MTA NSW میگوید که یک دوره کامل میتواند تا 3000 دلار برای هر نفر هزینه داشته باشد، با ،بوکارهای کوچک معمولاً علاوه بر سرمایهگذاری در زیرساختهای ارتقا یافته برای خدمات خودروهای برقی، این هزینهها را نیز پرداخت میکنند. این نشان می دهد که 97 درصد از مشاغل در این صنعت، مشاغل کوچک هستند.
صنعت ما در حال حاضر با کمبود مهارتها دست و پنجه نرم میکند و از آنجایی که احتمالاً با بزرگترین تحول در تاریخ صنعت ما روبرو هستیم، بسیار مهم است که آموزش تخصصی در زمینه تعمیر و نگهداری خودروهای برقی و باتری برای اطمینان از ایمنی همه افرادی که روی خودروهای الکتریکی کار میکنند در اولویت قرار گیرد. استاوروس یالو،س، مدیرعامل MTA NSW گفت: برای کاهش خطرات راننده.
برای کار بر روی خودروهای برقی، مک،ک ها و برقکاران خودرو باید آموزش های تخصصی ایمنی را بگذرانند.
“سیستم فعلی و در دسترس بودن آموزش ناکافی است و ما از ،ت جدید نیوساوت و، می خواهیم که به بودجه آموزش های EV در سراسر ایالت کمک کند تا نیروی کار ما آماده شود.
توصیه های دیگری که ارائه کرده است عبارتند از:
- یک دسته مجوز جدید که نشان دهنده دارنده مجوز است، واجد شرایط کار بر روی و تعمیر خودروهای برقی است
- یک مسیر ساده تر برای به رسمیت شناختن مدارک تحصیلی خارج از کشور
- شناخت متقابل کلیه آموزش های ارائه شده توسط دوره های OEM
- ارزیابی مجدد و مقررات واضح تر برای واردات خا،تری EV
این می گوید که هزینه ارتقاء مهارت نیروی کار خودروی نیو ساوت و، به تنهایی حدود 100 میلیون دلار برآورد شده است.
اما MTA NSW، که برنامه آموزشی خود را در اوا، این ماه راه اندازی می کند، می گوید کمبود مکان های آموزشی موجود و کمبود کلی 38000 متخصص ماهر در سطح ملی در بخش خودرو وجود دارد.
بیشتر: ،ت ایالت NSW بسته محرک خودروهای الکتریکی گسترده را اعلام می کند
بیشتر: اتحادیه آتش نشانان خواستار اقدام ،ت در مورد خطرات آتش سوزی EV است
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/nsw-،y-warns-auto-industry-severely-underprepared-for-ev-targets
مواد درون باتریهای EV میتوانند هم سوزاننده و هم خطرناک باشند، بنابراین ذخیره و حمل و نقل باتریهای برقی مستعمل باید برای محافظت از محیط زیست و اطمینان از عرضه روان خودروهای الکتریکی در بازار مورد توجه قرار گیرد.
،ت نیوساوت و، در حال تلاش برای رسیدن به هدفی است که خودروهای برقی 52 درصد از فروش خودروهای جدید را تا سال 2030 برقی کنند و “ا،ریت قریب به اتفاق” فروش خودروهای جدید تا سال 2035 خودروهای برقی باشد.
بر اساس رشد مورد انتظار در بخش EV، ،ن میزند که استرالیا تا سال 2030 به 14000 تکنسین برقی واجد شرایط دیگر نیاز خواهد داشت.
MTA NSW یک نهاد صنعتی مستقر در ایالت است که 28 تجارت مختلف موتور را نمایندگی می کند. همچنین دومین ارائه دهنده بزرگ آموزش در نیو ساوت و، است که بیش از 2000 دانش آموز و 40 مربی در سراسر ایالت دارد.
علاوه بر سرمایه گذاری در این بخش توسط ،ت نیو ساوت و،، MTA NSW خواستار تغییراتی در مهاجرت ماهر است.
انجمن صنعت می گوید 49000 کارگر خودرو در نیوساوت و، وجود دارد که باید برای سرویس و تعمیر ایمن خودروهای برقی مهارت داشته باشند.
این انجمن تاجران موتور نیو ساوت و، (MTA NSW) در میان نگر،هایی که صنعت خدمات و تعمیر برای دستیابی به اه، خودروهای الکتریکی در سال 2030 «به شدت ناآمادگی» باقی خواهد ماند، خواستار حمایت ،ت است.
با توجه به تعداد زیادی خودروهای الکتریکی که قرار است از هم اکنون تا سال 2050 وارد بازار شوند، روش های بازیافت باید از هم اکنون برای مق، با هجوم خودروهای فرسوده و باتری های آسیب دیده اجرا شود.
این سازمان از ،ت ایالتی میخواهد که به همراه و، امور داخلی، فهرست مهاجرت ماهرانه فعلی برای NSW را اصلاح کند و به جذب استعدادهای خارج از کشور به ایالت، به ویژه مناطق منطقهای کمک کند.
انتخابات ایالتی بعدی در نیو ساوت و، برای 25 مارس 2023 تعیین شده است.
،ت استرالیا پا را فراتر گذاشته و هدف آن فروش 89 درصدی خودروهای برقی تا سال 2030 است.
همچنین خواستار رویههای بازیافت قویتر برای باتریهای EV و اجرای یک «استراتژی پایان عمر» برای خودروهای احتراق داخلی است تا «اطمینان حاصل شود که این وسایل نقلیه بهمنظور حفاظت از محیط زیست ما به طور پایدار دفع میشوند».