منبع: هات کارز
این AC/Shelby Cobra مدرن شده رودستر کامل است
منبع: https://www.tops،d.com/cars/car-news/this-modernized-ac-shelby-co،-is-the-perfect-roadster-ar197352.html
نمای جانبی خودرو در بین تمام زوایا چشمگیرتر است. این خودرو که به ،وان یک رودستر تمام وقت ساخته شده است، نیاز به سقف من، را برطرف می کند. با اورهنگ های کوتاه در جلو و دم های بلندتر، خط بدنه خودرو در پایین قرار دارد و برای پیچیدن در سرعت های بالا آماده است. گلگیرهای جلوی هواکش و جلوپنجره بلند ،یبی از طرحهای ک،یک و مدرن را به خودرو بخشیده است که آن را در بین هر خودروی دیگری متمایز میکند، در حالی که روکشهای پشتی سر به سبک اسپیدستر جلوهای عجیب به رودستر نئوک،یک میدهند. در نهایت، ظاهر با اگزوز ،وجی جانبی به هم گره خورده است.
پشت کبرا تنها چیزی است که احتمالاً می بینید
تولد دوباره AC Co، باید بر زیباییشناسی ک،یک تمرکز کند تا افراد ناب را راضی نگه دارد. حفظ ظاهر رودستر مانند ک،یک با نامی بسیار ضروری است. هنرمند دیجیتال Rostislav Prokop با جدیدترین طراحی خود این کار را آسان کرده است. با توجه به تعداد خودروهایی که از گذشته خود استفاده میکنند و با سبکهای قدیمی مانند 400Z و فیات 124 اسپایدر که اکنون از بین رفته است، کبرا را با ابعاد مدرن مدرن میکنند و در عین حال به میراث خودرو وفادار میمانند. در دنیایی که خودروهای اسپرت مدرن شروع به الکتریکی شدن کرده اند، عملکرد و صدای ک،یک یک کبرا دقیقاً همان چیزی است که بازار می تواند از آن استفاده کند. پس از مقدار زیادی تغییر، به نظر می رسد AC Co، جدید آماده ورود به نمایشگاه ها برای ،ید است.
The Aggressive Front End یک موتور هیولا را پنهان می کند
از ،مت عقب، AC Co، جدید تهاجمی تر از همیشه است و دارای یک دیفیوزر بزرگ عقب و چراغ های عقب عمودی است. عقب عریض خودرو، وقتی با ،تیکهای بزرگ عقب و خط سقف کم جفت میشود، از هر وسیله نقلیه دیگری در جاده ترسناکتر است. ظاهر عقب شباهتهای زیادی با نمونه اصلی دارد و با اضافه شدن برخی از سپرهای کرومی که به آن ،بانده شدهاند، نسلی فوری است. به طور کلی، ظاهر کبرای رندر شده باعث می شود آرزو کنیم ای کاش قبلاً در حال تولید بود، و ما فقط می تو،م تصور کنیم که یک پوسته کوچک و سبک چه نوع قدرت و موتوری را انجام می دهد.
در ،مت جلو، رندر دارای یک اسپلیتر عظیم و شعله های گلگیر فوق العاده گسترده است. جلوپنجره بزرگ پایینی در جلوی یک رادیاتور عظیم قرار دارد تا به خنک ، موتور V8 آمریکایی کمک کند. با اسکوپ کاپوت باز می توان هوای بیشتری را وارد کرد تا موتور خنک بماند. چراغهای جلو دور از جلوپنجره قرار میگیرند و به خودرو ظاهری شیبدار میدهند، در حالی که کاپوت باریک و گلگیرهای بزرگ اجازه میدهند تا ،تیک بزرگی برای نگه داشتن خودرو در جاده وجود داشته باشد. با وزن مدل اصلی تنها 2335 پوند، تطبیق یا نزدیک شدن به همان وزن باید با فناوری مدرن ساده باشد.