این 2JZ-E30 BMW M3 شما را تا زمانی که آن را ببینید عصبانی می کند

چیزی که سریع و جالب است، یک توربوی بزرگ 2JZ-GTE خطی شش مدل MK IV Toyota Supra است.. نمونه موجود در این E30 M3 1300 ، بخار قدرت دارد. پس با این همه قدرت آیا ماشین درگ است؟ جواب منفی. این در واقع نوربرگ رینگ نوردشلایف را ش،ت خواهد داد. ممکن است فکر کنید، آیا این قدرت برای «حلقه» زیاد نیست؟ شما حق دارید که این را فرض کنید.

متأسفانه، در دور دوم ماشین یک چرخ میخ را از دست می دهد و با میل محرک مشکل پیدا می کند. با این حال، این مانع از آن نشد که با سرعت 130+ مایل در ساعت به طرفین بروند. با 1300 ، بخار در ماشین مسابقه چه کار دیگری می خواهید بکنید؟ این تیم همچنین دارای 997 GT2 RS با قدرت 1030 ، بخار است که برای همین منظور ساخته شده است.. به یک موضوع توجه کرده اید؟ بنابراین اگر این E30 M3 شما را آزار می دهد، می تو،د به بر،ب برجسته روی شیشه عقب اشاره کنید: “FAT OUT AND ZERO FUCKS GIVEN”.




منبع: https://www.tops،d.com/cars/car-news/this-2jz-powered-e30-bmw-m3-will-anger-you-until-you-see-it-go-ar197494.htmlاین 2JZ-E30 BMW M3 شما را عصب، می کند تا زم، که آن را ببینید - تصویر 1100090

ستون اصلی نوربرگ رینگ میشا چارودین این فرصت را پیدا کردم که دو بار با مالک حلقه را دور بزنم. در سراسر دور، می‌تو،د ببینید که راننده باید دریچه گاز را پر کند، حتی در مسیرهای مستقیم. زم، که بوست شروع به ساخت می کند، یا زمان تعویض دنده یا ترمز است. با این حال، Buldre Racing E30 M3 فقط همه چیز را بلد است.

این 2JZ-E30 BMW M3 شما را عصب، می کند تا زم، که آن را ببینید - تصویر 1100091

با این حال، به نظر می رسد که Buldre Racing اهمیتی نمی دهد. آنها به رینگ آمدند تا سریع بروند و این کاری است که انجام خواهند داد. آ،ین باری که این M3 در جهنم سبز عرضه شد، سال 2018 بود. حتی با وجود لکه های مسابقه ای کامل، این کوپه هدفمند، عقب را با هر دنده ای روشن می کند. M3 با دمپرهای “طلای سوئدی” با نام مستعار Öhlins در اطراف، به خوبی برای گرفتن تنظیم شده است.

گرفتن یک چیز بزرگ و بزرگتر ، آن

با داشتن سیستم روغن‌کاری خشک با E90 به‌،وان سوخت انتخابی، می‌د،د که این خودروی پیست بدون هزینه است. هنگامی که شما بیش از 1000 ، بخار قدرت تولید می کنید، کوتاه ، گوشه ها یک گزینه نیست.

روشن ، جهنم سبز

تیم مسابقه بولدر همه این سوالات را خودشان پاسخ داده بودند. بنابراین وقتی تصمیم گرفتند یک E30 M3 برای پیست بسازند، این چهار سیلندر گران قیمت باید برود. نوستالژی و وفاداری به برند جالب است، اما با سریع ترین گزینه فاصله دارد.