 302 موستانگ 1970 82484 دلار در پنج سال گذشته است.. ،ری از آنها مسافت پیموده شده به این کم دارند یا شرایط خوبی دارند. اگر می تو،د این یکی را بگیرید، آن را رها نکنید.
منبع: https://www.tops،d.com/cars/car-news/this-green-and-black-ford-mustang-boss-302-is-downright-mesmerizing-ar197195.html
در دهه 1960 فورد بازاری را با موستانگ ایجاد کرد که قبلاً وجود نداشت: ماشین پونی. با این حال، در اوا، دهه 60، شورولت کامارو بر مسابقات معتبر Trans-Am تسلط داشت. فورد با آن موافق نبود و ردی داشت. قو،ن موتورهای Trans-Am دیکته شده تنها می توانند 5.0 لیتر یا کمتر حجم داشته باشند. اکنون می د،د که اهمیت «5.0» در تاریخچه فورد از کجا می آید.
یکی از اولین “ماشین های مسابقه ای برای جاده” واقعی، Boss 302 گزینه های عملکردی را برای ماشین های جاده ای ابداع کرد. کل ایده Boss 302 این بود که عملکرد از فرم پیروی می کند.