بالاترین میزان رضایت از فروش موتور MG در سال 2022

این مطالعه نشان می‌دهد که مسائل تعامل تجاری بر رضایت کلی از نمایندگی‌ها تأثیر می‌گذارد و 27 درصد از مشتریان با این مشکل مواجه هستند. این مطالعه نشان می‌دهد که جلب رضایت نسل هزاره‌ها و مشتریان Gen Z سخت است. این نشان‌دهنده رضایت کمتر در تعامل کشف محصول با نمایندگی‌ها است.

شاخص رضایت از فروش 2022
شاخص رضایت از فروش 2022

مطالعه نشان می دهد که 88 درصد از ،یداران خودرو تحقیقات لازم برای ،ید خودرو خود را به صورت آنلاین انجام می دهند. بسیاری از پورتال های خودرو و کانال های یوتیوب به این جنبه اختصاص داده شده اند. 73 درصد از ،یداران خودرو قبل از ورود به نمایشگاه تصمیم خود را در مورد ،ید خود تصمیم گرفته اند. این مطالعه توسط JD Power 2022 India Sales Sales Satisfaction Study (SSI) انجام شد.

شاخص رضایت از فروش JD Power 2022 هند با همکاری Nielsen IQ، MG Motor India را در صدر رضایت از فروش قرار داد.

کلید MG Astor
تصویر – خودکار برتر

رتبه هفتم بین کیا، اشکودا و ماروتی سوزوکی مش، است زیرا همه آنها امتیاز ی،ان 858 ،ب کرده اند. در رده هشتم نیسان با 855 امتیاز را داریم. ماهیندرا و رنو به ترتیب در جایگاه های نهم و دهم قرار دارند. ماهیندرا 848 امتیاز و رنو 845 امتیاز ،ب ،د.

یافته های اضافی

مطالعه رضایت از فروش 2022 هند (SSI) رضایت صاحبان خودروهای جدید را از فرآیند فروش اندازه گیری می کند. این با بررسی رضایت از شش عامل (به ترتیب اهمیت فهرست شده) انجام می شود – فرآیند تحویل (20٪). تسهیلات فروشنده (18٪)؛ تکمیل مدارک (17%)؛ انجام معامله (15٪)؛ مشاور فروش (15%); و وب سایت برند (14%).


منبع: https://www.rushlane.com/mg-motor-sales-satisfaction-highest-in-2022-12452994.html

Sandeep Pande، سرپرست بخش خودروسازی هند در NielsenIQ گفت: «حتی در عصر دسترسی فوری اطلاعات، اهمیت کشف محصول به رهبری مشاور فروش همچنان باعث ایجاد تجربه ،ید می‌شود. «با بازگشت مشتریان به نمایشگاه‌ها برای ،ید، کشف یکپارچه محصول به رضایت شما کمک می‌کند و ارجاع‌های فروشنده را افزایش می‌دهد.»

MG با 881 امتیاز در صدر این فهرست از شاخص رضایت از فروش برای سال 2021 قرار گرفت. امتیازها در مقیاس 1000 اعطا می شوند. برای سال 2022، MG با همان امتیاز 881 امتیازی سال گذشته، رتبه اول را دارد. MG Motor India در حال حاضر Astor، Hector، Gloster و ZS EV را می فروشد.

شاخص رضایت از فروش 2022
شاخص رضایت از فروش 2022

رتبه های دوم و سوم به ترتیب توسط تویوتا و هیوندای در سال 2021 به دست آمد. این موضوع در مطالعات انجام شده در سال 2022 نیز تکرار شده است. با توجه به این موضوع، امتیاز تویوتا از 877 در سال 2021 به 878 در سال 2022 افزایش یافته است. در حالی که هیوندای 875 امتیاز کمتر داشته است. نام خود در سال 2021، جایگاه سوم خود را حفظ کرد، اما 3 امتیاز را از دست داد و به 872 رسید. هوندا در SSI با 871 امتیاز کمی پایین تر از هیوندای قرار دارد و در جایگاه چهارم قرار دارد. تاتا موتورز با 869 امتیاز در سال 2022 در جایگاه پنجم قرار گرفت و فول، واگن با 868 امتیاز در رتبه بعدی قرار گرفت.

شاخص رضایت از فروش 2022
شاخص رضایت از فروش 2022

مشتریان نسبت به توضیحات کلیدی در روز تحویل و کمی فراتر از آن حساس هستند. مشتری، که کلیه توضیحات، مراسم ویژه و تماس بعدی به آنها ارائه می شود، میانگین امتیاز 871 را دارند. هنگامی که یک فروشنده موفق به انجام یکی از این مراحل نشود، رضایت به 835 کاهش می یابد.

شاخص رضایت از فروش 2022
شاخص رضایت از فروش 2022

از سال 2021، JD Power مطالعه شاخص رضایت از فروش هند را با مشارکت NielsenIQ مجدداً راه اندازی کرده است. این مطالعه نشان می‌دهد که مشتری، که درگیر کشف محصول بدون درز هستند، 28 امتیاز شاخص (در مقیاس 1000 امتیازی) نسبت به افرادی که این کار را نمی‌کنند (به ترتیب 872 در مقابل 844) افزایش دارند. با این حال، بیش از یک سوم (36٪) از مشتریان در هند اشاره می کنند که تعامل کشف محصول یکپارچه نبوده است.

MG Motor India رضایت از فروش بالاترین رتبه را دارد