لابی های خودرو اندازه طرح های کاهش CO2 خود را مقایسه می کنند
قلمرو پایتخت استرالیا (ACT) با نیروی پلیس این کشور که از یک روانشناس جنایی استفاده می کند و مجلس قانونگذاری آن تحقیقی را آغاز کرده است، با افزایش تعداد افراد دست و پنجه نرم می کند.
اولین خودروی برقی این برند چینی که برای صادرات به فروش می رسد با قیمت 25995 پوند معادل 45000 دلار آمریکا در آنجا به فروش می رسد. اما این رقمی نیست که مورد توجه قرار گیرد، بلکه نحوه مقایسه آن با خودروهای برقی مشابه در بازار بریت،ا است که در استرالیا نیز فروخته میشوند.
نیسان استرالیا در حال تعامل با برخی از مشتاق ترین طرفداران خود است تا سر و صدای بیشتری در مورد Z جدید خود که به زودی عرضه می شود، ایجاد کند.
از امروز، 70 اتومبیل در سراسر آدلاید، کانبرا، سیدنی، ملبورن، بریزبن، پرث، هوبارت و لانستون ارائه می دهد.
بسیاری از مدیران برند خودروی استرالیا می گویند که برای متقاعد ، روسای خارج از کشور خود برای تخصیص سهام خودروهای برقی به ما تلاش می کنند – تا حد زیادی به این دلیل که استرالیا فاقد یک طرح کاهش انتشار CO2 است.
اتاق فدرال صنایع خودرو (FCAI)، گروه لابی مورد بحث، پاسخ میدهد که میخواهد خودروهای الکتریکی و هیب، شکوفا شود، اما ادعا میکند دلایلی وجود دارد که چرا استرالیا نمیتواند همان مسیر کربنزدایی را مانند سایر کشورها دنبال کند.
اوج لابی برای برندهای خودروی استرالیایی به دلیل طرح یک طرح کاهش بهره وری سوخت و کاهش انتشار CO2 که نسبت به سیاست های مشابه در اروپا یا ایالات متحده برای اعضای آن کمتر درخواست می کند، مورد تضعیف قرار گرفته است.
داست، که قبلاً به طور گسترده در Sydney Morning Herald لابی را متهم به “یک کمپین مخفی گسترده” برای به تعویق انداختن عرضه خودروهای الکتریکی و ممانعت از کاهش 43 درصدی CO2 مورد نظر ،ت تا سال 2030 کرد. بنابراین، میپرسید که داستان کامل اینجا چیست؟
به طور خلاصه، اینجا هستند مقداری مقالات کلیدی میز خبر ما از دوشنبه این هفته خلاصه شده است، فقط در صورتی که در آن زمان آنها را از دست داده باشید.
فروش خودروهای برقی در استرالیا افزایش یافته است، البته از پایه بسیار پایین، به طوری که در حال حاضر همه ایالت ها و مناطق مشوق های ،ید در اشکال و اندازه های مختلف ارائه می دهند.
ما در واقع یک روانشناس جنایی را استخدام کرده ایم تا به برخی از دلایلی که چرا مردم این کار را انجام می دهند و فکر می کنند که چگونه می تو،م بچه ها را منحرف کنیم، نگاه کند.
این شرکت گفت انتظار دارد تحویل در ماه آگوست انجام شود و بنابراین به موقع است. افرادی که زودتر پولشان را پایین میآورند، پیامهایی دریافت میکنند که به آنها درباره رسیدن خودرویشان هشدار میدهد، در این مرحله میتوانند زمان تحویل خودرو را در مرکز تحویل تسلا قفل کنند.
Z با اجداد خود ملاقات می کند
داستان کامل: تمام خودروهای الکتریکی که به استرالیا می آیند
یک نسخه هیب، از پرفروشترین شاسیبلند کوچک استرالیا معرفی شده است، اگرچه مشخص نیست که آیا این خودرو برای رفع تقاضای هیب، قوی در این مرحله به اینجا میآید یا خیر.
داستان کامل: تویوتا برای افزایش تولید، کاهش زمان انتظار حرکت می کند
برای ارزانترین خودروی برقی استرالیا، BYD Atto 3، هیچ کمبودی برای تبلیغات پیش از راهاندازی وجود نداشت، اما بالا،ه ،تیک ضرب المثل به جاده رسید.
استرالیاییها اکنون شاسیبلندهای الکتریکی تسلا مدل Y ساخت شانگهای خود را تحویل میگیرند، حدود دو ماه پس از اعلام قیمت این شرکت در اینجا.
هاچ بک کاملا جدید MG 4 EV می تواند (و احتمالاً باید) در نیمه اول سال 2023 به ارزان ترین خودروی الکتریکی استرالیا تبدیل شود – اگر قیمت گذاری در بازار بریت،ا به ،وان راهنما در نظر گرفته شود.
با راه اندازی رسانه های محلی تنها چند هفته دیگر، این شرکت می گوید که اعضای باشگاه Z Car of NSW را در جریان برگزاری سالانه رئیس جمهور این گروه غافلگیر کرده است.
نیل گاگان، معاون کمیسر، افسر ارشد پلیس ACT، به ABC News گفت: «به نظر می رسد پس از قرنطینه است، پس از COVID، ما شاهد افزایش این نوع رفتار خطرناک و خطرناک بوده ایم.
هرتز تایید کرده است که قصد دارد تا پایان سال 2022 “صدها” Polestar 2 و تا پایان سال 2023 “هزار” در ناوگان خود در استرالیا داشته باشد.
ما در طول هفته کاری بسیاری از اخبار خودرو را منتشر می کنیم (به ،وان یک قاعده 70 نفر) و پیگیری همه چیز ممکن است دشوار باشد – که دلیل اصلی این لیست آ، هفته است.
BYD اینجا IRL
ACT یک شرینک استخدام می کند تا هون را متوقف کند
تقویم EV، چه چیزی در راه است؟
به ،وان مثال، MG 4 از MG ZS EV پایه در بریت،ا 3500 پوند، معادل حدود A6000 دلار کاهش می دهد. همین شاسی بلند الکتریکی در استرالیا با قیمت 46990 دلار شروع می شود که نشان می دهد قیمت حدوداً 40000 دلار در اینجا باید انتظار داشت.